Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Annelies heeft dit eens een jaar gedaan, en ik haat ze er nog voor.Wel, wat houdt mensen dan tegen om gewoon geen enkele moeite in een opdracht te steken?
Lol! Benieuwd hoe lang die nog onder de vlag van de VRT mogen opereren. Die affaire met de 'kuisvrouw' en nu potten en kakapipi

In plaats van voor geld te spelen dat de kandidaten kunnen winnen, zouden ze eens een seizoen kunnen doen waarin je geld inzamelt puur voor een goed doel naar eigen keuze. Er zullen nog steeds meer dan genoeg mensen zich inschrijven (want voor het geld doen ze het duidelijk niet), maar dat maakt het ethisch al een lastigere keuze om voor een vrijstelling of pasvragen te gaan als je niet voor je eigen bankrekening maar die van hulpbehoevenden speelt.

Je kan natuurlijk als programmamaker ook afspreken dat iedereen een goed doel kiest, en dat het geld dat uit de pot blijft naar het goede doel van de mol gaat. Een soort "warmste week van de mol".mjah, als mol zou dat toch ook totaal niet 'correct' zijn aangezien je het geld voor hulpbehoevenden zo laag mogelijk moet houden![]()
Test het nog maar eens. 4-5 minuten is echt gigantisch veel.F.Y.I. ik kan mijn adem ook heel lang inhouden... ik weet dat op school ik zo lang onder water bleef als we onder water moesten zwemmen dat mensen zich zorgen begonnen maken dat ik niet meer boven zou drijven. Ik kan het 4 tot 5 minuten denk ik. Daar hoef je niet per se een goede fysiek / conditie voor te hebben of op te trainen, hoewel dat wel kan helpen, want het valt zeker en vast wel te trainen op vrij korte tijd. Ik vind dat dus niet zo heel raar.
Maar de mol kan wel oefenen he... Dat was sowieso een verloren duel voor de kandidaten, of er zou toevallig een kandidaat moeten zijn die ook freediving doet ofzo.Test het nog maar eens. 4-5 minuten is echt gigantisch veel.
Als je boven de 2min geraakt zonder daar op te oefenen ben je al goed bezig.
En het is dan nog makkelijker om als een dood lijk in een zwembad te liggen om je adem in te houden, dan dat je met zo'n cilinder met 10 liter water op je hoofd zit lijkt me.
Dat was eerder als ludieke steek bedoeld omdat Philip vlak daarvoor nog zei "wel knap dat Jasmien dan niet in de dossiers had gekeken". Je moet het curb-your-enthusiasm deuntje zelf maar bijdenken.Ik vond het raar dat ze op het einde van de laatste aflevering nog dat fragment moesten tonen van Jasmien die ook in de dossiers keek. Het was daarvoor al heel duidelijk dat zij ook had gekeken, want ze heeft niet mogen bieden. Waarom dan toch nog dat fragment zo geheimzinnig op het einde van de aflevering laten zien?
Ik denk door de zeer rare zin van Phillipe waarin hij zegt dat ze niet gekeken heeft.Ik vond het raar dat ze op het einde van de laatste aflevering nog dat fragment moesten tonen van Jasmien die ook in de dossiers keek. Het was daarvoor al heel duidelijk dat zij ook had gekeken, want ze heeft niet mogen bieden. Waarom dan toch nog dat fragment zo geheimzinnig op het einde van de aflevering laten zien?
ja, bij ons was toch ook de overtuiging dat Philippe de enige was die gekeken had, ... ze zullen het hebben willen verduidelijken vermoedelijkIk denk door de zeer rare zin van Phillipe waarin hij zegt dat ze niet gekeken heeft.
1. zever ik niet over.Test het nog maar eens. 4-5 minuten is echt gigantisch veel.
Als je boven de 2min geraakt zonder daar op te oefenen ben je al goed bezig.
En het is dan nog makkelijker om als een dood lijk in een zwembad te liggen om je adem in te houden, dan dat je met zo'n cilinder met 10 liter water op je hoofd zit lijkt me.
Tis niet omdat je kan bieden dat je dat moet doen he, ze evengoed gezegd hebben ik ga niet bieden.

Voor mij zit het probleem evenzeer in de aard van de proeven. Als je opdrachten erinstopt waarin de hele groep X moet doen, dan is het gedoemd te falen. Of opdrachten waarbij deelnemers kunnen kiezen tussen geld of een persoonlijk voordeel. Of nog erger: bieden voor een persoonlijk voordeel. Die proeven leveren dan wel vaak goede tv op, je kunt het niet echt het summum van mollenacties noemen.Het probleem is een beetje dat de deelnemers ook allemaal de vorige seizoenen goed bekeken hebben en alle tactieken daaruit gehaald hebben.
Dus moeten ze telkens weer voor een twist zorgen in het nieuwe seizoen. Al is dat jammer genoeg niet altijd even positief.
Indien Philip de mol blijkt te zijn ben ik héél benieuwd naar de filmpjes van zijn trainingen. Of ze moeten het getrukeerd hebben.1. zever ik niet over.
2. Dat is wel volledig waar, omdat mentaal in een zwembad je vooruit gaat, en je dus meer afleiding hebt, soort van trance kan opkweken, terwijl dat lastiger is met een cilinder op je hoofd, dus daar ga ik quasi zeker geen 3-4 minuten halen. In een zwembad kan ik dat wel, maar dat is puur mentaal.
Ja, iedereen is liever langer mee in het avontuur (en op TV, social media, etc). Wie afvalt in de eerste aflevering, die verdwijnt meteen naar de vergeetput.Voor mij zit het probleem evenzeer in de aard van de proeven. Als je opdrachten erinstopt waarin de hele groep X moet doen, dan is het gedoemd te falen. Of opdrachten waarbij deelnemers kunnen kiezen tussen geld of een persoonlijk voordeel. Of nog erger: bieden voor een persoonlijk voordeel. Die proeven leveren dan wel vaak goede tv op, je kunt het niet echt het summum van mollenacties noemen.
In dat opzicht vind ik dat de tv-makers het zich de laatste jaren wat te makkelijk maken. Veel mollen hoeft de Mol niet meer te doen, de groep/individuen kiezen toch altijd voor het persoonlijk voordeel ipv geld.