Cattadelic
Banned
Gewoon Voice over Wifi activeren in je telefoon instellingen. Meeste providers ondersteunen dat.Alle collega's in nieuwbouw steken ofwel een prijzig mesh systeem, en klagen over de gsm ontvangst zonder echt werkbare oplossing.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon Voice over Wifi activeren in je telefoon instellingen. Meeste providers ondersteunen dat.Alle collega's in nieuwbouw steken ofwel een prijzig mesh systeem, en klagen over de gsm ontvangst zonder echt werkbare oplossing.
De telefoon moet het ook ondersteunen, net als de provider. Ik heb een collega die een Sony smartphone wou maar Orange laat geen “bellen via wifi” toe met Sony maar wel met iPhone.Gewoon Voice over Wifi activeren in je telefoon instellingen. Meeste providers ondersteunen dat.
Sorry, maar de kwaliteit is doorgaans vrij brak, zeker als je aan het bewegen zijt en je mesh wifi ding switcht net van AP.Gewoon Voice over Wifi activeren in je telefoon instellingen. Meeste providers ondersteunen dat.
Dat ze uw kringen in de slaapkamers gewoon hebben uitgezet/uitgelaten?Deze ochtend voor de eerste keer de vloerverwarming opgezet. Het werkt overal waar er tegels zijn. Het gedeelte van de laminaat (slaapkamer) bleef koud. Wat zou de reden kunnen zijn
Of dat er gewoon geen VVW ligtDat ze uw kringen in de slaapkamers gewoon hebben uitgezet/uitgelaten?

Wel geen idee of het DAB of nog FM was.Hier gaat dat gewoon door, maar er is dan ook geïsoleerd met houtwol ipv afgeplakte pur platen die naadloos aansluiten op alu chassis.Analoog aan de slechte telefonie-ontvangst in woningen: Hoe zit het met DAB+?
Ben aan het overwegen een mobiele radio te kopen voor in huis/tuin, en vraag me af hoe dat zit in moderne geïsoleerde woningen.

Wij hebben 2 jaar geleden Indd ongeveer 5000 euro betaald, afbraak woonhuis en redelijk grote stalling.Iemand toevallig ervaring met afbraak van woning? Op internet lees ik rond de €5000, maar kan het moeilijk inschatten. Betreft bungalow van 100m2 en aanpalend bijgebouw van nog eens 100m2 (is vooral in snelbouw en cellenbeton). Is die €5000 ietwat representatief?
Zou zelf ook wat willen afbreken natuurlijk, ga ervan uit dat afbraak bedrijf niet zomaar alles mee neemt?
Bijkomende vraag: huidige grond ligt in een put (onder straatniveau). Zou eens bij de architect moeten horen hoe het plan zit, we hebben immers landmeter laten opmeten.
Want weet niet of we de grond zomaar mogen ophogen?
Hier ook een technische schacht tot boven, inderdaad ook niet bezet. Maar dat gaat toch nooit niet zijn? In principe zitten de technieken er al in wanneer er bezet wordt, dus...-Schachten die niet mee bezet waren (achteraf spijt dat ik deze niet eerst had afgewerkt)
Da's wel echt gek, hier deed dat van 4 naar 3 en 3 naar 2 telkens 1 puntje, en van 2 naar 1 nog twee punten, op een E-peil van een dikke twintig.Enkel spijtig dat het amper iets doen voor ons E-peil. Oorspronkelijk was er 4 ingevuld.
Ons E-peil is maar met 1 puntje gedaald. Voor S-peil had het meer effect, deze is 4 punten gedaald.
Ik had toch verwacht dat het E-peil met 3 punten zou dalen.