De Mol 2021

De Mol 2021

Na aflevering drie niemand meer? Excuseer? Er zijn nog steeds mensen die geloven dat Philip de mol is omwille van zijn onnozele acties o.a. in aflevering twee. Als na 2 afleveringen de meerderheid van de kijkers al iemand verdenkt dan heeft die persoon of de regie het gewoon niet goed gedaan, punt.

En bij Philip is het niet alleen 'obvious mollen' hè. Dat is gewoon om het wat bot te zeggen een kluns. Je wist eigenlijk al van in het begin dat er bij die kerel een hoek af is en dit niet met opzet doet. Mocht hij dan uiteindelijk de mol blijken te zijn, dan zou ik dat gewoon zeer lame vinden.
Hij wist wel al van de 5000 euro voor er nog van gesproken was en daarom zijn veel mensen op de filip gesprongen.

Heeft dit niet veel meer met longinhoud (genetische aanleg) te maken dan oefening?
Vind het raar dat hier zo op gefocust wordt

Annelotte haar paniek leek mij ook echt trouwens. Als mol, zou ze ook gewoon sneller kunnen afbreken. Theater is nergens voor nodig

- 2min40s zijn adem inhouden, dat zie ik ook echt niet gebeuren bij hem (al zou het wel hilarisch zijn om hem dat te zien proberen met een bokaal op zijn hoofd)

Oefening zal wel helpen, maar is niet alles. Mijn uithouding is nihil, ik doe niets van sport, m'n longcapaciteit is normaal tot lichtjes benedengemiddeld, en het laatste record dat ik me nog herinner was ooit 2min20.... Ik was ook de enige van de klas vroeger die een volledige lengte onder water kon zwemmen terwijl ik verder altijd de slechtste punten op LO haalde... Ik ben wel zo mager als iets dus heb niet veel spieren die zuurstof verbranden, misschien helpt dat lol?
Tijdens de molproef eens meegespeeld en ik zat aan 1m40. Ik denk dat het vooral een kwestie van relaxeren op voorhand is. Als ik net gezwommen zou hebben in koud water zoals zij, moet discussieren, met camera's op uw neus, zou het wel wat anders zijn. Still, de 30 seconden die zij haalden was imho verdacht laag :/

Laatst bewerkt:
- 2min40s zijn adem inhouden, dat zie ik ook echt niet gebeuren bij hem (al zou het wel hilarisch zijn om hem dat te zien proberen met een bokaal op zijn hoofd)
Ik vrees dat het te gevaarlijk is, maar zou die rare kerel met zijn brilletje er niet voor kunnen tussen zitten? Dat Philip sowieso eerst zou mogen oefenen, maar dat daarna nog door middel van hypnose hebt nog langer kan?
(Heb dat is ergens gelezen dat iemand dat idee opperde).
Het kan ook zijn dat Annelotte onder hypnose het wel kon, maar zonder niet.

Het grootste dilemma is: "ga ik de indruk wekken dat ik in de dossiers heb gekeken of ga ik vroeg terug zijn om te zien wie het langst wegblijft". Ik zou daar waarschijnlijk voor het eerste gaan, en gigantisch lang blijven zitten om iedereen op een verkeerd spoor te brengen. Als ik zou besloten hebben om te kijken zou ik niet te lang door de dossiers bladeren overigens (zoals mss. Jasmien deed?). Het heeft haar trouwens niet echt geholpen, want ze ligt eruit.
Zijn die niet gewoon allemaal achter elkaar geweest?

Wat ik wel ontgoochelend vond, was die graffitiproef. Dat laatste was toch echt pure onzin... Als dat dan een "molstreek" gaat geweest zijn achteraf, ga ik kwaad zijn, want dat is niet mollen (of toch niet door de mol). Dat is echt onnozel.
Als Annelotte de mol is, heeft ze in die proef wel goed gesaboteerd door net het verschil in dat ene schilderij met dat raampje niet zelf te markeren. Ze wist dat Philip op het einde nog eens de schilderijen zou afgaan, met de tablet erbij, en dat de kans groot was dat hij eerst dat raampje zou zien en meteen als verschil zou omcirkelen.

Annelotte haar paniek leek mij ook echt trouwens. Als mol, zou ze ook gewoon sneller kunnen afbreken. Theater is nergens voor nodig
Ik vind Annelotte ook vaak verdacht in beeld komen, maar dit zou ik ook een rare beslissing vinden van de mol: faken dat je claustrofobie/panische angst van verdrinking hebt. Dat is toch iets wat haar dichte familie en vrienden tijdens de uitzending meteen zou opvallen, niet? Hun Annelotte die nog nooit eerder een paniekaanval heeft gekregen voor zoiets?

Voor mij is de grootste mol de productie, met die gemakkelijke pasvragen en vrijstellingen waar de kkandidaten moeilijk nee tegen kunnen zeggen hebben ze meer duidelijk gemold dan de mol zelf.
Straks op het einde vertelt gilles , ja mannekes dat ik de mol ben hebt ge niet gedacht he 😅

Ik vind Annelotte ook vaak verdacht in beeld komen, maar dit zou ik ook een rare beslissing vinden van de mol: faken dat je claustrofobie/panische angst van verdrinking hebt. Dat is toch iets wat haar dichte familie en vrienden tijdens de uitzending meteen zou opvallen, niet? Hun Annelotte die nog nooit eerder een paniekaanval heeft gekregen voor zoiets?
Ik heb ook geen claustrofobie en/of panische angsten, maar ik weet wel dat ik bvb in paniek zou schieten in zo'n speleobox...
U zo laten onder gieten met zo'n kuip op uw hoofd is echt wel angstaanjagender dan je zou denken.

