De Mol 2022

De Mol 2022

Vorig jaar hebben ze door corona een seizoen moeten maken zonder waaghalzerij en het was het beste seizoen ever…

Ik was het hier al aan het zeggen op het forum nog voor het seizoen was gestart… laat die dingen er uit en je krijgt terug een De Mol zoals in de beginperiode met de nadruk op het psychologische aspect en op de vriendschap…
Ocharme, Anke… misschien wel de leukste kandidate van dit seizoen… 😢

Trouwens, die kleren van Jens…😂

694

8bf05fe73381707b3b8b723fb0de0bf4f9e59b38594d9e05e9c70b00ceeec259._RI_V_TTW_.png

Vorig jaar hebben ze door corona een seizoen moeten maken zonder waaghalzerij en het was het beste seizoen ever…

Ik was het hier al aan het zeggen op het forum nog voor het seizoen was gestart… laat die dingen er uit en je krijgt terug een De Mol zoals in de beginperiode met de nadruk op het psychologische aspect en op de vriendschap…
Ocharme, Anke… misschien wel de leukste kandidate van dit seizoen… 😢
De waaghalzerij zat hem toen in het hangen aan een hotelraam op redelijke hoogte en dam vrije val.

Ja OK, maar dan moeten ze ook niet beweren dat ze alle proeven goed bekijken en zelf testen zodat er zo goed als zeker geen ongevallen kunnen gebeuren. Want dat was hier zeker niet het geval.
Ja, ik vermoed dat de crew die dit uitgetest heeft ook geen jarenlange revalidatie heeft moeten ondergaan nadien ...
De waaghalzerij zat hem toen in het hangen aan een hotelraam op redelijke hoogte en dam vrije val.
Er zit gewoon elk seizoen zo'n proef in. Het in hoog tempo van een heuvelrug lopen terwijl je met 1 hand een plateau moet dragen, of in een zwembadje in een rijdende bestelwagen zitten zijn trouwens ook niet bepaald zonder risico. Een foute val of beweging en je mag daar ook naar huis. Je kan dat gewoon niet uitsluiten.

Er zit gewoon elk seizoen zo'n proef in. Het in hoog tempo van een heuvelrug lopen terwijl je met 1 hand een plateau moet dragen, of in een zwembadje in een rijdende bestelwagen zitten zijn trouwens ook niet bepaald zonder risico. Een foute val of beweging en je mag daar ook naar huis. Je kan dat gewoon niet uitsluiten.
Absoluut niet en het is de makers van zo'n programma hun ergste nachtmerrie. Zoals het spreekwoord luidt, zit een ongeval in een klein hoekje en is het iets dat je niet verwacht, wat het ook gewoon een ongeval maakt. Jammer gewoon voor iedereen dit seizoen, kijkers, deelnemers en makers dat iedereen zich in dat kleine hoekje heeft gestopt.

Wat mij betreft hadden ze beter aan de start van het seizoen open kaart gespeeld en gecommuniceerd dat er het een en ander misgelopen was en dat ze het niet konden beschouwen als een volwaardig seizoen.
Ze hadden dan alle afleveringen in een keer op GoPlay kunnen zetten ofzo.
Nu vind ik het eigenlijk wat lijken op week na week de kijkers bedotten en info achter houden om toch maar kijkcijfers te kunnen halen. Dit terwijl het opzet van het programma, de mol trachten de vinden en eruit vliegen als je te weinig weet, helemaal niet kan worden toegepast dit jaar.

Wat mij betreft hadden ze beter aan de start van het seizoen open kaart gespeeld en gecommuniceerd dat er het een en ander misgelopen was en dat ze het niet konden beschouwen als een volwaardig seizoen.
Ze hadden dan alle afleveringen in een keer op GoPlay kunnen zetten ofzo.
Nu vind ik het eigenlijk wat lijken op week na week de kijkers bedotten en info achter houden om toch maar kijkcijfers te kunnen halen. Dit terwijl het opzet van het programma, de mol trachten de vinden en eruit vliegen als je te weinig weet, helemaal niet kan worden toegepast dit jaar.
Dus ze gaan voor de start van een programma, waar bedrijven grof geld voor betalen om reclame te kunnen maken en veel mensen te bereiken, zeggen ‘het is misschien niet de moeite?’.
Waarom zou een iets of wat verstandige programmamanager die beslissing maken? Totaal onlogisch toch?

Ik zou wel eens de reactie willen zien van een bungee professional die zegt wat daar precies fout is gelopen en hoe dat is kunnen gebeuren, hoe men dit dient te voorkomen. “Gewoon brute pech gehad” is niet iets wat op het safety incident rapport van eender welk bedrijf hoort te staan, zeker niet als dat geleid heeft tot permanent disabilities. Mij zien ze alleszins nooit nog van zo’n klif springen.
Vermoed dat die gwn te laat die elastiek heeft losgelaten. Het moment dat die dan helemaal strak trekt vangt haar arm een deel van die klap op en breekt die.

