De Mol 2021

De Mol 2021

Priceless
IMG-20210502-233528-01.jpg
Niemand die gemerkt heeft wat Lennart zei net voor Annelotte ging vallen? Lennart zei: "Annelotte, hou u vast, ge gaat vallen" terwijl ze alle drie de vragen juist had. Annelotte dacht oprecht dat ze niet ging vallen omdat ze alle drie de vragen juist had. Lennart wist dat ze ging vallen ondanks ze alles juist had. Kun je enkel weten als mol als ge gebriefd zijt.

De zoveelste reden waarom Lennart de mol is. Annelotte de mol? no way, never ever. Compleet uitgesloten (en niet enkel om dit).

Als Sven de mol is, chapeau, maar ik blijf zowiezo bij Lennart. Al veel te veel redenen waarom hij het is.

Laatst bewerkt:
Ik denk trouwens niet dat ge in deze aflevering veel naar het gemol moet kijken. De groepspot was zodanig laag dat ik denk dat iedereen gewoon voor het geld gegaan is (inclusief de mol - allez of toch ni echt gemold heeft om geld uit de pot te houden).

Ik blijf er bij dat Lennart niet slim / sluw genoeg is om de mol spelen. Nu ook weer : je mag 4 woorden niet gebruiken tijdens de proef. Eerste woord "euh".

Komaan eh :)

Nee, sinds de piano-opdracht zit ik bij Annelotte en ik blijf er bij.

Net die foto's uit het sprookjesboek eens bekeken, persoon x als nar is duidelijk (hadden al veel mensen gisteren direct gezien) maar aan de hand van de foto's kan je ook al weten wie de winnaar is.(afstudeerhoed). Je kan door 1 foto (die met die boot) makkelijk weten wie die persoon is.
.
Stond nog niet op fb/mol forum, Ik ben eens benieuwd of mijn naam getoond wordt tijdens de laatste aflevering met de hint:unsure:

Laatst bewerkt:
Ik geloof ook niet dat ze allemaal op Philip zaten. Komaan. Dat is zand in de ogen strooien. Philip zat op Sven. Sven zat op Philip. En Lennart op Lotte en Lotte op Lennart. 1 van die 2 is de mol. En de andere wil niet in de kaarten laten kijken.
Die zeggen dat voor de camera als ze alleen zijn dus wie moeten ze zand in de ogen strooien? Productie weet op wie iedereen gestemd heeft he.

Is trouwens toch niet de 1e keer dat er mss maar 1 iemand de mol kent op einde

Net die foto's uit het sprookjesboek eens bekeken, persoon x als nar is duidelijk (hadden al veel mensen gisteren direct gezien) maar aan de hand van de foto's kan je ook al weten wie de winnaar is.(afstudeerhoed). Je kan door 1 foto (die met die boot) makkelijk weten wie die persoon is.
.
Stond nog niet op fb/mol forum, Ik ben eens benieuwd of mijn naam getoond wordt tijdens de laatste aflevering met de hint:unsure:
Dus ze weten in halve finale al wie de winnaar wordt terwijl niemand weet wie de mol is :lol:

Ik blijf ook bij Annelotte, tijdens die opdracht in het huis is ze 3 keer op dezelfde plek gaan staan waar de vloer kraakt. En op het einde neemt zij het initiatief om in die kast te kruipen, met hoog risico om alles te verliezen.
Sven is het zeker niet, die zat 100% op Philip en werd lijkbleek toen Philip eruit lag :laugh:

Lennert heb ik eigenlijk uitgesloten door die 10k uit de pot te halen, maar is voor de rest wel de grootste kanshebber als mol als je het geld volgt.
Ik vond het ook vrij bizar dat Annelotte ging helpen om die tv aan te zetten. Dus ofwel verdenkt ze Lennert als mol, ofwel wou ze nog eens gaan mollen door op de krakende vloer te stappen.

Ik snap ook niet waarom mensen er een probleem mee zou hebben als Lennie-boy de mol zou zijn en 10k afpakt uit de pot. Hij pakt geen 10k uit de pot. Hij maakt "misbruik" van het wantrouwen van anderen in hun tegenkandidaten en het prisoner's dilemma. Gilles zegt zelf: "dat wantrouw en verraad niet getolereerd wordt in Oost-Duitsland". De groepspot uitdunnen met 10K past daar perfect in.

