Wij hebben geen septische put, dus dat komt nu ook in de kelder.Ik zou adviseren om toch wat extra debiet op de verluchting van de kelder te voorzien![]()

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben geen septische put, dus dat komt nu ook in de kelder.Ik zou adviseren om toch wat extra debiet op de verluchting van de kelder te voorzien![]()

Goh, snap het wel. Vrijdag meeting met ingenieur, aannemer en architect over wat we gingen doen met de vloerplaat.120K voor 120m² is wel ferm doorgerekend.![]()
Ik zou zonder twijfel altijd triple glas nemen. Zeker als het over zo'n oppervlaktes gaat.We zitten momenteel met het dilemma of we voor Ug 1.0 dubbel glas of Ug 0.6 triple glas gaan.

(no offence aan de mogelijke plakkers hier)
.Hier is de regenwater put al vol...Langs de andere kant komen er enkel nieuwbouwen op uit, waardoor er zeker een regenwaterput en infiltratie voorzien is.
Op het eerste zicht lijkt het ook dat de helling dat ik nu kan voorzien wel zeer klein is.
.Hier is de regenwater put al vol...
Dat is 15000L dat gevuld is sinds februari...
Alle elektriciteit en water ligt beneden. Dan al maar de eerste meters ventilatie gelegd.
Zit goed op schema. Vrijdag isolatie (star beads) en dan weekend er op vloerverwarming!.
Het water moet voldoende ververst worden, daarom dat je geen te grote put mag steken tov uw dakoppervlakte.Die regel voor het dimensioneren van de put rammelt ook wel vind ik. Wij hebben 20,000 liter gestoken en volgens de architect was d as teveel. Hij zit stampensvol.
.
Haha ja, had hier eens een raming voor een nieuw dak, stond op €8000. Uiteindelijke prijs:€21.000Architecten en kostprijsramingen zijn geen vrienden van elkaar. Architecten hebben vaak de neiging dingen onrealistisch laag in te schatten.
Goh misschien wel.Architecten en kostprijsramingen zijn geen vrienden van elkaar. Architecten hebben vaak de neiging dingen onrealistisch laag in te schatten.