Mss een macabere analogie maar vroeger werden er effectief mensen aangesteld bij executies om te berekenen hoe lang het touw moet zijn, zodat de nek direct breekt als dat stuk touw volledig strak trekt. Hier is dat hetzelfde principe maar dan met haar arm/elleboog

Wat Anke gedaan heeft: ze liep aan met het touw in haar rechterhand. Haar linkerelleboog is gebroken. Dus vanuit een reflex heeft ze zich ook nog willen vasthouden met haar linkerhand tijdens de 3" sprong, met alle gevolgen van dien. Een natuurlijke reflex denk ik als je ergens naar beneden stort en je je zo goed of zo kwaad mogelijk wil vasthouden.

Wat Anke gedaan heeft: ze liep aan met het touw in haar rechterhand. Haar linkerelleboog is gebroken. Dus vanuit een reflex heeft ze zich ook nog willen vasthouden met haar linkerhand tijdens de 3" sprong, met alle gevolgen van dien. Een natuurlijke reflex denk ik als je ergens naar beneden stort en je je zo goed of zo kwaad mogelijk wil vasthouden.
Ik dacht dat ze het touw in haar linkerhand vast had?

Dus ze gaan voor de start van een programma, waar bedrijven grof geld voor betalen om reclame te kunnen maken en veel mensen te bereiken, zeggen ‘het is misschien niet de moeite?’.
Waarom zou een iets of wat verstandige programmamanager die beslissing maken? Totaal onlogisch toch?
Idd, we kunnen hier nu wel allemaal zeggen dat dit seizoen beter nooit op tv was gekomen en dat het het slechtste seizoen ooit is, maar het feit is gewoon dat het merendeel van de kijkers de GDC-good-news-show elke week blijft slikken en dat binnen 2 weken Paleis 12 wss gewoon volzit zonder problemen.

Ik vind ook dat ze hier als productie eens duidelijk mogen zeggen dat het seizoen niet de standaard heeft gehaald die ze als bedrijf willen halen, maar dat zal er jammer genoeg niet komen (het zou hun althans wel sieren).

Voor mensen die zich enkele paginas terug dus afvroegen waarom Anke op dit moment niet meer actief is bij de politie, deze aflevering geeft dus de jammere verklaring.

Laatst bewerkt:
Idd, we kunnen hier nu wel allemaal zeggen dat dit seizoen beter nooit op tv was gekomen en dat het het slechtste seizoen ooit is, maar het feit is gewoon dat het merendeel van de kijkers de GDC-good-news-show elke week blijft slikken en dat binnen 2 weken Paleis 12 wss gewoon volzit zonder problemen.
Is het een seizoen als de voorgaande? Obviously no. Maar iedere zeur die hier aan het mekkeren is dat ze volgend jaar niet gaan kijken => 100% onwaar. Ik durf te wedden dat diezelfde mensen de eerste zullen zijn die in De Mol thread gaan posten :p

Ik snap het bungeesysteem wel niet echt, is het niet veiliger om dat touw aan de voeten vast te maken zoals bij een normale bungee?

Is het een seizoen als de voorgaande? Obviously no. Maar iedere zeur die hier aan het mekkeren is dat ze volgend jaar niet gaan kijken => 100% onwaar. Ik durf te wedden dat diezelfde mensen de eerste zullen zijn die in De Mol thread gaan posten :p
Tuurlijk, ik vind dit seizoen ook ondermaats, maar ik kijk volgend jaar sowieso terug. Eén misstap is voor mij ook niet het einde, het haalt gewoon mn enthousiasme voor dit seizoen zwaar naar beneden. We weten allemaal dat het volgend jaar enkel beter kan zijn.

Voor mensen die zich enkele paginas terug dus afvroegen waarom Anke op dit moment niet meer actief is bij de politie, deze aflevering geeft dus de jammere verklaring.
Volgens mij zei Yens tijdens de aflevering al dat Anke bij de politie "heeft gewerkt". Volgens mij was ze daarvoor dus al gestopt bij de politie.

Waarom hangt die koord aan hun voorkant? Ze moeten naar voor springen, dus het zou logischer zijn dat ze aan de rug hangt, dan kan er ook niets in de weg zitten. Beetje vreemde situatie. Tegen het touw in springen en dan het zelf nog eens aan de kant moeten gooien. Dat is imo vragen om problemen.

Dat is hier al eens ter sprake gekomen idd, er zijn personen die nu al jaren na elkaar in De Mol topic komen klagen en zagen over het niveau, opmerkelijk.

Terug
Bovenaan