Als Jasmien of Philippe (of wie dan nog) niet kijken, vliegt er geen 10K uit de pot natuurlijk.
Nee. Ik vind het echt fout om de kandidaten te laten 'bieden' op een vrijstelling waar ze blijkbaar kansloos voor zijn omdat de mol hen overbiedt. Behalve de vrijstelling ontzegt de mol hen dan ook nog eens meer geld dan de kandidaten geboden zouden hebben. Dat lijkt me echt niet de bedoeling van het spel.

Het laken achter philip toen hij vertrok, hint naar lennart?
En in dat pak tijdens de opdracht van anelotte gaan ze echt nooit de mol steken, je ziet de ogen, de nek, moet maar 1 geluidje maken om zich te verraden. als ze in het verleden tegenover de mol zaten was dit volledig anoniem en stem vervormd etc.
Ik vind het nog moeilijk, sven lijkt mij uitgesloten en reactie van lennart is meest fake. 2 echt in shock en lennart zo meer de basis reactie van als vorige afleveringen iemand er uit lag maar niet echt een wtf gehalte van ‘mijn mol is er uit.’

Toen Philip achter kommetjes/servetten aan het zoeken was kon hij perfect die kast logisch openen of zelfs Philip sturen er naar "Aah, misschien in die kast eens kijken Philip."

Het viel me op dat er bij dat verstopper spelletjes niks gemold werd en alles lukte.
De makers rekenen alles naargelang de omstandigheden eh, Lennart had de groepspot vorige aflevering gedecimeerd.

Ze kunnen toch niet op qmusic, of stubru whatever, gaan verkondigen dat ze maar een schamele 7k hadden gewonnen, het oog wil ook wat eh

Ik zit al een tijdje op Lennart, die 10k is volgens mij een zet van de makers omdat we er te makkelijk van beginnen uitgaan dat de mol geen hoge biedingen doet.

Het lijkt mij ook niet de bedoeling dat de mol op deze manier geld doet verdwijnen, maar met het oog op latere seizoenen is dat wel goed voor de onvoorspelbaarheid.

Het is nu ook een goed jaar om zoiets te doen want niemand zat op Lennart, waardoor het verdedigbaar is. Als ze al wisten dat Lennart de mol was zou het heel flauw zijn om 10k eruit te halen, maar nu denk ik echt wel dat ze het zouden durven.

Lennart reageert zoals wanneer een kandidaat het spel verlaat.

De twee anderen reageren dat hun mol het spel verlaat : ongeloof.
Dat fake je niet zo.
Bij rood scherm reageren Sven en Lotte niet.
Sven doet aan overacting met de facepalm althans voor mij, we shall see binnenkort

Lennart reageert zoals wanneer een kandidaat het spel verlaat.

De twee anderen reageren dat hun mol het spel verlaat : ongeloof.
Dat fake je niet zo.
Bij rood scherm reageren Sven en Lotte niet.
Ze zeggen op voorhand op wie de mol moet zitten om het spel wat geloofwaardig te maken. Ze kunnen de mol ook briefen wie er uit gaat.
Stel dat Annelotte de mol is, kunnen ze dus gezegd hebben "Iedereen zit op Philip, maar die gaat er uit, dus zeg jij ook maar dat ge op Philip zit en zie dat ge bij de eliminatie superverbaasd kijkt he"

Sven doet aan overacting met de facepalm althans voor mij, we shall see binnenkort

We gaan inderdaad zien.
Maar reactie bij rood scherm spreekt boekdelen.
Kan ook zijn dat Sven de mol is en van overtuigd was dat Philip hem door had.

Als het Sven is : chapeau gedaan dan.

De makers rekenen alles naargelang de omstandigheden eh, Lennart had de groepspot vorige aflevering gedecimeerd.

Ze kunnen toch niet op qmusic, of stubru whatever, gaan verkondigen dat ze maar een schamele 7k hadden gewonnen, het oog wil ook wat eh
@Radbraker

Waarom is dit nu een unsure waard, lmfao

Toch obvious, tv moet blijven gemaakt worden

Mol houdt zich koest volgens instructies van team en extra opdrachten die die 10 k moeten compenseren, hoeveel was de pot vorig jaar 22k,niet?

Terug
Bovenaan