Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Letterlijk wie is het en nen foto trekken, hoe moeilijk kan het zijnDit moet toch wel de saaiste opdracht zijn in de 7 seizoenen die ik tot dusver zag. Veel te ingewikkeld om te volgen en ook om te doen en vergezocht. Heeft imo nog weinig met de mol te maken, dit soort opdrachten.

Dat dan nog eens luidop doen ook. Je zag dat die vent erbij geirriteerd werd. Gelukkig communiceert hij dat nog op een positieve manier.Mericulus, Mericulus
Gvd, ik word buitenproportioneel kwaad van mensen die zulke namen zo verschrikkelijk verhaspelen.

Hebt gij wel gekeken eigenlijk?Met het missen van de raketopdracht + zo lang blijven zitten in de zaal zou ik het straf vinden moest ze er nog niet uit liggen. Bleek dat ze zelfs de vragenlijst niet ingevuld had.

Hebt gij wel gekeken eigenlijk?![]()
Waarom doet ge dan alsof het lang blijven zitten en niet invullen van vragenlijst haar de nek omgedaan heeftJa, hoezo?

Waarom doet ge dan alsof het lang blijven zitten en niet invullen van vragenlijst haar de nek omgedaan heeft![]()
Ze heeft toch duidelijk gezegd dat ze vrijwillig opgestapt is en daardoor de lijst niet ingevuld heeft?? Vandaar mijn vraag of ge wel gekeken hebtOmdat het niet invullen van de vragenlijst een 0/20 oplevert en degene met de laagste score naar huis gaat? Of als meerdere mensen dezelfde score hebben, degene die het langst over deed dan naar huis gaat?
Uwe eerste seizoen ofzo of zijde altijd zo beleefd?