De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Want die schijtpass van Saelemaekers kijken we door de vingers? Ze hebben met drie gesukkeld, maar het is tof om efkes alles op Vanaken te steken zeker :smile:

Zoals ik al voorspeld had, letterlijk alles wat Vanaken doet, moet afgebroken worden en liefst moet hij zelf ook nog eens uitgescheten en belachelijk gemaakt worden. Grow up, komop. Echt niet aangenaam om dat telkens te moeten lezen.

Al die vreemde tussenstanden en uitslagen voorlopig zeg. Japan verloren tegen Oman. De Saudi's thuis achter tegen de Vietnamezen. Korea dat niet kan winnen van Irak. Wij achter tegen de Esten.

Tis dat Saelemaekers geweldig bezig is, 3/4 voorzetten, nauwelijks één in de buurt van een medespeler gekregen.

Al die vreemde tussenstanden en uitslagen voorlopig zeg. Japan verloren tegen Oman. De Saudi's thuis achter tegen de Vietnamezen. Korea dat niet kan winnen van Irak. Wij achter tegen de Esten.

En Spanje dat op het EK 95 minuten lang niet kan scoren tegen Zweden en nu na 5 minuten al gescoord heeft tegen hen :)

Moete nu altijd overgevoelig reageren als het over ne Bruggespeler gaat ?
Ik denk dat dat een van de eerste keren is dat ik op zo'n post reageer. Ik zeg toch zelf dat hij in de fout gegaan is? Samen met Saelemaekers.

Of ik zal het anders als zoals u zeggen:

zucht...

Maar bon, terug naar de match ipv die belachelijke discussie :smile:

Ik denk dat dat een van de eerste keren is dat ik op zo'n post reageer. Ik zeg toch zelf dat hij in de fout gegaan is? Samen met Saelemaekers.

Of ik zal het anders als zoals u zeggen:

zucht...

Maar bon, terug naar de match ipv die belachelijke discussie :smile:
Ok , ge hebt ni door dak aant zwanzen was :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan