De Mol 2021

De Mol 2021

Zelfs met training ga ik mijn adem nooit 2 minuten 40 kunnen inhouden hoor 😶
En ik ben toch sowieso al behoorlijk sportief.
Met ademhalingstechnieken kan iedereen dat.
30-tal keer diep in-en uitademen in snelle sequenties (Zoals de Wim hof Methode), en vervolgens even de adem in houden.

Laatst bewerkt:
Wat ook opvallend was, toen Jasmien de vraag kreeg "zweert ge op uw kinders dat ge de mol niet zijt?"
Ipv dat ze "nee" zegt gelijk iedereen, antwoordt ze "ik kan da niet zeggen".
Passt auf Männer, passt auf Frauen.
Ich bin kein Haare zu vertrauen
.

Dus het is een man of een vrouw!

Wat ook opvallend was, toen Jasmien de vraag kreeg "zweert ge op uw kinders dat ge de mol niet zijt?"
Ipv dat ze "nee" zegt gelijk iedereen, antwoordt ze "ik kan da niet zeggen".
Ook wel normaal want als ze het zou zweren op haar kinderen weet haar partner met zekerheid dat ze de mol niet is en dat mogen ze dus ook niet zeggen.

Tbh veel mensen verwisselen die. Da's gelijk Belg tegen een Nederlander zeggen. Zolang ge ze niet hoort praten, weet ge het ook niet
Tokyo en Bejing liggen ongeveer even ver uit mekaar als Brussel en Marrakech, Brussel en Ijsland en Brussel en Moscow. Dus dat is niet zoals een Belg en een Nederlander hoor ;). En al helemaal niet als je zijn naam al weet. Dat is gewoon een beetje Westerse ignorance ;).

Maar ik kan het hem vergeven hoor, maar echt snugger komt hij niet vaak over :D

Als Philip zonet unaniem werd uitgekozen voor de behendigheidsproef dan zijn ze toch wonderen aan't verrichten in de montage hoor.

gaat het niet meer om die dans?
die proef voor puzzelstukjes heb je 3 kansen, want enkel de beste tijd telt. dan maakt het niet uit als daar een zwakkere bij zit.

Ik blijf bij Annelotte als mol, ze zat weer in een sterke positie om het puzzelen te saboteren en ik zie haar absoluut in staat om zo lang haar adem in te houden. Bij de belproef leek Sven mij de snelste, zij moest zich niet haasten want de puzzelproef was toen al verloren.
In de videoclip leek het alsof ze Lennert de tijd niet gaf om zijn voeten eerst te zetten, waardoor die proef en de verdubbeling al zeker ging mislukken.

Ik lag plat van het lachen wanneer Philip na een halve meter al in het water kletterde bij dat lopen over die boards.
En dan zijn duikbril magisch kwijt geraken of het moest weer zelf sabotage zijn. Ik zie hem alleszins niet voor mol.

Los hiervan vond ik dit wel weer een leuke aflevering.

Ook al zijn de proeven merkelijk minder spectaculair dan voorgaande seizoenen, het fun gehalte ligt wel beduidend hoger.

Inderdaad, meesterlijke proeven. Kandidaten vind ik wel tegenvallen dit jaar. De gekozen locaties maken alles wel weer goed. De Mol blijft een productie van hoge kwaliteit, waarbij de kern van het spel eigenlijk niet meer de hoofdzaak is imho :)

Ik blijf bij Annelotte als mol, ze zat weer in een sterke positie om het puzzelen te saboteren en ik zie haar absoluut in staat om zo lang haar adem in te houden. Bij de belproef leek Sven mij de snelste, zij moest zich niet haasten want de puzzelproef was toen al verloren.
In de videoclip leek het alsof ze Lennert de tijd niet gaf om zijn voeten eerst te zetten, waardoor die proef en de verdubbeling al zeker ging mislukken.

Knap geacteerd dan wel, dat ze die bokaal zelfs niet op haar hoofd durft te zetten. Dat zou je wel moeten durven als mol dan, want het zou toch gemakkelijker zijn om het wel te doen (en gewoon minder lang uw adem in te houden) dan om te gaan faken dat je panisch wordt...

Terug
Bovenaan