Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was zo gefaked als iets.Uma haar breakdown op het dak kan natuurlijk ook zijn van haar vriend te horen. En dan is het makkelijk om er een andere reden aan te geven.
Maar ik weet het dus totaal niet.

Omdat de meesten in deze fase de mol wel zouden moeten kennen, al is dit natuurlijk moeilijker door de wissel.Waarom zou Uma dan de juiste antwoorden gegeven hebben bij die proef om dan Yens zijn random foute te volgen?![]()
maar Yens heeft dan iets van aha, jij wou geld in de pot steken. No way!Omdat de meesten in deze fase de mol wel zouden moeten kennen, al is dit natuurlijk moeilijker door de wissel.
En dan is hij de kluts kwijt!maar Yens heeft dan iets van aha, jij wou geld in de pot steken. No way!

met die blinddoek ook: heeft eigenlijk alles vrij snel gevonden, behalve de knop die Yens met open ogen gemist heeft.
Wacht, dus jullie vinden het allebei verdacht dat Sven geblinddoekt een knop voorbij loopt?Dat is classic mollengedrag: blijkbaar heel hard uw best doen maar toch geld verspelen, jammer toch![]()
Hij had het moeten zien, met zijn blinddoek? Of ij had moeten weten dat Yens die gemist had? Of hij had geblinddoekt die knop moeten vinden (die overal in dat gebouw had kunnen zijn)?Wacht, dus jullie vinden het allebei verdacht dat Sven geblinddoekt een knop voorbij loopt?Hij had het moeten zien, met zijn blinddoek? Of ij had moeten weten dat Yens die gemist had? Of hij had geblinddoekt die knop moeten vinden (die overal in dat gebouw had kunnen zijn)?
Sven kreeg enkel de locaties van de andere 2 resterende knoppen. Die knop vlak voor het dak kreeg hij niet te horen.Ik dacht dat GDC tegen Sven wel gezegd had dat de laatste knop 'net voor het dak' was?
Mijn quote ging ook deels over het oplossen van die woordraadsels. Als mol kan je daar goed je best doen, en wanneer het bed kantelt hier en daar er iets subtiel af doen vallen...
Exact. Ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat dat mij niet zou gebeuren. Zelfs met die windvanger er bij.Maar hij lijkt me zo'n losbol dat idd los voorbij die knop kan lopen met ogen open. Heb daar zelf ook wel iets van weg.

Nee, ik vind het verdacht dat hij die andere zo vlot gevonden heeft, én beide voordelenWacht, dus jullie vinden het allebei verdacht dat Sven geblinddoekt een knop voorbij loopt?Hij had het moeten zien, met zijn blinddoek? Of ij had moeten weten dat Yens die gemist had? Of hij had geblinddoekt die knop moeten vinden (die overal in dat gebouw had kunnen zijn)?
Iedereen vergeet hier precies dat de mol gebrieft wordt?Net de aflevering gezien. Sven die alle spreuken juist raadt, die mag toch nooit de mol zijn. Kvond dat toch niet zo simpel![]()