Wat doet die Philip eigenlijk van werk? Want die gast kan dus echt totaal niks.
"Those who can, do; those who can't, teach."
Het enige dat me nu nog wat doet twijfelen bij Annelotte is dat Jasmien mogelijk heeft ingezet op een mol en ze wel heer Annelotte in het vizier had leek me.
Ik begin Annelotte ook opnieuw te verdenken eerlijk gezegd. Ze wordt altijd in beeld gebracht als iemand die hard haar best doet.
Maar ze is niet consistent daarin, bv. bij dat 'diner' met de bom waar ze plots geweldig overtuigend discussieert met Sven om toch maar de pasvragen te hebben (en geen geld). Bij de domino Lennart proberen te overhalen om voor een pasvraag te kiezen. En nu zo verontwaardigd zijn wanneer iemand in de dossiers kijkt voor 4000 euro.
- Philip als mol, daar geloof ik niet in (+hij wou het niet zijn, heeft hij zelf gezegd in de selectiegesprekken).
- Sven houdt zich vaak veel te afzijdig om de mol te zijn, naar mijn mening.
- Lennart was mijn hoofdverdachte, maar sorry, als de mol gewoon op een briefje moet schrijven "-10.000 euro aub", dan is het ver gekomen met dit programma...
- By process of elimination schiet Annelotte nog over...
Volgens follow the money heeft ze wel al veel geld binnengehaald, maar misschien was dat altijd o.w.v. iemand anders met wie ze een opdracht deed? Bv. carpool karaoke, daar kwam Jasmien meestal af met de goede antwoorden... Alleen met die hondenwandeling, wanneer ze op het einde Philip nog probeert te corrigeren met het aantal teefjes/reutjes, dat is iets dat een mol niet zou doen...
Als ze 1 voor 1 de woonkamer binnenkomen en Lennert zegt tegen Jasmien 'jij bent blijkbaar wel langer binnen geweest dan ik' dan ga ik er van uit dat ze effectief 1 voor 1 in die volgerde binnen en buiten geweest zijn en dan zouden ze de kandidaten ook moeten laten liegen hebben of toneeltje laten spelen. Dat geloof ik niet.
Inderdaad. Maar wanneer ze op het einde een bedrag moeten bieden door het op te schrijven, daar kan ik me wel voorstellen dat ze de mol niet als eerste bij GDC zetten. Daar zien we als kijker ook geen volgorde ofzo, dus het kan goed zijn dat zelfs de kandidaten niet wisten in welke volgorde ze mochten bieden...