gumball4000
Well-known member
Intussen...bij toeval een mail van onze architect gevonden...vn eind januari waarbij hij op mail zet dat het uitvoeringsdossier + offertes sturen 3 weken zou duren.
Zowel mijn vriendin als ikzelf hadden die mail volledig geskipt uit ons geheugen.
Deze ochtend een kwade mail naar onze architect gestuurd en geconfronteerd met die mail.
Benieuwd naar zijn antwoord..
Wtd zelfs eind januari beweren dat offertes eind februari zouden uitgestuurd worden..mid juni "nee is nog niet gebeurd, met een beetje geluk voor het bouwverlof". Ik was gisteren avond zelfs zo gefrustreerd dat ik er amper vn geslapen heb.
Zowel mijn vriendin als ikzelf hadden die mail volledig geskipt uit ons geheugen.
Deze ochtend een kwade mail naar onze architect gestuurd en geconfronteerd met die mail.
Benieuwd naar zijn antwoord..
Wtd zelfs eind januari beweren dat offertes eind februari zouden uitgestuurd worden..mid juni "nee is nog niet gebeurd, met een beetje geluk voor het bouwverlof". Ik was gisteren avond zelfs zo gefrustreerd dat ik er amper vn geslapen heb.

)

). Wij hebben ooit met nen ombouw is 230VAC op 24VDC PLC kaart gezet. Daar kwam de rook ook uit maar op één of andere manier werkte die nadien ook nog (vraag mij niet hoe).

. Ene die we wel nog gaan aanvechten, de vergunning zat bij de compromis en dus ook de akte. Iedereen kan zo een plan verkopen en achteraf zeggen dat wat er op staat niet de afgesproken prijs zit.
(had ik niet verwacht vandaag.)