Zou op zich nog wel geniaal zijn.Plottwist - Er is geen mol en de drie overgebleven kandidaten moeten de pot delen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou op zich nog wel geniaal zijn.Plottwist - Er is geen mol en de drie overgebleven kandidaten moeten de pot delen.
Op 9lives hebbe ze is iemand gebanned voor spoilers van de mol. Just saying
Ela, ik heb wel de database nog gedeeld he!En John Porter is toch de nemesis van dit forum? The guy killed 9lives
Ah ok ik dacht dat ge een soort leak had gevonden. Mijn excuses. Ja ik denk annelotte of lenart als de mol en ik wil Philip zien winnen gewoon omdat em funny isis mijn voorspelling he..
Vroeger was er op 9lives een poll maar hier niet!
wat is uw voorspelling?
Spoilers vergetenAh ok ik dacht dat ge een soort leak had gevonden. Mijn excuses. Ja ik denk annelotte of lenart als de mol en ik wil Philip zien winnen gewoon omdat em funny is
Das hetzelfde als een moord plegen en daarna het lijk voor de deur van de familie leggen zodat de zoektocht naar het slachtoffer toch al afgerond kan wordenEla, ik heb wel de database nog gedeeld he!
Gewoon al om de afvallers hun gezicht te zien als blijkt dat ze gewoon random eruit zijn gegaan ipv op basis van een testZou op zich nog wel geniaal zijn.

Het finalespel is dan gewoon een verdeling van de pot.Gewoon al om de afvallers hun gezicht te zien als blijkt dat ze gewoon random eruit zijn gegaan ipv op basis van een test![]()
Ja dat is dan een slechte "hand over" he, sorry voor de management speakPhilip verliest zijn prijzengeld door het te laten liggen in de WC's van Vier

Dat werd gevraagd, Sven stelde hem direct kandidaatHoe is bepaald wie er regisseur werd bij die opdracht? Was op voorhand bepaald (door de productie) dat dat Sven was? Ik heb precies niet gezien dat ze iemand moesten kiezen.