De Mol 2021

De Mol 2021

"ge moet niet meer sprinten ze"

gy3QVmZ.png

"ge moet niet meer sprinten ze"

gy3QVmZ.png
Een figuur als Philippe vind ik toch een absolute meerwaarde aan het programma.

Ik voorspelde het gisteren al aan de eettafel : "straks kijken we weer naar de stoten van Philippe."

En ja hoor :

De alpenhoorn lukt niet.
Het dansje verknoeid hij net niet.
Laat de grote sub bijna kapseisen.
Verliest zijn duikbril.
En dan dat worstelen met die sub bij de bel proef. 😂

Of als Gilles Samina haar naam aan het intikken is. Philip zo nog vlug een schouderklop geven als steun. Nog geen seconde later een rood scherm. Auwtch :p

Was Philip ook ni diegene die bij het zagen van diene boomstam tegen Jasmine zei: is da ni iets voor u :ROFLMAO:

Ik kan die Sven niet zo goed inschatten. Mij leek die in eerste instantie nooit mol te zijn omdat hij zeer spontaan en eerlijk overkomt. Leek mij niet een persoon die goed zijn emoties kan verbergen. Nu weet ik er eerlijk gezegd totaal niet meer wat van te denken. Ik verdenk iedereen als Mol behalve Philip.

mja, die Sven, bij het oefenen krijgt die complimenten van die Duitser, hij mag zelfs mee komen doen
in de repititie speelde hij ook foutloos

al't voor echt is, produceert hij een scheet. als die tuimeling lukt, laat hij daar een verdubbeling liggen.
maar't viel mij wel enorm op deze aflevering dat ze bij de montering iederéén wel verdacht maakten

mja, die Sven, bij het oefenen krijgt die complimenten van die Duitser, hij mag zelfs mee komen doen
in de repititie speelde hij ook foutloos

al't voor echt is, produceert hij een scheet. als die tuimeling lukt, laat hij daar een verdubbeling liggen.
maar't viel mij wel enorm op deze aflevering dat ze bij de montering iederéén wel verdacht maakten
Aan de andere kant, hij is daar de enige die er iets deftigs uit krijgt. Hij beslist dan nog niet zelf dat hij het moet doen, maar laat het aan de "trainer" over. Dus hij neemt daar zeker niet het initiatief om die taak te doen.
Ik kan me wel inbeelden dat ge door stress en het heen en weer geloop, zo'n noot plots niet proper speelt. Het is (blijkbaar) al straf dat er uberhaupt geluid uit komt...

Hoewel ik niet in Sven als mol geloofde, ben ik nu toch overtuigd dat hij mol is, na het herbekijken van de aflevering met de kinderen:

Bij de Mol moet je hde mol niet zoeken via de sabotage van proeven, maar vaak in zaken die in de marge gebeuren en ze 'toevallig' filmen.

In de aflevering van gisteren zingt de Japanner zonder specifieke reden: 'ik saboteert, manipuleert, voor mij is dat klein bier'. Wie vraagt er om een klein bier? Sven.

Zekerheid? Nee. Maar het zijn zo'n zaken die ze achteraf wel tonen als bewijs dat je het kon weten.

Ja, maar feit dat iedereen dit momenteel aan het posten is, is het veel te opvallend en gaat da niet echt een tip zijn denk ik.
En zeker niet in dezelfde aflevering. Tips zijn meestal zo geniepig mogelijk zoals bv bij Gilles: zoutvatje omvallen aan tafel

Ja, maar feit dat iedereen dit momenteel aan het posten is, is het veel te opvallend en gaat da niet echt een tip zijn denk ik.
En zeker niet in dezelfde aflevering. Tips zijn meestal zo geniepig mogelijk zoals bv bij Gilles: zoutvatje omvallen aan tafel
Niet gezien dat dit al gepost is :)

Terug
Bovenaan