JorisBlack
Well-known member
Manu had ook zichzelf als voornaamste verdachte maar helaas wist ze meer over zichzelf dan Sven.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manu had ook zichzelf als voornaamste verdachte maar helaas wist ze meer over zichzelf dan Sven.![]()
Ik dacht exact hetzelfde tijdens het kijken!Iets wat ik me vanmiddag tijdens het lopen bedacht: Sven was echt wel heel gek aan't "voelen" toen ie geblinddoekt door dat gebouw wandelde. Precies een blinde mol![]()

Uma is de mol, dus stop nu allemaal.
Ik ben nog nooit zeker geweest, maar nu wel.
Na 10 seizoenen heb ik eindelijk door hoe het werkt.
Als ze het niet is, kijk ik nooit meer.
Ik snap niet goed wat een vrouw zijn daarmee te maken heeft? Het is toch geen spelletje wie is het. Die vragen die ze krijgen staan toch totaal los van geslacht en uiterlijk.Uma is volgens mij oook de mol. Manu ligt eruit want die verdacht een man en Sven kan op Manu gestemd hebben maar erdoor zijn doordat het toch een vrouw is..
Ik dacht vroeger wel eens gezien te hebben dat er tijdens een eliminatieproef de vraag "De mol is een man/vrouw?" gesteld werd, maar dat kan natuurlijk éénmalig geweest zijn. Dus het is zeker een mogelijkheid, maar puur giswerk imo.Ik snap niet goed wat een vrouw zijn daarmee te maken heeft? Het is toch geen spelletje wie is het. Die vragen die ze krijgen staan toch totaal los van geslacht en uiterlijk.
Dat is 1 vraag. Dan zou dat al de beslissende vraag geweest zijn.Ik dacht vroeger wel eens gezien te hebben dat er tijdens deen eliminatieproef de vraag "De mol is een man/vrouw?" gesteld werd, maar dat kan natuurlijk éénmalig geweest zijn. Dus het is zeker een mogelijkheid, maar puur giswerk imo.
Ik vind het ook vergezocht hoor. Maar in theorie kan het wel.Dat is 1 vraag. Dan zou dat al de beslissende vraag geweest zijn.
Het kan, is in het verleden ook al eens gebeurd.Dat is 1 vraag. Dan zou dat al de beslissende vraag geweest zijn.
Volgens mij overschatten de mensen wel die stukjes waarin de kandidaten zeggen wie ze verdacht vonden. Ik denk dat daar effectief heel veel in geknipt wordt, dat ze bijvoorbeeld van iedereen vragen "heeft die iets verdachts gedaan?" en het zinnetje dat hen dan uitkomt (in combinatie met de montage) laten ze erin. Het zou mij echt niet verbazen als die stukjes opnemen aan het eind van de dag en ze dan echt alle kandidaten overlopen. Soms is het ook van horen zeggen (omdat ze in een andere groep zaten voor de opdracht), dan gaan ze toch ook niet op die persoon stemmen. Volgens mij zeggen die zinnetjes niet veel over wie ze effectief gestemd hebben.Het minst waarschijnlijke lijkt mij nog dat de productie vraagt om 'zo maar iets te zeggen om de mensen thuis te trollen' eerlijk gezegd.
Veel geknipt kan er niet worden in: Ik heb deze keer alles op Manu gezet. Toch?Volgens mij overschatten de mensen wel die stukjes waarin de kandidaten zeggen wie ze verdacht vonden. Ik denk dat daar effectief heel veel in geknipt wordt, dat ze bijvoorbeeld van iedereen vragen "heeft die iets verdachts gedaan?" en het zinnetje dat hen dan uitkomt (in combinatie met de montage) laten ze erin. Het zou mij echt niet verbazen als die stukjes opnemen aan het eind van de dag en ze dan echt alle kandidaten overlopen. Soms is het ook van horen zeggen (omdat ze in een andere groep zaten voor de opdracht), dan gaan ze toch ook niet op die persoon stemmen. Volgens mij zeggen die zinnetjes niet veel over wie ze effectief gestemd hebben.
gij hebt echt té veel vrije tijd zou mijn vrouw zeggen"Ik heb [eigenlijk een hongerke. Wat eten we] deze keer? [Gisteren was] Alles op. [Wat gaat] Manu [eten? Ah, is't tafel] gezet?"
ziede, er zijn altijd mogelijkheden om te knippen he![]()

Veel geknipt kan er niet worden in: Ik heb deze keer alles op Manu gezet. Toch?