De Mol 2022

De Mol 2022

Ik wacht nog altijd op een echte mindfuck opdracht, tot nu toe is het vrij braafjes vind ik.
Ik vond die duo-elimenatie toch al een serieuze mindfuck. De eigenaar pis drinken ook :unsure:

Dit voorlopig wel de beste aflevering, verwachte wel meteen dat Nele zou opgeven. Ben het nu wel even kwijt wie de mol zou kunnen zijn, ik verdacht Sven maar deze aflevering deed hij het veel te goed.

Dit voorlopig wel de beste aflevering, verwachte wel meteen dat Nele zou opgeven.
'k Vraag me echt af wat ze zouden doen indien toevallig de mol zélf zou uitvallen (door lichamelijk letsel, ziekte, ...).
Op zich al een klein wonder dat dit nog nooit is voorgevallen in al die seizoenen (zowel in België als in Nederland).

'k Vraag me echt af wat ze zouden doen indien toevallig de mol zélf zou uitvallen (door lichamelijk letsel, ziekte, ...).
Op zich al een klein wonder dat dit nog nooit is voorgevallen in al die seizoenen (zowel in België als in Nederland).
Er zal wel zoiets zijn als een backup mol.

Met het missen van de raketopdracht + zo lang blijven zitten in de zaal zou ik het straf vinden moest ze er nog niet uit liggen. Bleek dat ze zelfs de vragenlijst niet ingevuld had.

Ik geloof heel graag dat het een sympathieke dame is maar ze is echt geen goede casting voor een spel als deze. Ik vraag me wel af hoe ze haar lessen geef met die hese stem, moet plezant zijn als leerling als ze in het lesgeven ook azo is...

Helemaal akkoord.
Wat een tragedie vanaf het eerste moment. Direct liegen en voor 'de pasvraag' gaan (zonder zelfs naar dat kaartje te kijken, want eigenlijk was het niet eens een pasvraag) dus dom én iedereen al lastig op haar. Dan op haar gezicht gaan en zichzelf blesseren. En elke keer ze iets zei klonk het als een stukje krijt op een schoolbord. :unsure:

De casting van Emanuelle vind ik ook twijfelachtig.

Ook goed gelachen met Anke tijdens het 'acteren' met Focketyn. De definitie van overacting...
Die staat precies ook altijd zo gespannen, ik word daar direct zenuwachtig van.

Dat werd gevraagd door de productie.

Ik denk dat Uma de mol is.

Uma lijkt in ieder geval heel hard op de achtergrond gemonteerd te worden. Heeft die al iets (openlijk) verdacht gedaan?
Deze aflevering ook wel geld binnengehaald met dat standbeeld helemaal alleen te vinden, maar bon, dat wilt niks zeggen (ze heeft zichzelf in ieder geval minder verdacht gemaakt tegenover de groep op deze manier).

Uma, Yens, Sven en Bert zijn volgens mij in staat om de mol te zijn.

Maar Bert doet soms dingen die ik als mol nooit zou doen (bv. bij die raket de groep er aan herinneren dat ze geen tijd meer hebben dus dat het vooruit moet gaan... ook in dat hotel: doorhebben dat de cruciale tip op de spiegel staat...)
Sven vind ik plots verdacht.
Yens vond ik al verdacht, en die doet weinig om daar verandering in te brengen.
Uma, zoals gezegd, fel op de achtergrond, dus verdacht.

Ik vond dit de leukste aflevering tot nu toe. Enorm veel gelachen en vooral dankzij Sven. Ik vind hem hilarisch. :ROFLMAO:
Hij had ook echt wel een punt hé. We pakken een tactiek, anderhalve minuut later negeren we die allemaal en Sven moet maar staan wachten in the middle of nowhere tot de eerste die alles ophoudt goesting heeft om door te rijden.

"Oh amai de zon dat interesseert me niet." 🤷‍♂️

Yens durf ik trouwens uitsluiten als mol. Kon gemakkelijk die laatste vraag fout invullen zodat die hele proef + 4000 euro mislukt.

Ja maar dan zou hij wel snel verdacht zijn. Nu laat hij eigenlijk nog maar 1 kans over voor de anderen om juist te antwoorden (tijdsnood buiten beschouwing gelaten).

Wanneer heeft Manu die basketproef eigenlijk voltooid? Het laatste dat ik zag was dat Yens en Uma klaar waren en Manu nog bezig was. Ik dacht al dat die hele raket voor niks de lucht in ging omdat Manu nog niet klaar was met de basketproef, maar ineens was ze daar wel.

Laatst bewerkt:
Wanneer heeft Manu die basketproef eigenlijk voltooid? Het laatste dat ik zag was dat Yens en Uma klaar waren en Manu nog bezig was. Ik dacht al dat die hele raket voor niks de lucht in ging omdat Manu nog niet klaar was met de basketproef, maar ineens was ze daar wel.
Volgens mij moest dat niet? Ik denk dat ze gewoon drie juiste antwoorden moesten geven. Niet dat ze daar per se alle acht al aanwezig moesten zijn. Of ben ik nu mis?

Wel grappig dat ze voor niks zo gestudeerd heeft.

Helemaal akkoord.
Wat een tragedie vanaf het eerste moment. Direct liegen en voor 'de pasvraag' gaan (zonder zelfs naar dat kaartje te kijken, want eigenlijk was het niet eens een pasvraag) dus dom én iedereen al lastig op haar. Dan op haar gezicht gaan en zichzelf blesseren. En elke keer ze iets zei klonk het als een stukje krijt op een schoolbord. :unsure:

De casting van Emanuelle vind ik ook twijfelachtig.

Ook goed gelachen met Anke tijdens het 'acteren' met Focketyn. De definitie van overacting...
Die staat precies ook altijd zo gespannen, ik word daar direct zenuwachtig van.

Uma lijkt in ieder geval heel hard op de achtergrond gemonteerd te worden. Heeft die al iets (openlijk) verdacht gedaan?
Deze aflevering ook wel geld binnengehaald met dat standbeeld helemaal alleen te vinden, maar bon, dat wilt niks zeggen (ze heeft zichzelf in ieder geval minder verdacht gemaakt tegenover de groep op deze manier).

Uma, Yens, Sven en Bert zijn volgens mij in staat om de mol te zijn.

Maar Bert doet soms dingen die ik als mol nooit zou doen (bv. bij die raket de groep er aan herinneren dat ze geen tijd meer hebben dus dat het vooruit moet gaan... ook in dat hotel: doorhebben dat de cruciale tip op de spiegel staat...)
Sven vind ik plots verdacht.
Yens vond ik al verdacht, en die doet weinig om daar verandering in te brengen.
Uma, zoals gezegd, fel op de achtergrond, dus verdacht.
Als mol weet je natuurlijk welk beeld je moet zoeken.
En als je jezelf dan paart aan Manu, gaat niemand denken dat het aan u ligt dat het bijna een uur duurr voor je een tekening kan maken.
En dat gesukkel met die buggy, terwijl ze al achter liepen op de tijd...

Moest Nele er niet uit liggen, zou ik het opvallend vinden dat die ene opdracht dat ze niet mee doet, de volle pot wordt binnen gehaald.

Dat van Nele haar stem had een reden. Ik heb ze nog gezien in Cafè De Mol. Echt een goed aftershow programma vind ik dat nu niet, maar oké. Nele had daar geen hese stem meer, en ik vond dat ze daar wel sympathiek en doordacht over kwam. En daar heeft ze dat ook uitgelegd, maar ik weet niet precies wat de reden meer was enzovoort, maar het is daar wel gezegd. Op de stem van Nele na ergerde ik me ook niet echt meer aan haar in aflevering 2 en 3. Wel in aflevering 1. Maar op zo een manier eruit gaan, wens je niemand toe. Het is in aflevering 1 dat ze valt, dus eigenlijk was ze al gehavend later... En ze heeft nog gezegd dat ze nadien nog twee keer is gevallen... op weg naar de reus toe en aan een trapje ergens bij de date.

Ik volg het stukken minder aandachtig dan vorige jaren. Verbazingwekkend dat er in die eerste proef zoveel geld wordt gehaald imo. Maak die proeven af en toe toch gewoon iets ingewikkelder en laat is af en toe een proef doen met de hele groep samen ipv die twee dat die drie dat en die vier dat maar we hebben alles nodig om echt geld te verdienen.

Ik vind het persoonlijk ook een oninteressante groep of heb toch niemand waar ik echt voor supporter (behalve Jens misschien maar ja die ligt er al uit sinds twee afleveringen terug).

mja, die ingewikkeldere proeven: dat hebben we vorige week gezien: dat lukte zo al van geen kanten, dat ge geen mol meer nodig hebt.
en die groepjes is gewoon nodig voor de vragen, imo.

Terug
Bovenaan