De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
In JPL:

Ketel: vijf keer gestart, drie goals, twee assists.
Schaar: vier keer gestart, één goal, één assist.

Het is leuk dat je moeite doet om met cijfers je gelijk te halen, maar zorg dan ook dat je cijfers kloppen. Anders blijft er van uw argumenten helaas niks over. Een tip opdat je eens in de toekomst een discussie kan winnen.
Allee men cijfers kloppen niet , maar het verschil is groot precies tussen de 2
Maar de ene is zo ne goeie en den andere kan er niks van .
Ik ga me nog wat verdiepen in cijfers , meester
 
Allee men cijfers kloppen niet , maar het verschil is groot precies tussen de 2
Maar de ene is zo ne goeie en den andere kan er niks van .
Ik ga me nog wat verdiepen in cijfers , meester
Vijf matchen ver en gij begint al te vergelijken he, ik niet. Uiteindelijk kan je pas beoordelen na een seizoen, dus nu al spelers zitten vergelijken op basis van hun seizoensbegin is gewoon dwaas.

Ik hoop voor Yari dat hij nog enorm ontwikkelt, maar je kan niet blind blijven voor het feit dat Charles veel meer impact heeft op het spel.
 
Vijf matchen ver en gij begint al te vergelijken he, ik niet. Uiteindelijk kan je pas beoordelen na een seizoen, dus nu al spelers zitten vergelijken op basis van hun seizoensbegin is gewoon dwaas.

Ik hoop voor Yari dat hij nog enorm ontwikkelt, maar je kan niet blind blijven voor het feit dat Charles veel meer impact heeft op het spel.
CDK speelt nu veel beter op zijn nieuwe positie laat daar geen twijfel over bestaan .
Kga hier nu niet meer verder op ingaan , 2x dwaas genoemd worden voor het weekend is genoeg
 
Yari heeft veel pech gehad met enkele zware blessures waardoor hij inderdaad wat blijven hangen is in zijn ontwikkeling. Hopelijk kan hij nu een heel seizoen blessurevrij blijven en dan zal hij zijn niveau wel opnieuw kunnen opkrikken.
 
Rookie numbers zijn dat.
Bongonda sinds begin vorig seizoen 23 keer gescoord en 11 assists gegeven.

En dan moet ge Martinez horen zeggen "Die spelers moeten bewijzen dat ze hun niveau gedurende lange tijd kunnen aanhouden". Beker gewonnen. Vlot de PO's gehaald en daar alles kapot gespeeld. Maar "lange tijd" hè. En dan roept 'em Verschaeren op. En geen enkele journalist die die even aanspreekt op de inconsequentie in zijn eigen uitleg. Maar dat is Belgische sportjournalistiek: Vooral veel slijmen zodat ge meekunt op snoepreisjes en de beste plaatsjes in het stadion krijgt en aan tafel kunt schuiven met "wereldsterren".

En begrijp me niet verkeerd: Die zal wel zijn redenen hebben om op te roepen wie die oproept. En voor 95% is dat gewoon allemaal terecht en gebaseerd op kwaliteit. Maar die paar inconsequenties zou ik die tenminste eerlijk over willen zien zijn. Zeg dan: "Bongonda zijn houding staat me niet aan". Ge zou dan nog fout zitten aangezien Bongonda binnen onze groep een absolute voortrekker is, maar ik snap dat ge als buitenstaander die indruk niet krijgt. Maar dan geeft ge tenminste toe hoe diep uw "scouting" gaat. En ook al is het onnozel, heb ik nog altijd meer respect voor eeerlijke onnozeliteit dan zever als "Die moeten eerst voor langere tijd bewijzen dat ze kunnen presteren".

En garantie zondag Bongonda de slechtste man op het veld en twee goals van Verschaeren :laugh:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Ik denk dat hij chance heeft dat veel mensen van Bongonda verwachten dat hij niet mee kan draaien bij de RD en van Verschaeren nog hopen dat hij verder groeit.
 
Ik denk dat hij chance heeft dat veel mensen van Bongonda verwachten dat hij niet mee kan draaien bij de RD en van Verschaeren nog hopen dat hij verder groeit.

Ik snap ook wel het plan van jonge spelers die in se nog niet klaar zijn om ECHT mee te draaien wat van de "sfeer" te laten proeven. Maar dat doen we voor jongeren die wel effectief op "hoog niveau" meedraaien in hun team, zoals bvb een De Ketelaere (of een Vanheusden wanneer die er weer staat). Verschaeren is nog eens geen vaste basisspeler bij RSCA... Want uiteindelijk moet "vorm" ook meespelen, vind ik. Als een speler die normaal goed meedraait een absoluut shit seizoen heeft en iemand anders die talentgewijs minder is als die speler een beresterk seizoen speelt, geeft ge die op dat moment de voorkeur.

Edit: Ai ai ai, de bond gaat boos zijn. Vandenbrom toch wel stevig uitgehaald naar Martinez. Hopelijk krijgen we dat niet op ons bord op korte termijn. Want van een bond die na terechte kritiek van een club (Oostende) op hun scheidsrechters kiest om klacht in te dienen tegen die club ipv aan hun werking te sleutelen, verbaast niets me meer.
 
Laatst bewerkt:
Zoveel discussie hier over spelers die hoop en al 5 min mogen invallen bij een WK kwalificatie wedstrijd. Zolang we winnen, en die kans is heel groot, is dit allemaal irrelevant imo
 
Denk dat Vandenbrom de kansen van BoNNNNNNNNNgonda en Heynen niet echt gaat vergroot hebben nu.

Na Martinez zijn "uitleg" denk ik niet dat iemand binnen Genk (of iemand buiten Genk met enige zin voor realisme) die kansen zelfs als enigszins bestaande beschouwde. Dus kleiner dan 0 is evenzeer 0.

Zoveel discussie hier over spelers die hoop en al 5 min mogen invallen bij een WK kwalificatie wedstrijd. Zolang we winnen, en die kans is heel groot, is dit allemaal irrelevant imo

Voor die spelers en voor supporters van die spelers is dat niet zo irrelevant.
 
Martinez is gewoon een faalcoach en een achterbaks ventje. Blij als die huichelaar weg is. Die journalisten van een laag niveau durven gewoon geen enkele kritische vraag te stellen aan Martinez. Schoothondjes. Dan hebben we weer een Hollander nodig om eens te zeggen wat velen denken.
 
Martinez is gewoon een faalcoach en een achterbaks ventje. Blij als die huichelaar weg is. Die journalisten van een laag niveau durven gewoon geen enkele kritische vraag te stellen aan Martinez. Schoothondjes. Dan hebben we weer een Hollander nodig om eens te zeggen wat velen denken.
Yea , zoals Dickie , poen pakken en nog meer poen pakken in Rusland :p
 
Zoveel discussie hier over spelers die hoop en al 5 min mogen invallen bij een WK kwalificatie wedstrijd. Zolang we winnen, en die kans is heel groot, is dit allemaal irrelevant imo
Dit is gewoon een vervolg van de selectiepolitiek die totaal niet succesvol was het afgelopen EK, de nationale ploeg is er niet voor de spelers die bij hun club niet mogen spelen te laten spelen. De nationale ploeg heeft juist die luxe om de spelers die op het moment een hoog niveau halen bij hun clubteam samen te brengen. Over anderhalve maand is het de final four van de nations league, nu minuten geven aan spelers die de komende maand terug op de bank zitten bij hun club is gewoon niet slim.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan