De Mol 2021

De Mol 2021

Dus ze hebben het niet moeten gebruiken is uw insteek? Was eerder 'noodoplossing' voor de productie?
Ik snap niet wat je bedoelt.

Dat oranje scherm dat je tijdens de teaser zag was een symbolische 3e soort (in de gevarenzone) scherm omdat alle kandidaten konden afvallen.
Dat scherm is enkel gebruikt voor de teaser, niet effectief in het programma . Is gewoon een symbolische weergave dat niemand (ook de mol) niet zeker was dat ze meededen.
Dat was dus gewoon voor hype te creëren(waar een teaser voor dient)

Het enige dat me nu nog wat doet twijfelen bij Annelotte is dat Jasmien mogelijk heeft ingezet op een mol en ze wel heer Annelotte in het vizier had leek me.

Die tweede motor hebben ze na de brand toch gewoon opnieuw opgestart? Of heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd?

Maar sowieso was die landing nooit gelukt. Ik slaag er nog maar net in om, met wat moeite, een Cessna aan de grond te kwakken in MSFS, dan zouden die zonder gedetailleerde instructies efkes als volledige noobs een 737 neerzetten?
Nope... Eigenlijk was mijn hele idee al dat het bij de landing zou falen van zodra ik die opdracht zag.
Ze hebben de generator opnieuw opgestart, (of zo leek het toch aangezien ze aan het "electronica"-paneel zaten). Geen idee of daar ook de knop om de motor opnieuw op te starten staat. Nu vermoed ik dat ze met 1 motor ook wel ervoor al meer last hadden ondervonden, ik ben ook niet 100% zeker dat alle kerosine wel naar 1 motor kan gaan (waardoor ze er dus niet zouden geraken).

Ik snap niet wat je bedoelt.

Dat oranje scherm dat je tijdens de teaser zag was een symbolische 3e soort (in de gevarenzone) scherm omdat alle kandidaten konden afvallen.
Dat scherm is enkel gebruikt voor de teaser, niet effectief in het programma . Is gewoon een symbolische weergave dat niemand (ook de mol) niet zeker was dat ze meededen.
Ah zo bedoel je. Slechte teaser dan toch als het dat maar is/was..

Philip is weldegelijk de MVP van dit jaar.
Annelotte is leuk om naar te kijken.
Sven betert met de aflevering en krijgt meer sympathie van me.
Lennart is aaibare puppy en mag van mijn part dit spel winnen.
Was de eerste aflevering waar ik me niet stoorde aan Jasmien. Ligt ze er wel uit zeker..

Anderzijds heeft Philip al meeste geld in de pot gekregen (voor deze aflevering). Lennart het minste (samen met Jasmien)

Meestal is de mol dacht ik ook niet die met het minste?

Ah zo bedoel je. Slechte teaser dan toch als het dat maar is/was..
AIs ik het mij goed herinner zag je in de teaser 10 kandidaten (verkleedt als motorrijder/daft punk uit proef 1) met een groot oranje scherm achter elke kandidaat.
Dus die uitleg wat ik ergens in een artikel als wat Gilles gezegd heeft lijkt me toch te kloppen.

Ik vind vooral opvallend dat Annelotte onmiddellijk die hond heeft aangetrokken en er nu al dan niet toevallig nog inzit. Die rode knop kan misschien ook wel eens in het voordeel van de Mol zijn. Tegen haar zus zei ze ook dat ze het thuisfront al moest voorbereiden omdat ze die hond ging meenemen.

Lennert & Jasmien hadden de opdracht van de schilderijen perfect gedaan. Philippe had heel goed werk geleverd met de de gekleurde bolletjes. De Mol zat imo in het groepje Sven of Annelotte. Annelotte was daar aan het proberen veel tijd te verspillen. Ze hoorde ook toevallig cruciale informatie niet ('chaser 1' die vertrokken was, de touwtjes van de trui). Annelotte & Sven kwamen ook al aan de beurt nadat Jasmien al in de mapjes had gekeken, wat het werk daar ook al makkelijker maakt.

Als Philippe de mol is ga ik wel eens goed lachen, die brengt wel de nodige animo in dit programma en verprutst veel heel opzichtig :ROFLMAO:.

Philippe kreeg als laatste het dillema om al dan niet in de mappen te kijken. Moest hij de mol zijn wist hij al dat jasmien ook gekeken had. Dus waarom dan ook nog eens kijken? Zeker als je weet dat je daarna nog veel zotter kunt bieden. Lennert wel gegokt indien hij de mol zou zijn want hij was de eerste die binnen moest. Sven eigenlijk zelfde tactiek (die had door dat in de mappen kijken wel uit zou komen en dat er meer achter zat) als Lennert maar niet hoog genoeg geboden. Net als Annelotte maar met 2000€ weet je wel dat je bod te laag zal zijn. Die was ook op van de zenuwen waardoor ik bevestig krijg dat ze niet de mol is.

Ik hoop gewoon dat het rap de finale is of de kandidaten gaan nog mogen bijleggen om de pot op 0 te krijgen :D
Ik ben blij dat de pot laag is,dan kunnen de kandidaten en de makers eens een keer nadenken over het spel.

Dat ze die vrijstelling voor x euro ook eens afschaffen en gewoon vrijstelling uitdelen aan de winnaar van een bepaalde proef, ipv gewoon een vrijstelling te geven als er niks verdient wordt/geld uit de pot gaat.

