De Mol 2022

De Mol 2022

Omdat het niet invullen van de vragenlijst een 0/20 oplevert en degene met de laagste score naar huis gaat? Of als meerdere mensen dezelfde score hebben, degene die het langst over deed dan naar huis gaat?

Uwe eerste seizoen ofzo of zijde altijd zo beleefd?
ze is er zelf uitgestapt slimme door haar spierscheur..

Ze heeft toch duidelijk gezegd dat ze vrijwillig opgestapt is en daardoor de lijst niet ingevuld heeft?? Vandaar mijn vraag of ge wel gekeken hebt

En ik zei ook dat ze de vragenlijst niet ingevuld heeft, we zeggen dus hetzelfde. Ik weet niet waarom ge daardoor zo'n rare conclusie trekt ma bon, da's meer uw probleem dan de mijne. Vrijwillig opstappen of geëlimineerd, zelfde resultaat.

En ik zei ook dat ze de vragenlijst niet ingevuld heeft, we zeggen dus hetzelfde. Ik weet niet waarom ge daardoor zo'n rare conclusie trekt ma bon, da's meer uw probleem dan de mijne. Vrijwillig opstappen of geëlimineerd, zelfde resultaat.
Maar gij zegt letterlijk dat ge het "straf zou vinden dat ze er niet uit ligt" omdat ze de opdracht niet heeft gedaan, te lang is blijven zitten én vragenlijst niet heeft infevuld??? En ge vraagt dat terwijl ze al aan de auto staat én letterlijk zegt dat ze het niet gedaan heeft omdat ze vrijwillig is opgestapt...

Uw post komt echt letterlijk over als "ja geen wonder da ze der uit ligt als ge blijft zitten"

En ge bedoelde da ook want ge reageert met "of ik de eerste keer kijk en de eliminatie niet snap"
🤡🤡

Begin mijn tik te krijgen van Manu.

Vorige aflevering die absurde tactiek met die dubbele eliminatie.
3 keer proberen duiken (tot 2 meter) en zo het volledige spel ophouden.
Philippe heeft een makkelijk ezelsbruggetje om de planeten in volgorde aan te leren.
Manu: NEE, MERICULUS
Dat allemaal onthouden moet toch niet gemakkelijk zijn met haar spiegelgeheugen, ocharme.
Alleszinds paar keer goed gelachen deze afl. Met Manu hebben we wel een passende opvolger voor Nele.

God zeg. Ik heb mij kapot geërgerd aan die Manu deze aflevering. En dan durft die nog tegen Anke zeggen dat ze te veel aan het praten was via de parlofoon. Hypocrisie ten top weeral.

Zag het al aankomen dat Nele ging vertrekken, toen ik dat been zag wist ik genoeg. Daar kan je gewoon niet mee verder.

Yens durf ik trouwens uitsluiten als mol. Kon gemakkelijk die laatste vraag fout invullen zodat die hele proef + 4000 euro mislukt.

Ik heb goed gelachen met die proef waar ze over dat touw moesten springen. Heel even dacht ik dat ik naar een zombie film aan het kijken was, hoe daar enkele aan het strompelen waren 😆

En ik erger me eigenlijk vooral aan Bert. Denk dat het gewoon mijn type persoon niet is.

De deelnemers mochten zelf kiezen, waarom zouden ze iemand verbieden iets te doen?
Omdat ze Spaans spreekt/begrijpt, en de proef zo aan spanning verliest?

Kan alleszins geen andere reden bedenken waarom zij die proef niet deed (en de andere kandidaten haar niet naar voor zouden geschoven hebben)

Ik ga ervanuit dat zij deze proef niet mocht doen van het programma, hoe bedenkelijk haar Spaans (Leon :) ) ook is
Ze zei nog: "ik ben slecht in talen leren", of zoiets. Volgens mij mocht ze dat wel. Uma mocht ook gaan duiken terwijl ze zei dat ze professioneel kan duiken of zoiets vorige aflevering in de piratenopdracht.

Ik begrijp het allemaal niet goed meer. Als "paniekaanvallen faken" een molactie zou zijn zoals werd gezegd in Cafe De Mol, dan zou ik het lame vinden als mol of zelf nog meer als de productie daar achter staat.

Ik heb mij echt kapotgelachen met die kameel :rofl::rofl::rofl:Jens en Toon willen kaneelstokjes uitbeelden door middel van een kameel en vijf minuten later staat er effectief een kameel. Man, als ik daar stond zou ik buikpijn van het lachen krijgen. :laugh:
Ja idem hier toen.
Het enige dat de boomsnoeier in dat fragment zei, was iets à la 'alles op 1 persoon zetten begon wel aanlokkelijk te lijken'. Dat kan betekenen:

A. niet per se dat ze het hebben gedaan (de kracht van editeerwerk)
B. Ze kunnen geluk hebben gehad dat Jens zich voor de vragen toevallig vaak genoeg in het groepje van de mol bevond en ze zo per toeval genoeg vragen juist hadden, terwijl Toon en Jens met hun spreiding malchance hadden en telkens op kandidaten hadden ingezet die niet het gepaste antwoord op de vraag waren.
C. De mol is Uma of boomsnoeier.

Ik denk persoonlijk A. ;)
Ik zag dit enkel hier terugkomen, dit is toch een beetje vreemd, vind ik. Ze tonen duidelijk in de montage dat Uma en Bert "alles" inzetten op Jens, en Jens ligt er uit. Lijkt me dan dat de mol in dit duo zit? Maar dan zouden ze het toch ook nooit tonen in de montage van aflevering twee, dat is er even makkelijk uitgeknipt ...
Nog even hierop reageren ook. Absoluut niet vergeten dat dit monteren/editen op het hoogste toneel is. De Mol is een programma dat ook start vanuit deceptie en bedriegen enzovoort? Vandaag was dat iets minder op het einde, maar dat komt een beetje door de anticlimax op het einde waardoor we niets wijzer zijn geworden (of niet denken wijzer te zijn geworden).

God zeg. Ik heb mij kapot geërgerd aan die Manu deze aflevering. En dan durft die nog tegen Anke zeggen dat ze te veel aan het praten was via de parlofoon. Hypocrisie ten top weeral.

Zag het al aankomen dat Nele ging vertrekken, toen ik dat been zag wist ik genoeg. Daar kan je gewoon niet mee verder.

Yens durf ik trouwens uitsluiten als mol. Kon gemakkelijk die laatste vraag fout invullen zodat die hele proef + 4000 euro mislukt.

Bereid u dan maar voor volgende week. Manu op een fiets gaat volgens mij niet veel beter zijn dan Manu 1,5m onder water.
Die gaat beginnen panikeren wanneer haar hartslag boven de 130 gaat.

Same wel, hij ging er op de getoonde beelden aan de incheckbalie toch heel vlotjes in mee, precies weinig te merken van frustratie. Plus, waar was die vriendin in heel dat verhaal ook? En dan de koffer die hij meehad: als hij enkel had gepakt voor een paar dagen Moezel, had hij toch niet genoeg mee om de maximumtijd van de mol door te komen? Hij moet toch op z'n minst een vermoeden gehad hebben dat er meer aan de hand was.
En wie neemt er nu ook zijn koekoek mee op vakantie?

Terug
Bovenaan