De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bongonda mag gerust eens in de plaats van Trossard of Verschaeren opdraven. In dit geval dan eerder Verschaeren natuurlijk. Ik denk wel dat Bongonda te kort gaat komen. Ik denk dat hij naar een grotere competitie moet om zich écht helemaal door te zetten.
 
Leuk voor bij Genk. Maar komt absoluut tekort voor de nationale ploeg.

Ivm met de huidige Verschaeren en met Raman (die wel aangehaald werd als "dichtbij een selectie staande) is Bongonda een wereldtopper. De klacht is ook niet "Wat een schande dat Bongonda er niet bij is". De klacht is "Ge haalt Verschaeren erbij, ge denkt aan Raman en de veel beter Bongonda komt zelfs amper tot niet in uw hoofd op". Beter dan Trossard is hij uiteraard niet.
Daarom dat ik ook de naam van Heynen niet noem. Als ge nu pakweg Mats Rits in uw selectie had, zou Heynen er niet bij halen de belachelijkheid zelve zijn. Maar met wie er nu in de selectie zit? Tja, dan snap ik echt wel dat Heynen er niet bij is.
 
Ivm met de huidige Verschaeren en met Raman (die wel aangehaald werd als "dichtbij een selectie staande) is Bongonda een wereldtopper. De klacht is ook niet "Wat een schande dat Bongonda er niet bij is". De klacht is "Ge haalt Verschaeren erbij, ge denkt aan Raman en de veel beter Bongonda komt zelfs amper tot niet in uw hoofd op". Beter dan Trossard is hij uiteraard niet.
Daarom dat ik ook de naam van Heynen niet noem. Als ge nu pakweg Mats Rits in uw selectie had, zou Heynen er niet bij halen de belachelijkheid zelve zijn. Maar met wie er nu in de selectie zit? Tja, dan snap ik echt wel dat Heynen er niet bij is.
Martinez anders letterlijk gezegd dat Bongonda, Heynen en Raman dicht bij een selectie stonden.

Klopt dus niet dat Bongonda niet in Martinez zijn hoofd op kwam en Raman wel. M.i. alle twee niks bij de selectie te zoeken maar bon dat is een andere discussie.
 
Zijn we daar nu echt verbaasd over? Dat selectie beleid van Martinez is toch gewoon onbestaande? Kiest gewoon voor zijn vaste kern, en haalt er ook enkel maar een CDK bij omdat er in de pers constant over gepraat wordt. Werd er bijvoorbeeld gesproken over Nicolas Storm als over CDK dan zat Storm bij de selectie, en niet CDK.
 
M.i. alle twee niks bij de selectie te zoeken maar bon dat is een andere discussie.

Daar ben ik het op zich ook wel eens mee. Bongonda in België en Genk is een topper, maar we zijn beter gewoon qua de RD de laatste jaren. Bongonda is niet en zal nooit een Hazard, Carrasco, ... worden.
Het is gewoon frustrerend om te zien hoe in het Belgisch voetbal op zoveel vlakken met de wind meegedraaid wordt om bepaalde keuzes (of het nu de Rode Duivels zijn, de Gouden Schoen, de arbitrale fiasco's, de persbehandeling, ...) te verantwoorden. En als Genk supporter kijk ik uiteraard naar "mijn" spelers, maar ik begrijp helemaal dat binnen andere supportersgroepen dat gevoel ook heel hard heerst.
 
Zijn we daar nu echt verbaasd over? Dat selectie beleid van Martinez is toch gewoon onbestaande? Kiest gewoon voor zijn vaste kern, en haalt er ook enkel maar een CDK bij omdat er in de pers constant over gepraat wordt. Werd er bijvoorbeeld gesproken over Nicolas Storm als over CDK dan zat Storm bij de selectie, en niet CDK.
CDK zal wel eens zen kans krijgen in een oefenwedstrijd /invallen in de 85 min , beetje zoals Hans /Yari/Lokonga ect
De enigste die echt is mag starten is Doku omdat die zen profiel onbestaande is bij de RD ( Snelheid en zowizo man voorbij ) maar nu denken dan Martinez enkel namen erbij pakt omdat supporters en de gazetten het zeggen .....
Vorige seizoen :
CDK vorig seizoen : 4 goals 3 assists
Yari : 5 goals /3 assists en nog out door een blessure
BogoNda : 14 goals /6 assists
puur statsgewijs heeft BogoNda dan meer recht , maar die zou toch ook op de bank zitten :)
 
De reserve van de 4de beste ploeg in België die er altijd moet bijzitten kunt ge niet verklaren behalve als mancrush van Martinez.

Leuke stats @Babaluna , hoe zien die van de laatste weken eruit?
 
De reserve van de 4de beste ploeg in België die er altijd moet bijzitten kunt ge niet verklaren behalve als mancrush van Martinez.

Leuke stats @Babaluna , hoe zien die van de laatste weken eruit?

Verschaeren staat niet in de top 10.
Bongonda en De Ketelaere beide 5 bijdrages met (goals/assists) Bongonda 4/1 en De Ketelaere 3/2. Net daaronder hebben we overigens Tresor met 4/0.
 
Zet gij u cijfers dan is , ik kijk alleen naar de JPL
In JPL:

Ketel: vijf keer gestart, drie goals, twee assists.
Schaar: vier keer gestart, één goal, één assist.

Het is leuk dat je moeite doet om met cijfers je gelijk te halen, maar zorg dan ook dat je cijfers kloppen. Anders blijft er van uw argumenten helaas niks over. Een tip opdat je eens in de toekomst een discussie kan winnen.
 

Die van vorig seizoen kloppen ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan