Leuke vooruitzichten!Bij ons zijn het drukke tijden. D gietvloer was af op 3 maart, vorige week hebben ze de parket gelegd en zijn de deurframes geplaatst.
Vandaag zijn ze begonnen aan de keuken en inbouwkasten, dit zou donderdag klaar zijn. Vrijdag komt de plakker op de deuren uit te plakken en gewoon algemene afwerking. Volgende week komen die van de technieken alle kranen, priezen, ventilatie, warmtepopmp etc.. plaatsen en afwerken.
Als alles goed gaat kunnen we 1 april verhuizen!
Zitten zowat even ver.

Vorige week heb ik domotica/elektriciteit kasten en voeding/driver borden aangesloten, ondertussen mijn vriendin de stopcontacten geplaatst.
Ventilatie unit is ook geleverd vorige week, dus deze moet ik nog aansluiten.
Warmtepomp is al in orde. We moesten de chape droging doen voor de tegels. Die staat al van begin december te draaien.
Vandaag zijn de begonnen aan de trap (eiken Z trap). Loodgieters aan de afvoeren in de kelder en inbouw kranen monteren. Morgen komen ze de keuken leveren en de dag erop beginnen ze te installeren. Morgen wordt het dus een drukke dag bij ons.
Schrijnwerker heeft vorige week al de vestiaire kast komen plaatsen.
Volgende week komen ze de deuren plaatsen en nadien de bezetter om alles proper uit te plakken.
Het zal hier tegen eind volgend week er ook al anders uitzien.

Alleen zal onze verhuis nog wat later worden. Wij willen graag pas verhuizen dat alles geschilderd is en oprit/terras/paadjes/omheining in orde is. Dit komen ze eind april doen.
Laatst bewerkt:
.

) niet te snel opwarmt?