Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn de eerste letters van de namen van de voorgaande mollenIemand die een betekenis ziet in MHMGPEA?
"Those who can, do; those who can't, teach."
- Philip als mol, daar geloof ik niet in (+hij wou het niet zijn, heeft hij zelf gezegd in de selectiegesprekken).
ge leest hier verschillende vreemde theorieën over wat de mol wel of niet zou doen, maar dit is dan een heilig bewijs dat iemand de mol niet is, dat (ze tonen dat) hij zegt dat hij het niet wilt.Alina vorig jaar was ook de minst opvallende- Sven houdt zich vaak veel te afzijdig om de mol te zijn, naar mijn mening.
Toegegeven, dit was wel op het einde van het programma nadat al een hoop zijn weggezapt.
Er zijn altijd kandidaten die mee gaan maar de mol niet willen zijn.wat de mol nóóit zou zeggen, natuurlijkge leest hier verschillende vreemde theorieën over wat de mol wel of niet zou doen, maar dit is dan een heilig bewijs dat iemand de mol niet is, dat (ze tonen dat) hij zegt dat hij het niet wilt.
met alle respect: als je op voorhand geen mol wilt zijn, waarom doe je dan mee?
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Stel dat hij na Sven kwam die al 7.600 euro heeft geboden, wat moest hij dan doen als mol? Niets doen? Dat is dan toch ook maar zwak als mol, want waarom ben je dan mol?- Lennart was mijn hoofdverdachte, maar sorry, als de mol gewoon op een briefje moet schrijven "-10.000 euro aub", dan is het ver gekomen met dit programma...
Ja, en volgens mij was Jasmien Lennart aan het testen in die vliegsimulator.Ik denk dat Sven al heel lang door heeft dat Annelotte de mol is. Ik vond dit vooral opvallen met de eet-opdracht. Zij zit als mol op een goeie plek en hij laat haar de 5 pasvragen. Die zijn makkelijker af te staan aan de mol he. Die heeft er toch niets aan.
Dat is gewoon te gemakkelijk voor een mol. Schrijf dan direct op "-20.000 euro", voila, groepspot op het einde is 0 euro, meest succesvolle mol allertijden, goed gedaan jongen.Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Stel dat hij na Sven kwam die al 7.600 euro heeft geboden, wat moest hij dan doen als mol? Niets doen? Dat is dan toch ook maar zwak als mol, want waarom ben je dan mol?
Annelotte doet toch ook wel veel goed, OK, ze mist die koordjes, maar dat schilderij met die wereldbol merkt ze wel heel scherp op, waarom zou ze dat doen als mol? Ook het tweede schilderij vindt ze. Dat met die vliegtuigjes lukt haar ook. Met die aantal honden corrigeert ze Philip, die er dan wel niet op in gaat. In die blokhut merkt ze dat tweede scherm, en vindt ze toch 2 afleveringen. Ik snap dat je eens iets goed doet als mol om de verdenking op je af te wenden, maar toch.
Waarom zou een mol da doen? Geen enkele kandidaat zou da doen, dus dan weet ineens iedereen wie de mol isDat is gewoon te gemakkelijk voor een mol. Schrijf dan direct op "-20.000 euro", voila, groepspot op het einde is 0 euro, meest succesvolle mol allertijden, goed gedaan jongen.
En Annelotte zei in de selectiegesprekken dat ze slechts 1 keer in haar leven gelogen had, maar dat ze dat absoluut niet kon. Dus zij kan de mol op diezelfde basis ook al niet zijn.Ik begin Annelotte ook opnieuw te verdenken eerlijk gezegd.
- Philip als mol, daar geloof ik niet in (+hij wou het niet zijn, heeft hij zelf gezegd in de selectiegesprekken).
Bart van vorig jaar zou daar -999999 euro inzetten als dat gingWaarom zou een mol da doen? Geen enkele kandidaat zou da doen, dus dan weet ineens iedereen wie de mol is

Voila, exact ook de reden waarom ik Annelotte niet verdenk. Af en toe wat zand in de ogen strooien ok, maar sommige acties zou ik toch niet goed begrijpen. Waarom zou ze als mol in godsnaam dat vliegtuigje goed doorheen dat parcours loodsen? Logischer zou zijn dat ze eerst het vertrouwen wint van Philip en Sven, zodat zij iets hebben van 'probeer jij maar', om het vervolgens niet te laten lukken. Het is ook een proef waarin het helemaal niet zou opvallen. En ze zijn er wel meer voorbeelden van haar.Annelotte doet toch ook wel veel goed, OK, ze mist die koordjes, maar dat schilderij met die wereldbol merkt ze wel heel scherp op, waarom zou ze dat doen als mol? Ook het tweede schilderij vindt ze. Dat met die vliegtuigjes lukt haar ook. Met die aantal honden corrigeert ze Philip, die er dan wel niet op in gaat. In die blokhut merkt ze dat tweede scherm, en vindt ze toch 2 afleveringen. Ik snap dat je eens iets goed doet als mol om de verdenking op je af te wenden, maar toch.

Ja, dat is ook het eerste wat ik dacht na de aflevering.Het zou mij dus niet verbazen als Jasmien alles heeft ingezet op Lennart, en er uit ligt.
Ik ken er toch al ééntje uit het vorige seizoen dit dat wél zou doen hoorWaarom zou een mol da doen? Geen enkele kandidaat zou da doen, dus dan weet ineens iedereen wie de mol is

Philip zegt tijdens de selectie:
![]()
Dat is normaal gezien op een moment dat de productie nog geen mol heeft gekozen. Echt, zo iemand vraag je niet om de mol te spelen he.
1) Eerst en vooral straf dat ze er zo snel mee weg was. (misschien op voorhand geoefend?)Voila, exact ook de reden waarom ik Annelotte niet verdenk. Af en toe wat zand in de ogen strooien ok, maar sommige acties zou ik toch niet goed begrijpen. Waarom zou ze als mol in godsnaam dat vliegtuigje goed doorheen dat parcours loodsen? Logischer zou zijn dat ze eerst het vertrouwen wint van Philip en Sven, zodat zij iets hebben van 'probeer jij maar', om het vervolgens niet te laten lukken. Het is ook een proef waarin het helemaal niet zou opvallen. En ze zijn er wel meer voorbeelden van haar.
Eigenlijk zat Philip gisteren (wederom) telkens wel in een hele goede positie om te saboteren, zowel bij de 7-verschillen proef als bij het inkijken van de dossiers (als laatste). Maar goed, het zou een vreemde mol blijven
Ja, dat is ook het eerste wat ik dacht na de aflevering.
Niet willekeurig he, die dat het traagste alles fout heeft ingevuldVolgend seizoen : niet 1 mol, niet 2 mollen maar geen enkele mol.
Gewoon niet zeggen en eens zien hoeveel er gemold wordt door de kandidaten.
En dan willekeurig kandidaten naar huis sturen![]()