Green Mamba
Well-known member
Genoeg gegifd voor vandaag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh ja dat van Gilles. Die zijn personage in heel het Mol verhaal is dat hij altijd heel objectief en onpartijdig overkomt. En ook met een zeer neutrale toon altijd de opdrachten uitlegt. Ik denk dat hij heel hard getraind is om niks te laten aflezen van zijn gezicht. Als presentator de mol per ongeluk verraden zou echt wel stom zijn. Ik vermoed dat hij dan in zo'n pokerface mindset zit als hij onder de kandidaten zit en gefilmd wordt tijdens een opdracht. En dan is wat hij deed wel de reactie die ik zou verwachten. Wrs zal hij vlak daarna wel even zijn rolletje hebben laten varen toen hij zag dat er écht wel iets serieus mis was. Daarmee dat de camera ook zo snel naar zwart gingEn
ik vond de reactie van Gilles ook wel raar.
Anke: *roept het uit van de pijn*
Sven: "ow, die heeft haar serieus pijn gedaan"
Gilles: "echt?" *kijkt eens over de klip*
Zo raar is dat toch niet? Mensen maken allerhande geluiden als ze zo van een klif springen, en als hij dan op dat moment niet echt aan het opletten was voor eender welke reden dan zal hij wel niet onmiddellijk gezien hebben dat die zich pijn had gedaan. Hij kan vanaf dat hij dat weet ook niet mee van die klif springen of weet ik veel wat en daar staan mensen bij om te helpen, dus ik weet niet goed wat hij anders had moeten doen. Er is ook vrij snel geknipt dus hij zal daar wel (samen met de andere kandidaten) richting springplatform zijn gegaan veronderstel ik.
ALLES VOLGenoeg gegifd voor vandaag.
![]()
Ja? Ik denk dat die gewoon zag aan de val dat er iets niet klopte.Sven, die naast hem stond, heeft het gehoord.
Sven is de ubermol, die schakelt kandidaten uit die te veel geld voor de pot binnenhalenJa? Ik denk dat die gewoon zag aan de val dat er iets niet klopte.

Toen ik mijn heup brak was dat ook zo. Ik viel en draaide me om en zei dan tegen een maat. "Er is hier iets echt niet OK." Ik heb zelfs nog proberen recht te staan maar mijn been wou niet mee.Ik vond dat die nog redelijk kalm was. Zo van: "ja, er is iets serieus met mijne elleboog"
Nu goed, ze knipte wel direct erna dus wie weet wat is daar nog op gevolgd.
Ha, sounds familiarToen ik mijn heup brak was dat ook zo. Ik viel en draaide me om en zei dan tegen een maat. "Er is hier iets echt niet OK." Ik heb zelfs nog proberen recht te staan maar mijn been wou niet mee.
Een barstje in mijn enkel was echt 10x pijnlijker.

Ook meermaals gehad in basket. Bal op mijn vinger en even later zwart voor de ogen. Ik zie me nog altijd staan op het pleinHa, sounds familiar
Heb als kind ooit mijn pols gebroken, dikke breuk en 3 maanden in't gips maar op de moment zelf en ook later helemaal geen pijn gehad.
Paar jaar later bij basketten een bal tegen mijne ringvinger gehad, twerd zwart voor mijn ogen en viel ver flauw van de zeer. Bleek een barstje te zijn
En zo wint dan toch Manu…Ben benieuwd wie er deze zondag zal uitvallen door een ongeluk! Als je dit jaar niks voor hebt kan je makkelijk de winnaar worden

75% kans dat Manu in de finale zit en 100% kans dat hier straks geklaagd gaat worden![]()
75% kans dat Manu in de finale zit en hier straks geklaagd gaat worden![]()