De Mol 2021

De Mol 2021

Vrij zeker ervan nu dat of Lennart of Annelotte de mol is, door hun cruciale positie in de weg markeren. Er valt veel meer te mollen door subtiel scheutig met kiezelsteentjes te zijn + leek me niet dat Philip en Sven molden bij het vertellen v/d sprookjes en echt wel hun best deden.

Het verhaaltjes voorlezen en de wandeltocht vond ik "bwaaaah" maar dat verstopperke spelen vond ik best plezant. Eenvoud in zijn mooist imo.

Vrij zeker ervan nu dat of Lennart of Annelotte de mol is, door hun cruciale positie in de weg markeren. Er valt veel meer te mollen door subtiel scheutig met kiezelsteentjes te zijn + leek me niet dat Philip en Sven molden bij het vertellen v/d sprookjes en echt wel hun best deden.
Tenzij de mol nu dagske verlof krijgt van productie door al het geld da weg is

Niemand die het weet :laugh:

Alleen bij Sven en Lennart leek het me meteen, of de mol moest het al weten voor de eliminatie natuurlijk dat je het kan spelen

Ze zaten allemaal op Philip die natuurlijk niet op zichzelf kan zitten, en toch scoorde hij minder? Damn nu wil ik weten hoe de vork in de steel zat.

Ik heb wel zitten schaterlachen toen Sven binnen kwam rollen. :D

De Mol was dan toch ingelicht dat de andere twee op Philip gegaan zijn? Uit reacties leek Lennart dan minst geschokeerd. Annelotte vroeg het of er nog iemand in shock is en Sven zijn gezicht sprak boekdelen

Terug
Bovenaan