De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Delcroix? :unsure:
Neem dan Faes of Theate, zou ik zeggen. Toch 2 spelers die al meer hebben bewezen en ook nog jonge veulens...
Delcroix is al ge selecteerd is geweest , but please enlighting me wat Faes en Theate meer hebben
Das elke keer dezelfde zever met de selectie , den dien is er bij en dien ni ….
Serieus zet u voor uwen tv en kijk naar de RD of ga is solliciteren bij den Bond .
 
Delcroix? :unsure:
Neem dan Faes of Theate, zou ik zeggen. Toch 2 spelers die al meer hebben bewezen en ook nog jonge veulens...
Delcroix gewoon al een jaar lang 1 van de meest secure verdedigers van onze competitie.

De selectie van Verschaeren zou ik eerder in vraag stellen als je dan toch per se Anderlecht spelers in vraag wil stellen. Waar Martinez duidelijk een zwak voor heeft.
 
Delcroix is al ge selecteerd is geweest , but please enlighting me wat Faes en Theate meer hebben
Das elke keer dezelfde zever met de selectie , den dien is er bij en dien ni ….
Serieus zet u voor uwen tv en kijk naar de RD of ga is solliciteren bij den Bond .
Zit gij irl ook zo snel op uw paard? Letterlijk élke Anderlecht gerelateerde opmerking werkt bij u als een paarse lap op een stier.

Om on-topic te blijven. Blij dat Chadli er niet meer bij is, had toch liever Bongonda gezien ipv Verschaeren. Delcroix, meh. Ik zie er persoonlijk niks speciaals in maar in Faes en Theate ook niet dus dat blijft voor mij hetzelfde. Mechele is ook bijlange niet goed genoeg voor de Rode Duivels dus achterin gaan we echt nog in de problemen komen de komende jaren denk ik.
 
Zit gij irl ook zo snel op uw paard? Letterlijk élke Anderlecht gerelateerde opmerking werkt bij u als een paarse lap op een stier.

Om on-topic te blijven. Blij dat Chadli er niet meer bij is, had toch liever Bongonda gezien ipv Verschaeren. Delcroix, meh. Ik zie er persoonlijk niks speciaals in maar in Faes en Theate ook niet dus dat blijft voor mij hetzelfde. Mechele is ook bijlange niet goed genoeg voor de Rode Duivels dus achterin gaan we echt nog in de problemen komen de komende jaren denk ik.
Zijde gij irl ook zo ene die achter elke zin iets zoekt ?
Ja tis delcroix , so what , lees eerst wa verder alvorens weer op men kap te zitten
Ik heb het algemeen over den tendens , altijd da gezaag dat dien erin bij is en den andere wel …
Maar nee fixeer u maar op Delcroix lol
 
Delcroix gewoon al een jaar lang 1 van de meest secure verdedigers van onze competitie.

De selectie van Verschaeren zou ik eerder in vraag stellen als je dan toch per se Anderlecht spelers in vraag wil stellen. Waar Martinez duidelijk een zwak voor heeft.
Tja, Theate heeft imo meer recht op die plek dan Delcroix. Vergelijk hen gerust eens op whoscored.

Verschaeren is ook zo iemand die momenteel blijft hangen in zijn ontwikkeling. Niets tegen die jongen, maar binnen 3 jaar voetbalt ie gewoon bij KV Kortrijk ofzo. Dan zou Bongonda inderdaad logischer zijn.
 
Zijde gij irl ook zo ene die achter elke zin iets zoekt ?
Ja tis delcroix , so what , lees eerst wa verder alvorens weer op men kap te zitten
Ik heb het algemeen over den tendens , altijd da gezaag dat dien erin bij is en den andere wel …
Maar nee fixeer u maar op Delcroix lol
En dan doet ge het gewoon nog eens.
Hopeloos geval
 
Verschaeren vind ik niet zo gek, gezien die wel verder klaargestoomd moet worden. Het zou wel een goed signaal zijn om hem even naast de selectie te zetten. Delcroix vind ik ook niet slecht. Die mag samen met Theate zeker eens gaan proeven van het hoogste niveau. Theate verdient het imo wel iets meer inderaad. De selectie van Foket vind ik dan weer overbodig momenteel. Zeker omdat op die positie al twee zekere schakels staan. Boyata mag ook op de wip zitten. Alderweireld gaat zich ook moeten bewijzen om aan te blijven nu die in de Mickey Mouse league speelt.

Al bij al wel geen slechte selectie, gaat leuk worden om een gedeeltelijke overgang te zien.
 
Ik had nu toch ook wel eens Bongonda verwacht. Ik vind het altijd jammer dat bepaalde spelers niet beloond worden en dat sommigen er iedere keer bij zijn terwijl die niet presteren. Dan denk ik vooral aan Bongonda, De Laet en Heynen. Niet dat die het verschil maken tegen de grote ploegen, maar tegen de kleintjes mogen die zeker eens een kans krijgen voor hun goede prestaties.
 
Ik had nu toch ook wel eens Bongonda verwacht. Ik vind het altijd jammer dat bepaalde spelers niet beloond worden en dat sommigen er iedere keer bij zijn terwijl die niet presteren. Dan denk ik vooral aan Bongonda, De Laet en Heynen. Niet dat die het verschil maken tegen de grote ploegen, maar tegen de kleintjes mogen die zeker eens een kans krijgen voor hun goede prestaties.
Akkoord dat je er Heynen bij mag nemen. Maar De Laet er nog bijpakken toch ook weinig nut gezien zijn leeftijd?

Goed, al bij al leuke selectie. Zonde van de blessure van Doku. En achterin blijft de spoeling wel dun. Al lijkt Delcroix hier precies wel wat onderschat. Zeer slimme verdediger. Verschaeren bij Kortrijk slaat ,ondanks hij deze selectie , niet per se verdiende uiteraard nergens op.
 
Bongonda veegt al meer dan een seizoen lang. Maar Martinez vindt dat hij zich nog meer moet bewijzen en roept daarna Verschaeren en haalt zelfs als Raman aan als dicht bij de selectie staande. Die man is en blijft een farce met een agenda.
Bongonda die kan er natuurlijk niks van. Als er iemand van Genk bij had moeten zijn dan wel Heynen.
 
Dat Yari er nu bij is is lachwekkend. Dat Yari een talent is heeft iedereen al gezien. Helaas voor de jongen alleen nog maar tijdens momentopnames en moet hij die stap nog zetten om langere periode top te zijn. Dat Yari nu wat gelach krijgt omdat zijn voorspelde carrière veel trager verloopt (mede door blessure) dan verwacht is eigen aan voetbalsupporters zeker?

Vor de rest is het normaal dat er altijd gezaag is op de beslissingen van Martínez aangezien ze niet logisch zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan