De Mol 2021

De Mol 2021

Ik vond het gisteren een vage aflevering.

- Annelotte haalt 100% van het geld binnen waar ze kan, alleen het 3e woord bij Philip had ze niet gevonden maar daar kon ze niet aan doen. Voor de rest een perfect rapport: steentjes, proeven in het bos, verstoppen in het huis, enorm haar best gedaan om de tekst uit te leggen
- Sven was gisteren op zijn Svens, vrij nonchalant. Begint over salontafel, commode, string, onderbroek, ... Alles wat hij maar kon verzinnen voor niet aan slipje of nachtkastje te komen. Wou zelf niet meedoen aan de hangproef, al kan dat gewoon menselijk zijn. Hoogtevrees is niet om met te lachen, maar hij kan dat ook al heel de reeks faken. Verliest ook geld bij het sprookje door weer zichzelf uit te hangen, "wie kent nu Hans & Grietje??" (ik ken het zelf ook niet genoeg in detail, maar soit). Ging plots achter Philip lopen als die naar het WC ging? Zijn reactie toen die 2 uit de kast sprongen was imo ook maar heel vaag. Op basis van dit alles heel verdacht imo.
- Lennert deed alles ook perfect in het bos, ik had niet de indruk dat hij Annelotte op een verkeerd spoor wou zetten bij de proef. Zelfde in het huis. Zei onmiddellijk "euh" wat waarschijnlijk echt een vergissing was. Zelfs de Mol heeft geen baat om daar direct euh te zeggen in die proef. Haalt zijn gram nog door slipje & nachtkastje uit de brand te slepen.

Mijn gevoel zegt Sven, maar Lennert bracht tot gisteren ook het minste geld op. Zelfs als we zijn vrijstelling niet meerekenen. Hij past ook in het mol profiel: jong, vrijgezel(?), veel tijd om zich (anoniem) voor te bereiden, heeft het juiste karakter om makkelijk vertrouwen te winnen van mensen. Een zelfstandige horeca uitbater die afgelopen zomer open was heeft toch geen tijd om veel tijd in de voorbereiding te steken? Lennert zijn reactie bij de eliminatie leek ook gewoon fake. Alhoewel in een volgend shot Sven precies zijn emoties of lach moest onderdrukken. Het feit dat Sven & Philip veel met elkaar speelden, dus waarschijnlijk elkaar verdachten, doet ook neigen naar Lennert.

Goed seizoen, ik heb mij nooit echt kunnen vastpinnen op 1 verdachte terwijl dat in de vorige seizoenen wel lukte na een aantal afleveringen. Spannend wie het uiteindelijk is. Hij had alleszins ook goeie handlangers. Als het Annelotte is ga ik wel oprecht verbaasd zijn, zeker na gisteren.

Laatst bewerkt:
@Radbraker

Waarom is dit nu een unsure waard, lmfao

Toch obvious, tv moet blijven gemaakt worden

Mol houdt zich koest volgens instructies van team en extra opdrachten die die 10 k moeten compenseren, hoeveel was de pot vorig jaar 22k,niet?
Ja maar vroeger was de mol toch op eigen initiatief de boel saboteren ,zoals jij het zegt is de mol nu maar een pion van de productie en zijn die de mol en dat is dan het hele concept verknoeien aleja in my opinion.

Weer dit oranje beeld, zou het misschien toch nog iets betekenen? Lennart zijn ogen zijn wel vree gephotoshopt precies :unsure:

92169EF2-FC50-4938-8C5AC220DED2946F.jpg

Ja maar vroeger was de mol toch op eigen initiatief de boel saboteren ,zoals jij het zegt is de mol nu maar een pion van de productie en zijn die de mol en dat is dan het hele concept verknoeien aleja in my opinion.
De eerste versie heb ik nooit gezien, dus daar kan ik niet over spreken, maar sinds de herstart van dit programma is dat toch altijd zo geweest? De mol gaat hier en daar mollen waar mogelijk, maar die heeft het toch vooral van de inside-info?

Ik vraag mij af welke interessante informatie Philip in die dossiers gelezen had, aangezien hij er nu uit ging. Als Philip dan toch op Sven zat als Mol, dan zou hij er toch nooit zijn uitgegaan gisteren. Annelotte heeft veel te veel geld binnen gebracht om de mol te kunnen zijn.

Blijft nog over dan: Lennart.

De eerste versie heb ik nooit gezien, dus daar kan ik niet over spreken, maar sinds de herstart van dit programma is dat toch altijd zo geweest? De mol gaat hier en daar mollen waar mogelijk, maar die heeft het toch vooral van de inside-info?

In de eerste versie had de mol ook inside info. De sabotage die hij op eigen initiatief deed was dan bijvoorbeeld de kandidaten 's nachts wakker maken, of spullen stelen/verstoppen.

Hij sleepte er wel nog slipje en nachtkastje uit terwijl Sven daar de wildste dingen aan het zeggen was.

Door dit deel ben ik nu ook wel aan Sven aan het denken. Als string het eerst is wat in je opkomt... en nachtkastje niet kunnen vermelden. én zelf niet naar beneden gaan.

Leuke aflevering weeral!
Die opdrachtjes voor die pasvraag waren geweldig, Sven in dat trouwkleed is mss wel het beeld vh seizoen :D :D
Eenvoudige, maar leuke proeven vond ik. Mag wel meer gebeuren imo.
Bitter weinig gemol, wss ter compensatie van die 10K (en dus ingefluisterd door de productie)

Puur statistisch heeft Sven de meeste kans om de mol te zijn en hij zou het ook goed gedaan hebben dan imo.
Ik heb lang op Lennart gezeten maar die 10K heeft mij echt doen wegkijken van hem. Allez meer uit hoop dan trouwens want dat zou ik nog steeds een schande vinden.
Annelotte heb ik het nooit bij gevoeld dus ik ga voor Sven gaan.

Als de traditie zich verder zet wordt Lenaert dus de mol, met Sven (mijn verdachte) als winnaar en Annelotte (mijn vriendin haar verdachte) als verliezer. Zo ist al 3 seizoenen op rij :D

Als ik logisch nadenk moet het Sven zijn. Hij heeft veel opdrachten gedaan samen met Philip waardoor de kandidaten die op Philip zaten wrs per ongeluk veel vragen juist beantwoorden: "was de mol verteller?" "Sliep de mol tegen de rotswand?" "Was de mol hiker of fietser?"

Aan de andere kant was de reactie van Sven wel 'correct'. Daar had ik direct gezien dat diej godsmacked was en daar zat van 'WTF? Ik zet alles daar op in en diej gaat er uit'. Aan de andere kant kan dat ook gespeeld zijn. De enige die 'verkeerd' reageerde was Lennert...

Maar kzou evengoed niet verschieten van Annelotte.

EDIT: kans is vrij groot dat Philip op Sven zat dus die zou het dan niet zijn.

Misschien is het jullie ontgaan ma Isidoor heeft nog altijd niet op de knop moeten drukken
Da's voor volgende aflevering
Ik vraag mij af welke interessante informatie Philip in die dossiers gelezen had, aangezien hij er nu uit ging. Als Philip dan toch op Sven zat als Mol, dan zou hij er toch nooit zijn uitgegaan gisteren. Annelotte heeft veel te veel geld binnen gebracht om de mol te kunnen zijn.
Infoirmatie is enkel interessant als ge op de juiste persoon zit. Ze zaten allemaal fout en aangezien hij 100% zeker was (of 95?), zal hij alle vragen op 1 persoon gezet hebben waardoor hij minder vragen juist heeft. De andere ook, maar ze hadden pasvragen.

Alle 3 kandidaten zijn zo overduidelijk de mol, dat ik niet weet wie de mol is :unsure:

Ik volg de verborgen hints dus blijf bij Lennart

Hahaha, tuurlijk saboteert de mol in samenspraak met de productie, is het eerste jaar dat ik echt volg, maaf jullie zijn toch behoorlijk naïef, inclusief @Radbraker die uw post obviously liket...

Productie zei gewoon hou de voet even van het gaspedaal, gezien de meer dan halvering van de groepspot...

Verder moet ge echt niet zoeken...

Houdt de mol dan iets over van dit verhaal, buiten de eeuwige roem? Bij mijn weten niet?

Die reacties zeggen niets. De mol weet normaal niet wie eruit is. Als ze de mol zeggen dat hij moet biechten dat hij op Philip zat omdat de rest dat ook doet, dan kan de mol ook oprecht van zijn melk zijn als Philip eruitligt.

Daarbij zou ik als deelnemer juist proberen om mijn reacties bij de eliminatie zelf deels te faken. Als je daarmee medekandidaten op een verkeerd spoor kan zetten, dan is dat mooi meegenomen.

Ik blijf bij Annelotte.

Deed deze aflevering bij die items bij de sprookjes plaatsen heel hard haar best om Lennart in de war te brengen en de Vlecht van Raponsje al meteen bij Repelsteeltje te plaatsen zonder zeker te zijn.

Er is echt geen enkel scenario mogelijk waarin Annelotte de Mol is. Want dan hadden de andere kandidaten nooit zolang in het spel kunnen blijven, door op Philippe in te zetten als zij de echte Mol is. Ze hebben veel te weinig overlap qua "toevallige" goede antwoorden.

Terug
Bovenaan