Bij ons is dat voorzien met isolatie aan de onderkant en dan bezetting er tegen.
Hier is dat volgens mij ook zo. Het is wel volledig dicht met van die glazen panelen (die niet luchtdicht/waterdicht zijn, maar allessinds helpen het droog te houden).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons is dat voorzien met isolatie aan de onderkant en dan bezetting er tegen.

De dakwerker van mijn appartement (bj 2019) heeft mij hetzelfde geflikt.Naar aanleiding van ingebrekestelling beweren ze dat ze 31 januari op ons dak zouden gezeten hebben en vochtophopingen onder de EPDM hebben weggezogen, ze zouden dit nog eens herhalen.
Het heeft inderdaad in februari/maart niet meer actief gelekt, het druppelde anders bij regenval non-stop, echter heeft het ook niet meer heftig geregend.
Het vreemde is dat wij beiden thuis waren en niemand gezien hebben? Onze hond heeft geen krimp gegeven? Onze camera’s hebben eveneens niets gemeld? En er is geen formeel verslag beschikbaar?
Of ze vergissen zich van datum of van werf. Al ben ik praktisch grotendeels thuis geweest met de baby en hebben we geen melding van de camera’s terwijl dat anders voor een kat of kikker al een melding geeft.
Zeggen dat ze het komen maken zijn maar er is niets gebeurd. Dus nu betaal ik 160 euro gemeenschappelijke lasten per maand om in mijn quasi-nieuwbouw app te mogen wonen en ik mag zelf het lekke dak repareren. 
Vraag achter foto's of een ander bewijs.Naar aanleiding van ingebrekestelling beweren ze dat ze 31 januari op ons dak zouden gezeten hebben en vochtophopingen onder de EPDM hebben weggezogen, ze zouden dit nog eens herhalen.
Het heeft inderdaad in februari/maart niet meer actief gelekt, het druppelde anders bij regenval non-stop, echter heeft het ook niet meer heftig geregend.
Het vreemde is dat wij beiden thuis waren en niemand gezien hebben? Onze hond heeft geen krimp gegeven? Onze camera’s hebben eveneens niets gemeld? En er is geen formeel verslag beschikbaar?
Of ze vergissen zich van datum of van werf. Al ben ik praktisch grotendeels thuis geweest met de baby en hebben we geen melding van de camera’s terwijl dat anders voor een kat of kikker al een melding geeft.
Je kan altijd zelf eens het dak op om te kijken.

Ladder kopen, ga je misschien meermaals kunnen gebruiken als het dak zo slecht gelegd is...Niet iedereen heeft een ladder van 7 meter![]()
Ik overweeg er een advocaat op te zetten, het wordt een soap. Gebouwd met SOD, externe architect onder de arm genomen om de werken op te volgen (+- 18k kost). Architect had indertijd voorbehoud gemaakt voor het dak omdat ze dat hadden dichtgelegd zonder haar te verwittigen dus ze had een aantal punten niet kunnen controleren.Ladder kopen, ga je misschien meermaals kunnen gebruiken als het dak zo slecht gelegd is...
Alle gekheid op een stokje, ik zou een andere dakwerker/verzekering vragen voor een expertise.
Oh sweet summer childAmai, ik begin schrik te krijgen in de zoektocht naar een SOD woning. Wat je hier allemaal leest.
Als mensen vragen aan mij waarom ik voor nieuwbouw zou gaan is mijn antwoord altijd "Ja dan weet je dat het goed gedaan is want alles is nieuw". Toch maar even herzien dus...
.Als de relatie met de architect toch al verzuurd is kan je deze ook steeds in gebreken stellen.Tekst
Krimp & kruip beton gaat ~5-6j door.Heeft er iemand een idee hoelang na de bouw er nog haarscheurtjes in de bezetting kunnen optreden?
We zitten nu 3 jaar in onze woning, het is twee jaar geschilderd maar elk half jaar zie ik er nog eentje extra verschijnen. Wil vermijden dat ik nu alles ga bijwerken en dan weer in het zelfde ga verzeilen omdat de bouw zich nog aan het "zetten" is.
Wel serieus pech gehad met de bezetter, wat een drama. Was een klosser eerste klasse.
Buckle up buddy. Hoe meer ge ervan kent hoe meer ge gaat afzien en hoe meer ambras.Hier gaan ze ook bijna beginnen. Ik heb het chance al een heel huis verbouwd te hebben vanop het zand tot einde en weet dus hoe 95% van de werken zou moeten gebeuren, dus kunnen ze me geen bullshit wijsmaken.
Gaat dat ook allemaal zeer strak opvolgen.