De Mol 2021

De Mol 2021

Als Sven de mol was dan zou hij toch de kast gewoon open doen in de keuken?

Toch 66,6% kans nu dat mijn stelling "de mol zit sowieso in linie 3 om te schieten" klopt nu.
Als ge zo begint te denken is het spel direct gedaan eh, moet een beetje subtiel blijven... Hij kan anders alles op commando saboteren

Priceless
IMG-20210502-233528-01.jpg

Als ge zo begint te denken is het spel direct gedaan eh, moet een beetje subtiel blijven... Hij kan anders alles op commando saboteren
Toen Philip achter kommetjes/servetten aan het zoeken was kon hij perfect die kast logisch openen of zelfs Philip sturen er naar "Aah, misschien in die kast eens kijken Philip."

Het viel me op dat er bij dat verstopper spelletjes niks gemold werd en alles lukte.

Als ge het beeld stil zet in de scene waar annelotte de hoelahoeps moet in de koffer stekenw kunt ge wel een kandidaat in de helm herkennen.
Of een random duits die er op lijkt 😀

Als ge het beeld stil zet in de scene waar annelotte de hoelahoeps moet in de koffer stekenw kunt ge wel een kandidaat in de helm herkennen.
Sven heeft een baardje dus nee.

Als ze bij die verstop opdracht die kast gewoon eens open deden... een lege kast met een camera erin gemonteerd:unsure:

Neen?

Ge ziet op dat pak wel een symbool staan, namelijk het plattegrond van opdracht 1...
Zou dat die kerel zijn die na opdracht 1 afgevallen is? Of de reserve mol?
Het is Jens die als eerste afviel in het graanveld. Zo deed hij toch mee in een later gedeelte v/h spel.
Beetje zoals die kerel vorig jaar bij de loopproef.

Edit: stond al in je post lol, niet gezien.

Het is Jens die als eerste afviel in het graanveld. Zo deed hij toch mee in een later gedeelte v/h spel.
Beetje zoals die kerel vorig jaar bij de loopproef.

Edit: stond al in je post lol, niet gezien.
Ik zie net dat dit gewoon 100% dezelfde pakken zijn als tijdens de 1e proef. Dat logo/symbool stond er toen ook al op. Die redenering klopt dus niet.
Op deze foto kan je toch echt niet zien of de persoon al dan niet een baard heeft?
Beeld van op zij ...

Laatst bewerkt:
Als Sven de mol was dan zou hij toch de kast gewoon open doen in de keuken?

Toch 66,6% kans nu dat mijn stelling "de mol zit sowieso in linie 3 om te schieten" klopt nu.
Ik vond het einde van die opdracht wel heel vreemd dat Sven en Philip daar toevallig buiten op speurtocht gaan, was hen precies opgelegd zodat Lenart en Annelotte in die kast konden kruipen. Normaal zou je binnen toch eerst eens alle kamers afgaan of boven gaan kijken?

Ge wilt zien wa ge wilt zien op dit soort momenten :D Ik zit ni op Sven als Mol, dus ik zie daar absoluut Sven niet in :P

Ik vond het einde van die opdracht wel heel vreemd dat Sven en Philip daar toevallig buiten op speurtocht gaan, was hen precies opgelegd zodat Lenart en Annelotte in die kast konden kruipen. Normaal zou je binnen toch eerst eens alle kamers afgaan of boven gaan kijken?
Het is een zoektocht naar de mol en die zit meestal buiten hé.

Voor mij is het Lennart.

Hij zit bij de paintballers want daar wil je zitten als mol om de meeste kans te maken om in het spel te blijven.

Bij de eliminatie afl 2 of 3 kijkt die hele tijd naar beneden tot Gilles de zin "behalve de mol" laat vallen en dan kijkt Lennart op.

Bij de hypnoseproef bepaalt hij de kleur voor het gedicht en blijft ook hij niet onder hypnose.

Bij de opnameproef zorgt hij ervoor dat het laatste deel van de proef mislukt.

Bij het zoek de verschillen is zijn tag diegene die de makers gebruiken om ook de verschillen aan te duiden. Voor het tikkertje gedeelte staat er een rode tag op zijn rug. Tijdens het tikkertje spel is die tag weer verdwenen.

Hij crasht het vliegtuig.

Tijdens het sprookje wordt Lennart als nar weergegeven.

Het zou me ook niet verwonderen dat hij ook de training van Isidoor tegenwerkt. Dat zien we volgende week.

Tunnelvisie? Misschien... maar die hints liegen in my opinion toch niet.

Ik geloof ook niet dat ze allemaal op Philip zaten. Komaan. Dat is zand in de ogen strooien. Philip zat op Sven. Sven zat op Philip. En Lennart op Lotte en Lotte op Lennart. 1 van die 2 is de mol. En de andere wil niet in de kaarten laten kijken.
ik mis iets geloof ik?
wie gaat er daar zand in wiens ogen strooien? als kandidaat bij de andere kandidaten? voor iets waarvan de kandidaten sowieso niet van elkaar weten wie of wat ze daar invullen en zeggen? daarvoor express op de foute kandidaat gaan invullen, en riskeren dat ge der uit ligt, om gewoon de andere kandidaten niet in uw kaarten te laten kijken?

of als productie naar de kijker? om welke reden dan ook? op't einde van de avond de andere kandidaten gewoon nog efkes vragen van dat te filmen, en zeg dat ge op Filip zat.

die 3 kopkes toonden eigenlijk genoeg op't einde.

Terug
Bovenaan