De Pfaffs

Ik had eens een mailtje gestuurd om te horen wanneer/of ze er mee voortgaan. Precies koffiedik kijken en ze gaan het ook niet op VTMGO zwieren. Dus we zijn overgeleverd aan de grillen van de heren/dames programmadirecteuren :(
Volledige seizoen 3 (4 resterende afleveringen) staan nu wel op VTMGO, volgens mij.

Maar recent ontdekt dat deze op VTMGO staan en ik zet ze nu regelmatig op terwijl ik in de keuken bezig ben. Toch wel een trowback hoo, ik weet nog dat ik als klein manneke daar naar keek en den helft van de dubbelzinnige opmerkingen niet snapte. Oh how times change :p

Zag stukje van James De Musical met de Pfaffs.. Dear God plastische chirurgie heeft daar ook zwaar toegeslagen. Carmen, Lyndsey..maar vooral Debby was onherkenbaar. :eek:

Link naar HLN video

Dat had ik zelf nog niet gezien, enkel het begin stuk (Lyndsey kon er niet bij zijn maar via videoboodschap)

Laatst bewerkt:
Blijkbaar heeft Nicolas nog een modellenbureau gehad samen met Guy Van Sande. Dat zal ook niet meer bestaan zeker? :unsure:
Haalt die guy daar ook onmiddellijk ne foto van baby Nicolas boven :D
En dan zijn antwoord op de zin: "Het is moeilijk om modellen te vinden opt moment" -"Ah ja, tzijn examens zeker"

:rofl:

Nicolas, de man waarvoor ze het spreekwoord "12 stielen, 13 ongelukken" uitgevonden hebben.
Met het herbekijken van die reeks vind ik dat eigenlijk 1 van de normaalste van gans die kliek. Geen vaste job maar zit toch vaak met verschillende opdrachten en doet veel in het huishouden. Wat niet evident is voor die tijd en zeker in die familie: alles zeer in stereotiepe hokjes qua man/vrouw. Zeker naar de kinderen toe.

Kelly en Nicolas had volgens mij trouwens een goeie match geweest als koppel.

Die kleren en zonnebrillen die ze droegen op de begrafenis van den bompa was toch beschamend.

Laatst bewerkt:
Met het herbekijken van die reeks vind ik dat eigenlijk 1 van de normaalste van gans die kliek. Geen vaste job maar zit toch vaak met verschillende opdrachten en doet veel in het huishouden.
Dit dus. Is precies de nieuwe man. Altijd alles voor de vrouw en kindjes doen, lekker koken, etc. Samen met den Dave de 2 normaalste van de hoop. Waar ik me veruit het meest aan erger is Carmen die met elke zin dat ze zegt precies ne kwinkslag, steek onder water moeten geven en dan gevolgd door dat vettig lachske :eek:

Dit dus. Is precies de nieuwe man. Altijd alles voor de vrouw en kindjes doen, lekker koken, etc. Samen met den Dave de 2 normaalste van de hoop. Waar ik me veruit het meest aan erger is Carmen die met elke zin dat ze zegt precies ne kwinkslag, steek onder water moeten geven en dan gevolgd door dat vettig lachske :eek:
Ook maar zijzelf die er mee kan lachen. Lyndsey heeft dat ook. Lachen met eigen flauwe opmerkingen.

Haalt die guy daar ook onmiddellijk ne foto van baby Nicolas boven :D
En dan zijn antwoord op de zin: "Het is moeilijk om modellen te vinden opt moment" -"Ah ja, tzijn examens zeker"

:rofl:
Ik zet dat meestal op aan de computer via VTMGO. Vond het al vreemd dat die aflevering (S6E2) daar niet gepost werd. Dus even opgesnord via terugkijk-TV en ik veronderstel dat het optreden van GVS in die aflevering de reden is waarom deze niet op VTMGO is verschenen (S6E3 staat er ondertussen wel op bv).

Toch vreemd dat ze het dan eerst wel gewoon uitzenden "op antenne" :unsure: Denk dat ze dit per ongeluk hebben uitgezonden, niet wetende dat dit fragment erin zat. Daarna wsl iemand een seintje naar de mannen van VTMGO gegeven dat deze niet mocht online geplaatst worden.

Ook in Familie, dat ze nu om vtm gold opnieuw aan het uitzenden zijn speelt Guy Van Sande een rol. Dan gaan ze dat waarschijnlijk ook niet volledig uitzenden.

Aflevering van gisteren weer niet te vinden op VTMGO. Even teruggekeken, en idd GVS was weer van de partij. Ik zie een patroon :unsure:

Terug
Bovenaan