VTM De Pfaffs

Aflevering van gisteren weer niet te vinden op VTMGO. Even teruggekeken, en idd GVS was weer van de partij. Ik zie een patroon :unsure:
Alles met personen die niet koosjere zaakjes hebben gedaan moet verdwijnen. Er gaat daar nog veel uit het VTM-archief verdwijnen op die manier.
 
Alles met personen die niet koosjere zaakjes hebben gedaan moet verdwijnen. Er gaat daar nog veel uit het VTM-archief verdwijnen op die manier.
Moet nogal een administratie zijn denk ik. Zouden die zo dan een Excelletje bijhouden met alle personae non grata? Zou daar echt wel eens een vlieg aan de muur willen zijn :laugh:
 
Yup. Maar was dat geen quote uit een boekske dat volledig uit de context was getrokken?
Als ge soms moet horen wat die mensen daar als ''werken'' of een ''job'' beschouwen zou ik het nog niet helemaal afschrijven dat het niet totaal uit context is getrokken.
 
Sam: optredens.
Kelly: media-optredens, modellenwerk.
Debby: haar nagelstudio & zonnebankcentrum.
Nicolas: in de studio meewerken, modellenwerk.
Dave: autoverkoper

Heeft die Lyndsey een job?
 
Kelly: media-optredens, modellenwerk.
+ "DJ" werk
Nicolas: in de studio meewerken, modellenwerk.
+ iets met schrijnwerkerij?
+ representatie van merken (heeft toch een tijd met zo'n ruige jeep rondgereden, en bv op een beurs bedden of zo verkopen)
Heeft die Lyndsey een job?
+ heeft die op een bepaald moment niet het werk van Carmen (secretaresse JM) overgenomen?
+ volgens mij heeft die ook bij Flair of een ander magazine gewerkt
+ meer recent immobiliënkantoor met Dave
 
Sam: optredens.
Kelly: media-optredens, modellenwerk.
Debby: haar nagelstudio & zonnebankcentrum.
Nicolas: in de studio meewerken, modellenwerk.
Dave: autoverkoper

Heeft die Lyndsey een job?
Lyndsey werkte inderdaad bij de start van het programma bij Flair. Nicolas hielp in het begin mee in het schoonheidssalon dacht ik.
 
Die Nederlandse filmploeg die kwam interviewen ten huize Pfaff over hoe milieubewust ze zijn :unsure:

JM: Ik heb het heel graag warm... en het mileu is een heel belangrijk mediagebeuren... :wtf: En ondertussen draait Carmen haar om, wsl omdat ze haar lach niet kon bedwingen :laugh:
 
Sam: optredens.
Kelly: media-optredens, modellenwerk.
Debby: haar nagelstudio & zonnebankcentrum.
Nicolas: in de studio meewerken, modellenwerk.
Dave: autoverkoper

Heeft die Lyndsey een job?
Mjah eerlijk is eerlijk. Als de JM ni zo goed ballen kon vangen en niet bereid was om zijn ziel te verkopen voor wat sponsoring om zo uiteindelijk die soap te scoren waren die dochters stuk voor stuk barvrouwen geweest. Dat zijn in de kern eigenlijk echt marginalen. Dat zijt ge ook aan hun smaak. Niks mis mee op zich natuurlijk, 't zijn natuurlijk toffe mensen.

Zelfs dat modellenwerk van Kelly... Dat is pure goodwill want zo een schoon kind is dat ook niet.
 
Vind het wel grappig dat tijdens de intro altijd dat tennisveld in beeld komt terwijl er in de serie nog nooit iemand met een woord over tennis gerept heeft, in tenniskleding is verschenen, laat staan in de buurt van dat tennisveld is geweest. Waarom zoveel plaats van uwe hof aan zoiets opofferen als je het nooit gebruikt?
 
Vind het wel grappig dat tijdens de intro altijd dat tennisveld in beeld komt terwijl er in de serie nog nooit iemand met een woord over tennis gerept heeft, in tenniskleding is verschenen, laat staan in de buurt van dat tennisveld is geweest. Waarom zoveel plaats van uwe hof aan zoiets opofferen als je het nooit gebruikt?
Is dat wel aan hun villa?
 
Vind het wel grappig dat tijdens de intro altijd dat tennisveld in beeld komt terwijl er in de serie nog nooit iemand met een woord over tennis gerept heeft, in tenniskleding is verschenen, laat staan in de buurt van dat tennisveld is geweest. Waarom zoveel plaats van uwe hof aan zoiets opofferen als je het nooit gebruikt?
En bij het feit dat JM 'De Tijd' leest stel je geen vragen? :fingerguns:
 
Terug
Bovenaan