Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een figuur als Philippe vind ik toch een absolute meerwaarde aan het programma."ge moet niet meer sprinten ze"
![]()

Dat was Sven denk ik.Was Philip ook ni diegene die bij het zagen van diene boomstam tegen Jasmine zei: is da ni iets voor u![]()
Aan de andere kant, hij is daar de enige die er iets deftigs uit krijgt. Hij beslist dan nog niet zelf dat hij het moet doen, maar laat het aan de "trainer" over. Dus hij neemt daar zeker niet het initiatief om die taak te doen.mja, die Sven, bij het oefenen krijgt die complimenten van die Duitser, hij mag zelfs mee komen doen
in de repititie speelde hij ook foutloos
al't voor echt is, produceert hij een scheet. als die tuimeling lukt, laat hij daar een verdubbeling liggen.
maar't viel mij wel enorm op deze aflevering dat ze bij de montering iederéén wel verdacht maakten
Case closed!Annelotte overduidelijk, heel makkelijk te lezen via haar ogen.
Niet gezien dat dit al gepost isJa, maar feit dat iedereen dit momenteel aan het posten is, is het veel te opvallend en gaat da niet echt een tip zijn denk ik.
En zeker niet in dezelfde aflevering. Tips zijn meestal zo geniepig mogelijk zoals bv bij Gilles: zoutvatje omvallen aan tafel

Niet hier, maar overal op fb en op wie is de mol forum. Zelfs mijn broer had het gespotNiet gezien dat dit al gepost is![]()
Aleja ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar het zou zwak zijn imoNet hetzelfde bij Sven, maar dan op zijn hele gezicht, eenmaal je iemand verdenkt zie je vanalles, is eigenlijk het eerste jaar dat ik echt volg... Time will tellAnnelotte overduidelijk, heel makkelijk te lezen via haar ogen.
Bij priester mol zat het ook vol overduidelijke aanwijzingen. Dus ik acht het niet onmogelijk.Niet hier, maar overal op fb en op wie is de mol forum. Zelfs mijn broer had het gespotAleja ik zeg niet dat het niet mogelijk is, maar het zou zwak zijn imo