:lol: geweldig geschreven, hier staat niks over wie de mol is in:

SPOILER ALERT, LEES DIT NIET ALS JE NOG NIET WIL WETEN WIE DE MOL IS!

Philip zei vorige aflevering wanneer Sven viel van die rare surfplank de woorden "Lukt het Sven?" een duidelijke verwijzing naar de koekjesfabrikant LU(kt). LU werd opgericht in 1846, niet toevallig het jaar dat de planeet Neptunus werd ontdekt. Neptunus heeft 14 manen, wanneer we dit delen door het aantal brilglazen van Philip (zie mijn vorige theorie) komen we aan 7, een duidelijke verwijzing naar het atoomnummer van het element stikstof. Het smeltpunt van stikstof is 63K, wanneer we dit optellen met de schoenmaat van, jawel, Philip, bekomen we 107, bekend van het alomtegenwoordige automodel "Peugeot 107". Wanneer ik eens een kijkje nam op een niet nader genoemde tweedehandssite, zag ik wat ik vermoedde, de befaamde Peugeot 107 aangeboden door een verkoper uit "Burcht". En welke kandidaat woont er in Burcht? Philip...

Philip verdenkt wel zowiezo Sven of Sven verdenkt Philip want die twee zijn altijd samen in een proef. Ik was overtuigd dat Lennart de mol was maar na de laatste aflevering niet meer zeker !

:laugh: geweldig geschreven, hier staat niks over wie de mol is in:

SPOILER ALERT, LEES DIT NIET ALS JE NOG NIET WIL WETEN WIE DE MOL IS!

Philip zei vorige aflevering wanneer Sven viel van die rare surfplank de woorden "Lukt het Sven?" een duidelijke verwijzing naar de koekjesfabrikant LU(kt). LU werd opgericht in 1846, niet toevallig het jaar dat de planeet Neptunus werd ontdekt. Neptunus heeft 14 manen, wanneer we dit delen door het aantal brilglazen van Philip (zie mijn vorige theorie) komen we aan 7, een duidelijke verwijzing naar het atoomnummer van het element stikstof. Het smeltpunt van stikstof is 63K, wanneer we dit optellen met de schoenmaat van, jawel, Philip, bekomen we 107, bekend van het alomtegenwoordige automodel "Peugeot 107". Wanneer ik eens een kijkje nam op een niet nader genoemde tweedehandssite, zag ik wat ik vermoedde, de befaamde Peugeot 107 aangeboden door een verkoper uit "Burcht". En welke kandidaat woont er in Burcht? Philip...
Haha ik heb dit een paar dagen geleden gelezen op Facebook. :laugh: Gelukkig is deze kerel niet serieus, maar je moet soms eens kijken met wat voor onzin mensen afkomen en die zijn jammer genoeg wél bloedserieus...

Haha ik heb dit een paar dagen geleden gelezen op Facebook. :laugh: Gelukkig is deze kerel niet serieus, maar je moet soms eens kijken met wat voor onzin mensen afkomen en die zijn jammer genoeg wél bloedserieus...
Ja idd ik heb hem ook van fb en niet iedereen heeft het door :p .

Het ergste is dat die mensen zo'n zever ook echt geloven.
Collega is 100% zeker dat Philip de mol is want toen Annelotte en Sven die pasvragen kregen stond er 5 en 1. Dat is 51, toevallig de leeftijd van Philip.
Ik zei toen: dat kan evengoed het huisnummer van de buurman van Sven zijn.
Antwoordt die collega: ge kunt ermee lachen maar dit is 100% juist. Je zag duidelijk 5 en 1 , dus 51, wat effectief de leeftijd van Philip is. Dat is geen theorie, gewoon de waarheid en een mooie tip van de makers voor de aandachtige kijkers.
:unsure:

Ik vraag me af welke bikkelharde tips er waren die Katrien of Jasmien als de mol aanduidden... Als je hard genoeg zoekt vind je hints voor elke kandidaat. Die "1" en die "5" kunnen evengoed verwijzen naar de leeftijd van een van de kinderen of een traumatische ervaring toen ze 15 waren! Gewoon de waarheid! :rofl:

De makers moeten eigenlijk zelf geen hints erin stoppen. Ze lezen gewoon mee op dat forum en halen die dingen eruit die gezegd geweest zijn over de mol en klaar.

De makers moeten eigenlijk zelf geen hints erin stoppen. Ze lezen gewoon mee op dat forum en halen die dingen eruit die gezegd geweest zijn over de mol en klaar.
De hints die ze vinden gaan ze er uithalen? Benieuwd hoe ze graffiti hint gaan undo'en van ons netvlies volgende week.:unsure:

Wat ze wel doen is op basis van wie er minst verdacht wordt, meer verdacht maakt

Terug
Bovenaan