De Mol 2022

De Mol 2022

Toch ook wel riskant om een tattoo te gaan laten zetten tussen de opdrachten door. Als er daarna een opdracht met water zou gekomen zijn liepen ze ook nog het risico op een ontsteking.

De geschiedenis herhaalt zich, waren er dan zoveel problemen in de vorige seizoenen?

Ja snap al die verwijzingen ook niet goed naar vorige seizoenen. Buiten een vermelding gebeurt daar toch niks mee.

Proberen hype te creëren zeker? Al is dat dit seizoen inderdaad een lege doos (doen alsof deze jubileum editie waanzinnig zot gaat worden, met verwijzingen naar vorige seizoenen, en dan blijkt dat er eigenlijk vanalles is misgelopen)

Een paar jaar geleden was het "heb je mij gemist?". Vond ik toen wel een heel geslaagde reclame campagne.

Eén ding is nu wel zeker: byebye fysiek 'gevaarlijke' proeven vanaf nu.

Bwa, zou wel jammer zijn. Vrij traditioneel in de mol om er zo 1 opdracht in te stoppen...
En er zijn ook kandidaten die tijdens heel banale opdrachten zichzelf ernstig blesseren (zie mijn post op de vorige pagina bv., en dit seizoen ook Nele)

Toch ook wel riskant om een tattoo te gaan laten zetten tussen de opdrachten door. Als er daarna een opdracht met water zou gekomen zijn liepen ze ook nog het risico op een ontsteking.
goh ja. kan je alles gaan riskant vinden he.
allez, ze steken daar 2 deelnemers in een klein kot, en hangen ze aan een korte ketting. om de 8 minuten hebben ze 10 seconden contact met de buitenwereld, waarbij die dat contact maakt volledig andere prioriteiten heeft.
daarna gaat er een bom af, en wordt er stof in hun gezicht geblazen.
als daar iets in zou zitten waar ge een allergische reactie op hebt, kunt ge met moeite iemand iets laten weten, en krijgt ge over 80 minuten nog eens 10 van die stofbommen in uw gezicht...

allezja, worst case scenario. als ge het zo ver moet zoeken, moogt ze alleen monopoly laten spelen.

allez, ze steken daar 2 deelnemers in een klein kot, en hangen ze aan een korte ketting. om de 8 minuten hebben ze 10 seconden contact met de buitenwereld, waarbij die dat contact maakt volledig andere prioriteiten heeft.
als daar iets in zou zitten waar ge een allergische reactie op hebt, kunt ge met moeite iemand iets laten weten, en krijgt ge over 80 minuten nog eens 10 van die stofbommen in uw gezicht...

allezja, worst case scenario. als ge het zo ver moet zoeken, moogt ze alleen monopoly laten spelen.
Dus jij denkt dat ze daar effectief in een afgelegen kot zaten opgesloten zonder dat daar iemand van de crew bij is?

Overdrijf much? Die situaties die jij beschrijft zijn volledig verwaarloosbaar en met zeer weinig risico.
Zwemmen met een open wonde (want dat is een tattoo die net gezet is) in een (vuile) zee is gewoon vragen om problemen.

Appelen met peren vergelijken dus wat jij hier doet.

Ja snap al die verwijzingen ook niet goed naar vorige seizoenen. Buiten een vermelding gebeurt daar toch niks mee.

Het is niet dat alles loopt volgens de planning.. En wellicht gaat dit ook van toepassing zijn op bepaalde tips (die al dan niet hebben plaats gevonden door het wegvallen van de oorspronkelijke mol).

Dus jij denkt dat ze daar effectief in een afgelegen kot zaten opgesloten zonder dat daar iemand van de crew bij is?

ander voorbeeld dan: als Nele haar val wilt opvangen met haar hand, dat verkeerd doet, en daar óók een gecompliceerde breuk aan over houdt? dan ook onverantwoord dat ze geen aangepast schoeisel krijgen voor zo'n ondergrond?
Aja, ze gaat 6 maanden later nog altijd dagelijks naar de kine en haar arm hangt er zelfs voor TV flauwtjes bij, maar zoiets een permanent disability noemen is niet serieus, en zelfs dat is de fout van haar chirurgen 🤪
"permanent" is toch iets voor het leven, vind ik dan. nu gaat ze een lange revalidatie tegemoet, maar of dat permanent is?

en met alle respect: als die vijzen en platen er terug moeten uit gehaald worden, is toch teken dat er iets fout mee was? ik ben nu geen chirurg, maar zo'n ingreep doet ge toch niet "zomaar"? als dan maanden later blijkt dat er géén vooruitgang is, en er alles terug uit moet, dan was dat toch gewoon een foute inschatting?

en met alle respect: als die vijzen en platen er terug moeten uit gehaald worden, is toch teken dat er iets fout mee was? ik ben nu geen chirurg, maar zo'n ingreep doet ge toch niet "zomaar"? als dan maanden later blijkt dat er géén vooruitgang is, en er alles terug uit moet, dan was dat toch gewoon een foute inschatting?
Die vijzen moeten er toch standaard weer uit?
Een kameraad van mij heeft dat onlangs toch ook gehad.

De kans lijkt mij heel groot dat ze nooit meer 100% haar elleboog gaat kunnen gebruiken.
Niet volledig kunnen strekken bijvoorbeeld zit er dik in als ik vergelijk met mensen die ik ken wiens elleboog is gebroken.

Terug
Bovenaan