De Mol 2022

De Mol 2022

Uma haar breakdown op het dak kan natuurlijk ook zijn van haar vriend te horen. En dan is het makkelijk om er een andere reden aan te geven.

Maar ik weet het dus totaal niet.

Yens wist toch de locatie van de knop op het dak niet. Hij kreeg dezelfde knoppen als Uma om in te drukken. Ok, hij loopt het laatste stuk zonder blinddoek, maar als je niet weet waar kijken, kijk je toch snel over die knop over.

Wat wel weer raar is, is dat ze tonen dat Sven zegt "alles ingezet te hebben op Manu" bij de eliminatie.
En wanneer Manu afvalt, heeft Sven alvast een serieuze pokerface (niet voor de 1e keer dit seizoen trouwens).

Is op alle vlakken vreemd, maar als Sven de mol is, zouden ze dat fragment toch eerder niet laten zien denk ik.

met die blinddoek ook: heeft eigenlijk alles vrij snel gevonden, behalve de knop die Yens met open ogen gemist heeft.

Dat is classic mollengedrag: blijkbaar heel hard uw best doen maar toch geld verspelen, jammer toch :p
Wacht, dus jullie vinden het allebei verdacht dat Sven geblinddoekt een knop voorbij loopt? :thinking: Hij had het moeten zien, met zijn blinddoek? Of ij had moeten weten dat Yens die gemist had? Of hij had geblinddoekt die knop moeten vinden (die overal in dat gebouw had kunnen zijn)?

Wacht, dus jullie vinden het allebei verdacht dat Sven geblinddoekt een knop voorbij loopt? :thinking: Hij had het moeten zien, met zijn blinddoek? Of ij had moeten weten dat Yens die gemist had? Of hij had geblinddoekt die knop moeten vinden (die overal in dat gebouw had kunnen zijn)?

Ik dacht dat GDC tegen Sven wel gezegd had dat de laatste knop 'net voor het dak' was?

Mijn quote ging ook deels over het oplossen van die woordraadsels. Als mol kan je daar goed je best doen, en wanneer het bed kantelt hier en daar er iets subtiel af doen vallen...

Ik dacht dat GDC tegen Sven wel gezegd had dat de laatste knop 'net voor het dak' was?

Mijn quote ging ook deels over het oplossen van die woordraadsels. Als mol kan je daar goed je best doen, en wanneer het bed kantelt hier en daar er iets subtiel af doen vallen...
Sven kreeg enkel de locaties van de andere 2 resterende knoppen. Die knop vlak voor het dak kreeg hij niet te horen.

Uma is't. Yens heeft voor de lol alles verkeerd geopperd nadat Uma een aanzet gaf en ze heeft hem altijd laten sukkelen en tijd verliezen. Met die witte pot ook. Da's echt het onderste uit de kan halen om te zien hoe ver ze ging gaan. Daarna moest hij geen pasvragen, het kwam allemaal niet meer zo nauw.
's Avonds zat hij daar op zijn duizendste gemak te wachten op de uitslag, bijzonder zelfzeker. De programmamakers hebben nog geprobeerd om Uma aan het woord te laten om yens verdacht te maken, maar het pakt toch niet meer.

Als Yens zo zeker is van de winst, waarom drukt hij dan de laatste knop niet in? 5000 euro minder voor hem...

Ik kan mij echt niet voorstellen dat je niet even naar boven kijkt als je onderaan de trap staat. Het is nu niet dat die knop subtiel verborgen was ofzo. Hij leek vooral veel moeite te doen om niet in de richting van de knop te kijken.

Ik vond dan weer eerder dat het Uma was die Yens aan het testen was. Tot hij bij de laatste vraag er compleet over ging door de verkeerde pot te willen kiezen. Toen ze afgeschoten werd bij de molboekjes vond ik ze oprecht teleurgesteld in zichzelf.

Sven gaat er gewoon volop voor. Als hij de mol is, had hij echt niet alle spreuken moeten raden. Ook slim om telkens de letter E te kopen aangezien dat dat ongeveer de meeste gebruikte letter is. En als Manu zich had vastgehouden aan het bed, hadden ze veel geld binnen gebracht.

Ook veel goed geworpen met de bijl. Die knop op de trap kon hij geblinddoekt onmogelijk vinden, die hing veel te hoog.

Ik wilde insinueren dat Yens zeker was van de eliminatieproef, niet de uiteindelijke winst. Maar hij lijkt me zo'n losbol dat idd los voorbij die knop kan lopen met ogen open. Heb daar zelf ook wel iets van weg.

Net de aflevering gezien. Sven die alle spreuken juist raadt, die mag toch nooit de mol zijn. Kvond dat toch niet zo simpel :p

Uma of Yens dus, echt een raar spel dat daar gespeeld werd met die fluitopdracht. Uma die nooit haar zegje doet is wel heel vreemd gedrag, en Yens te duidelijk foute antwoorden geven. Na al de bovenstaande commentaar gelezen te hebben kan ik ook niets anders concluderen dan Uma.

Nee, ik vind het verdacht dat hij die andere zo vlot gevonden heeft, én beide voordelen
Hij heeft daar minstens een kwartier alleen gestaan he. Gemakkelijk voor de crew om dan te zeggen "iedereen heeft die laatste knop gemist, zelfs zonder blinddoek. Geld wordt hier al niet binnen gehaald. Gewoon de knoppen "zoeken" die u verteld worden"

Net de aflevering gezien. Sven die alle spreuken juist raadt, die mag toch nooit de mol zijn. Kvond dat toch niet zo simpel :p
Iedereen vergeet hier precies dat de mol gebrieft wordt?
Sven heeft in die maanlander proef op korte termijn toch wel wat meer informatie opgeslagen dan een paar spreuken he.
Da's echt gemakkelijk ze: "dit zijn de spreuken, blok maar"

Terug
Bovenaan