De Mol 2021

De Mol 2021

Zalig om te zien hoe Sven Jasmien even vroeg om eens te luisteren. Stond daar met mond vold tanden en werd rood als een tomaat. Is wat anders dan te bashen op phillipe.

Ik denk dat Sven gewoon zichzelf verdacht wil maken. Ik heb nog geen mol gezien in hem en ik zou er zelf niet van verschieten dat hij met voor bedachte rade 'das kleine bier' besteld heeft aan de toog om zichzelf verdacht te maken.

plottwist,Isidoor blijkt uiteindelijk Jens te zijn die via deze uiterst uitgekiende vermomming stiekem wist te saboteren. Ondanks de wat ongemakkelijke sfeer bij de onthulling besluit Annelotte hem toch maar te adopteren omdat ze toch al gewoon was dat hij aan het voeteneinde van het bed sliep. Sven wint, omdat hij de hond al van in het begin niet vertrouwde en Philip blijft geschokt achter omdat hij er van overtuigd is dat HIJ de mol was. Dit had hij echter verkeerd begrepen bij de eerste kennismaking.

Ik denk dat het Annelotte is.

Waarom? Omdat ik dat hier gelezen heb en ze vorige aflevering in de mot gehouden heb. Dus ik ben het nu echt wel 41% zeker.

Hoe is bepaald wie er regisseur werd bij die opdracht? Was op voorhand bepaald (door de productie) dat dat Sven was? Ik heb precies niet gezien dat ze iemand moesten kiezen.

Terug
Bovenaan