De Mol 2022

De Mol 2022

Heb altijd wel een lichte schrik gehad om iets aan mijn gewrichten voor te hebben (knie, enkel etc.).
Dat is ingewikkeld om te repareren :unsure:

Ook al komt het goed, het zijn meestal die plaatsen die op latere leeftijd artrose kunnen ontwikkelen. En dat is zo jammer als je er dan over nadenkt hoe zoiets is kunnen gebeuren.
Moet een serieuze pijnlijke ervaring geweest zijn als haar gewicht de slag met het touw heeft veroorzaakt…

Ik las in een interview dat ze was flauwgevallen van de pijn 😬

Stukje uit persbericht Play4:
Café De Mol in de De Konick Stadsbrouwerij, De Cooke & Verhulst Show vanuit De Zuiderkroon, de finale van Big Brother vanuit Amsterdam, Dancing With The Stars in de AED Studio’s in Lint, … de voorbije maanden ging Play4 meer dan ooit live. En daaruit groeide ook de nieuwste Play-zender Play247, die zich ontpopte tot een geduchte, erg concurrentiële tegenstander. Daarop was tot nu toe enkel de livestream van Big Brother op te zien, met succes: Play247 bereikte 655.000 Vlamingen, die minstens 1 minuut aaneensluitend naar de stream keken. Deze trouwe groep kijkers bezorgde Play247 een stabiel marktaandeel van 1,1% op dagbasis (VVA 18-54), dit terwijl de zender exclusief beschikbaar was voor Telenet-klanten. De zender doet daar binnenkort nog een schepje bovenop. Zo zullen vorige seizoenen van De Mol in aanloop naar de finale opnieuw op de zender te zien zijn én kan iedereen het rode loper moment van de finale van De Mol op 8 mei live meemaken van achter zijn, haar of hun scherm.

Wist zelfs niet van het bestaan af van die zender Play247…

Heb altijd wel een lichte schrik gehad om iets aan mijn gewrichten voor te hebben (knie, enkel etc.).
Dat is ingewikkeld om te repareren :unsure:

Ik las in een interview dat ze was flauwgevallen van de pijn 😬

Een (simpele) breuk geneest in principe zeer goed en het bot kan zelfs sterker zijn.
Het zijn die structuren errond (ligamenten, pezen, spieren, …) die meestal veel delicater zijn. Helaas worden die meestal meegeraakt bij een onnatuurlijke beweging, val, ongeval, …

Spijtig voorval, ze had nochtans zelf de touwtjes in handen.

Is het nu eigenlijk daardoor dat Manke niet meer bij de sterke arm der wet werkt? Voor een bureaujob zouden ze haar toch met open armen ontvangen denk ik. Ik geloof niet dat ze gaan breken met haar.

Is het nu eigenlijk daardoor dat Manke niet meer bij de sterke arm der wet werkt? Voor een bureaujob zouden ze haar toch met open armen ontvangen denk ik. Ik geloof niet dat ze gaan breken met haar.

Neeje, Yens had tijdens de aflevering al gezegd dat ze bij de recherche had gewerkt (als in: op dat moment al niet meer)

Stukje uit persbericht Play4:

Wist zelfs niet van het bestaan af van die zender Play247…

Zoals het artikel vermeldt, werd deze dan ook enkel gebruikt voor de livestream van Big Brother dit en vorig jaar, en is deze enkel beschikbaar in het aanbod van Telenet. Als een echte zender kunt ge het dan ook niet echt beschouwen voorlopig.

Ze is in loopbaanonderbreking voor een jaar, dat jaar is nog niet afgelopen dus ze kan nog steeds terug bij de politie beginnen.
Is allemaal gezegd geweest in de eerste aflevering (of misschien bij de kandidaat voorstellingen)

Ik vond dat die nog redelijk kalm was. Zo van: "ja, er is iets serieus met mijne elleboog"

Nu goed, ze knipte wel direct erna dus wie weet wat is daar nog op gevolgd.

En
Ik vond dat die nog redelijk kalm was. Zo van: "ja, er is iets serieus met mijne elleboog"

Nu goed, ze knipte wel direct erna dus wie weet wat is daar nog op gevolgd.
ik vond de reactie van Gilles ook wel raar.

Anke: *roept het uit van de pijn*
Sven: "ow, die heeft haar serieus pijn gedaan"
Gilles: "echt?" *kijkt eens over de klip*

En

ik vond de reactie van Gilles ook wel raar.

Anke: *roept het uit van de pijn*
Sven: "ow, die heeft haar serieus pijn gedaan"
Gilles: "echt?" *kijkt eens over de klip*
Zo raar is dat toch niet? Mensen maken allerhande geluiden als ze zo van een klif springen, en als hij dan op dat moment niet echt aan het opletten was voor eender welke reden dan zal hij wel niet onmiddellijk gezien hebben dat die zich pijn had gedaan. Hij kan vanaf dat hij dat weet ook niet mee van die klif springen of weet ik veel wat en daar staan mensen bij om te helpen, dus ik weet niet goed wat hij anders had moeten doen. Er is ook vrij snel geknipt dus hij zal daar wel (samen met de andere kandidaten) richting springplatform zijn gegaan veronderstel ik.

Terug
Bovenaan