De Mol 2022

De Mol 2022

Ergens hoop ik dat Manu de mol is, zo lijdt ze niet al teveel gezichtsverlies.

En wie weet moet Nele het spel verlaten door de spierblessure 🤞
En neemt ze Manu mee..

Dit moet toch wel de saaiste opdracht zijn in de 7 seizoenen die ik tot dusver zag. Veel te ingewikkeld om te volgen en ook om te doen en vergezocht. Heeft imo nog weinig met de mol te maken, dit soort opdrachten.
Letterlijk wie is het en nen foto trekken, hoe moeilijk kan het zijn ☠️

Ik krijg de absolute kriebels van Emanuelle.... Ook sterven mij hersencellen daar massaal een collectief van af..... Mericulus...

Begin mijn tik te krijgen van Manu.

Vorige aflevering die absurde tactiek met die dubbele eliminatie.
3 keer proberen duiken (tot 2 meter) en zo het volledige spel ophouden.
Philippe heeft een makkelijk ezelsbruggetje om de planeten in volgorde aan te leren.
Manu: NEE, MERICULUS

Met het missen van de raketopdracht + zo lang blijven zitten in de zaal zou ik het straf vinden moest ze er nog niet uit liggen. Bleek dat ze zelfs de vragenlijst niet ingevuld had.

Ik geloof heel graag dat het een sympathieke dame is maar ze is echt geen goede casting voor een spel als deze. Ik vraag me wel af hoe ze haar lessen geef met die hese stem, moet plezant zijn als leerling als ze in het lesgeven ook azo is...

Nu ik toch den eikel aan het uithangen ben, hoop ik dat Manu de volgende afvaller is. :unsure:

Qua mol hoop ik dat het Sven is.

Waarom doet ge dan alsof het lang blijven zitten en niet invullen van vragenlijst haar de nek omgedaan heeft 🙃

Omdat het niet invullen van de vragenlijst een 0/20 oplevert en degene met de laagste score naar huis gaat? Of als meerdere mensen dezelfde score hebben, degene die het langst over deed dan naar huis gaat?

Uwe eerste seizoen ofzo of zijde altijd zo beleefd?

Omdat het niet invullen van de vragenlijst een 0/20 oplevert en degene met de laagste score naar huis gaat? Of als meerdere mensen dezelfde score hebben, degene die het langst over deed dan naar huis gaat?

Uwe eerste seizoen ofzo of zijde altijd zo beleefd?
Ze heeft toch duidelijk gezegd dat ze vrijwillig opgestapt is en daardoor de lijst niet ingevuld heeft?? Vandaar mijn vraag of ge wel gekeken hebt

Terug
Bovenaan