VTM De Pfaffs

Vraagprijs 695000… En dus waarschijnlijk verkocht aan die prijs…
Villa ziet er afgeleefd uit, maar 695 is toch een koopje, niet?
 
En om er terug een échte villa van te maken zult ge wel ruim boven het miljoen zitten terug.
In mijn studententijd woonde mijn beste maat toen nog bij zijn ouders, heel rijke mensen en die hadden een peperdure villa gekocht ik de jaren '80. Maar tegen begin de jaren 2000 was dat huis al volledig afgeleefd en gedateerd. Daar was dus niks aan gebeurd in al die jaren.

Lijkt mij hier min of meer hetzelfde te zijn
 
JM geweldige kadee, leeft echt alsof de evenaar door z'n gat loopt.

Sensationele televisie was ook de begrafenis van bompa waarbij de kleindochters erbij liepen alsof ze naar een staatsbegrafenis gingen :p
 
En om er terug een échte villa van te maken zult ge wel ruim boven het miljoen zitten terug.
In mijn studententijd woonde mijn beste maat toen nog bij zijn ouders, heel rijke mensen en die hadden een peperdure villa gekocht ik de jaren '80. Maar tegen begin de jaren 2000 was dat huis al volledig afgeleefd en gedateerd. Daar was dus niks aan gebeurd in al die jaren.

Lijkt mij hier min of meer hetzelfde te zijn
Maar wel met zwembad, redelijk wat grond, enorm veel kamers en dan een tennisveld (wel geen idee in welke staat).
En op die foto's van de toestand binnenin lijkt het binnen toch nog goed mee te vallen. En de ligging toch ook allesbehalve slecht.

Ik blijf er toch bij dat 695k echt niet zo veel is voor hetgeen je krijgt.
 
JM geweldige kadee, leeft echt alsof de evenaar door z'n gat loopt.

Sensationele televisie was ook de begrafenis van bompa waarbij de kleindochters erbij liepen alsof ze naar een staatsbegrafenis gingen :p
JM die in elke aflevering tegen ‘de gewone man’ zegt dat hij ook van simpele komaf is en weet wat werken is 🤓

Die mens kan nu eigenlijk niks zelf. Of het nu gaat over een lamp indraaien, de weg zoeken met de auto of een pannenkoek opwarmen in een pan. Enigste waar hij uitblinkt is geven van te lange toespraken waarin hij onduidelijke filosofische uitspraken en levenslessen combineert.
 
Maar wel met zwembad, redelijk wat grond, enorm veel kamers en dan een tennisveld (wel geen idee in welke staat).
En op die foto's van de toestand binnenin lijkt het binnen toch nog goed mee te vallen. En de ligging toch ook allesbehalve slecht.

Ik blijf er toch bij dat 695k echt niet zo veel is voor hetgeen je krijgt.

En dan zeker als je weet dat de Guyotdreef (straat waar ze wonen) en de Sionkloosterlaan (straat waar eerstgenoemde dreef op uitkomt) villa’s staan va ettelijke miljoenen.

Ooit een verjaardagsfeestje gehad daar in de buurt in Safara thema… Geen pluchen beesten maar wel echte olifanten, zebra’s en zelfs leeuwen.

Om maar te zeggen, 695k is het zeker waard al was het maar voor de locatie en 3500 m2.

In 2018 verkocht door immo kantoor waar die Dave zaakvoerder van is.
 
Kon me zelfs niet herinneren dat die nog een overdekt zwembad en wijnkelder hadden.
Voor die prijs is dat idd geen slechte koop.
 
Kon me zelfs niet herinneren dat die nog een overdekt zwembad en wijnkelder hadden.
Voor die prijs is dat idd geen slechte koop.
Dat overdekt zwembad zit aan dat ronde glazen stuk, dus klopt…

Ik heb in andere (minder mondaine) regio’s al veel minder kwaliteit zien passeren voor hogere prijzen…
bizar…
 
Blijkbaar wel:
Lijkt me een koopje, wie die villa gekocht heeft voor 695.000eur

JM Pfaff is gewoon een gek. Zonder zeveren. Wie geeft er nu op de luchthaven aan iedereen een hand? Die is echt gestoord.

Als ik mij niet vergis steekt hij ook altijd en overal voor. Die wandelt gewoon letterlijk over de gewone mensen. Ik vind die echt klaar voor het gesticht.
 
Maar wel met zwembad, redelijk wat grond, enorm veel kamers en dan een tennisveld (wel geen idee in welke staat).
En op die foto's van de toestand binnenin lijkt het binnen toch nog goed mee te vallen. En de ligging toch ook allesbehalve slecht.

Ik blijf er toch bij dat 695k echt niet zo veel is voor hetgeen je krijgt.
Juist, daarom heeft het zolang te koop gestaan.. Wie zoiets koopt, in zo'n buurt, maakt daar een totaalrenovatie van. En niet voor 150k. Huis is sowieso afgeleefd. Er mag dan een zwembad liggen, alles mag terug opgebroken worden om er terug 30j tegen te kunnen.
 
Kon me zelfs niet herinneren dat die nog een overdekt zwembad en wijnkelder hadden.
Voor die prijs is dat idd geen slechte koop.
Het zwembad was eerst niet overdekt. De overkapping zie je in de reeks ook vorderen.
De wijnkelder komt ook aan bod als JM zich bezat daarin met die jongere mensen die een bezoek bij hem thuis hadden gewonnen, terwijl Debby boven wacht om te eten met het hele gezin en haar zwangerschap aan te kondigen 😂
 

Die overkapping kan je hier goed zien.
Dat moet op zich al een dure investering geweest zijn…

Waarom hebben ze die villa weggedaan? Te groot geworden omdat iedereen het huis uit was?
 
Het zwembad was eerst niet overdekt. De overkapping zie je in de reeks ook vorderen.
De wijnkelder komt ook aan bod als JM zich bezat daarin met die jongere mensen die een bezoek bij hem thuis hadden gewonnen, terwijl Debby boven wacht om te eten met het hele gezin en haar zwangerschap aan te kondigen 😂
Ahzo, ja, ‘t is lang geleden dat ik de reeks nog eens gezien heb, dus kon het me niet direct voor de geest halen. :tongue:
 
"Carmen Pfaff lijdt onder meer aan osteoporose en knobbelreuma. In haar onderrug gaat het om botontkalking en in haar bovenrug en nek om knobbelreuma."
 
Terug
Bovenaan