Die redenering over Anke kan je ook perfect omdraaien hè. Haar niet verdacht willen maken door er zo vol voor te gaan. Je weet toch dat er kandidaten voor pasvragen gaan waardoor je sowieso al minder geld kan winnen. Enfin, het zou heel naïef zijn om te denken dat iedereen voor het geld gaat. Daarnaast zou ik het juist verdachter vinden als zij geen enkele schutter zou afknallen. Met haar ervaring als rechercheur hoort ze met een wapen overweg te kunnen.
Ik denk trouwens dat je als kandidaat gisteren eerder voor pasvragen gaat, omdat je totaal vanaf 0 begint. Als Mol zou ik dan juist eerder voor het geld proberen gaan om u niet verdacht te maken. Anke en Yens zijn dus mijn verdachten op dit moment. Op het einde heeft Anke trouwens weinig moeite gedaan om Manu proberen te overtuigen dat ze het geld meehad.
Sven lijkt mij al zéker niet de mol. Ik zie niet in waarom je als mol op dat moment gaat liegen over wat de opdracht is.
Die eerste proef was ook gewoon gedoemd om te mislukken. De handlanger van de mol kreeg op deze manier gewoon vrij spel. Ik weet niet hoeveel info de kandidaten juist hadden op dat moment, maar ik had die partners in duo's laten vertrekken.