Als de makers het toelaten dat de mol zo maar even 10.000€ uit de pot haalt, zonder iets te doen, dan zullen daar toch stevige reacties op komen denk ik.. Dus ik denk niet dat Lennart de mol is. Anders zeer flauw van de makers imo.. nogal makkelijk om wat minder uit te moeten betalen.
Dit gegeven doet mij inderdaad ook wel denken dat hij niet de mol is. Anders is dat nogal redelijk 'goedkoop'...

Coole aflevering weeral!
Ik had deze keer zelfs eens compassie met kluns Phillipe en zijn heldendaad die toch weeral faalde :D

Die vrijstelling opdracht is natuurlijk weer iets waar je als mol in een zetel zit he...
Met deze groep (en dan vooral Jasmien, die daar nogal opzichtig in is) weet je gewoon op voorhand dat er minstens 1 iemand die dossiers ging open doen. Je moest dus wederom niet mollen als je niet wou. En daarna weet je idd al of er geboden is of niet.
Volgens mijn logica heeft de mol dus die dossiers niet open gedaan (hij/zij zal wel al geweten hebben dat iemand die dossiers had open gedaan en tis niet dat hij/zij zelf info nodig heeft)
En ondertussen hoop ik dat ook want anders is Phillipe de mol en dan hoeft het voor mij niet meer eerlijk gezegd.

Ik vond het trouwens vooral opvallend dat van de 5 overgebleven kandidaten, in een seizoen waar ze net hun eerstgeborene niet hebben geofferd aan satan voor 1 pasvraag, er 3 nog zo naiëf waren om niet te kijken in die dossiers.
Qua bieden als mol kan je ze alle 3 nog verdenken natuurlijk. Als Lennaert hier de gefrustreerde naiveling, die eindelijk eens aan zichzelf denkt, perfect kan neerzetten chapeau dan. Erg goed gespeeld dan als mol. Annelotte die er dan weer keihard voor gaat in de vliegproef omdat ze weet dat ze dat geld toch terug kwijt gaan zijn achteraf en bewust laag biedt (omdat ze weet dat de rest er al los over is gegaan?) is ook perfect mogelijk. Daarna nog wat drama spelen om de sfeer omlaag te halen... Voor mij gaat het tussen die 2.
Sven lijkt mij het minst de mol maar zit wel met zijn bedrag mooi onopvallend tussen de 2 in dus tkan ook nog wel hoor.

Philippe kreeg als laatste het dillema om al dan niet in de mappen te kijken. Moest hij de mol zijn wist hij al dat jasmien ook gekeken had. Dus waarom dan ook nog eens kijken? Zeker als je weet dat je daarna nog veel zotter kunt bieden. Lennert wel gegokt indien hij de mol zou zijn want hij was de eerste die binnen moest. Sven eigenlijk zelfde tactiek (die had door dat in de mappen kijken wel uit zou komen en dat er meer achter zat) als Lennert maar niet hoog genoeg geboden. Net als Annelotte maar met 2000€ weet je wel dat je bod te laag zal zijn. Die was ook op van de zenuwen waardoor ik bevestig krijg dat ze niet de mol is.
Toch raar dat mensen hier nog steeds niet snappen dat het programma geëdit wordt. Waaruit kan jij afleiden dat Phillippe dit als laatste kreeg?

Dit gegeven doet mij inderdaad ook wel denken dat hij niet de mol is. Anders is dat nogal redelijk 'goedkoop'...
In tegenstelling tot Bart vorig jaar (1e aflevering) moest Lennaert hier wel degelijk sterk voor acteren moest hij de mol zijn.
Want zo'n frustratie is niet al te makkelijk om neer te zetten tov een groep mensen waar je al enkele weken constant mee op elkaars lip zit.
Qua productie nogal gratuit maar als mol zelf zou het erg sterk gespeeld zijn imo. Sterker dan Phillipe zijn geklungel en Annelotte haar "ik ben afgeleid door Isi" vind ik persoonlijk ma soit.

Toch raar dat mensen hier nog steeds niet snappen dat het programma geëdit wordt. Waaruit kan jij afleiden dat Phillippe dit als laatste kreeg?
Omdat de rest al in de salon zat, te praten over die dossiers... Je kan veel doen met editting maar dit lijkt me toch duidelijk?

In tegenstelling tot Bart vorig jaar (1e aflevering) moest Lennaert hier wel degelijk sterk voor acteren moest hij de mol zijn.
Want zo'n frustratie is niet al te makkelijk om neer te zetten tov een groep mensen waar je al enkele weken constant mee op elkaars lip zit.
Qua productie nogal gratuit maar als mol zelf zou het erg sterk gespeeld zijn imo. Sterker dan Phillipe zijn geklungel en Annelotte haar "ik ben afgeleid door Isi" vind ik persoonlijk ma soit.

Omdat de rest al in de salon zat, te praten over die dossiers... Je kan veel doen met editting maar dit lijkt me toch duidelijk?
Ge laat uw kandidaten ff wachten voor je ze laat binnen gaan?

Idd.

De productie zal als (één van de) laatste wel de mol voor de keuze hebben gesteld. Dan weten ze perfect wat hij/zij moet doen om het minste verdacht te zijn en of er nog een sabotage nodig is.

Terug
Bovenaan