Coole aflevering weeral!
Ik had deze keer zelfs eens compassie met kluns Phillipe en zijn heldendaad die toch weeral faalde
Die vrijstelling opdracht is natuurlijk weer iets waar je als mol in een zetel zit he...
Met deze groep (en dan vooral Jasmien, die daar nogal opzichtig in is) weet je gewoon op voorhand dat er minstens 1 iemand die dossiers ging open doen. Je moest dus wederom niet mollen als je niet wou. En daarna weet je idd al of er geboden is of niet.
Volgens mijn logica heeft de mol dus die dossiers niet open gedaan (hij/zij zal wel al geweten hebben dat iemand die dossiers had open gedaan en tis niet dat hij/zij zelf info nodig heeft)
En ondertussen hoop ik dat ook want anders is Phillipe de mol en dan hoeft het voor mij niet meer eerlijk gezegd.
Ik vond het trouwens vooral opvallend dat van de 5 overgebleven kandidaten, in een seizoen waar ze net hun eerstgeborene niet hebben geofferd aan satan voor 1 pasvraag, er 3 nog zo naiëf waren om niet te kijken in die dossiers.
Qua bieden als mol kan je ze alle 3 nog verdenken natuurlijk. Als Lennaert hier de gefrustreerde naiveling, die eindelijk eens aan zichzelf denkt, perfect kan neerzetten chapeau dan. Erg goed gespeeld dan als mol. Annelotte die er dan weer keihard voor gaat in de vliegproef omdat ze weet dat ze dat geld toch terug kwijt gaan zijn achteraf en bewust laag biedt (omdat ze weet dat de rest er al los over is gegaan?) is ook perfect mogelijk. Daarna nog wat drama spelen om de sfeer omlaag te halen... Voor mij gaat het tussen die 2.
Sven lijkt mij het minst de mol maar zit wel met zijn bedrag mooi onopvallend tussen de 2 in dus tkan ook nog wel hoor.