De Mol 2021

De Mol 2021

Maar waarom zou je als mol bewust niet op een bomstoel gaan zitten? Het wegstemmen heeft de mol niet onder controle, dus als het "fout" loopt kun je eindigen met 2 fanatieke kandidaten die elkaar enigszins vertrouwen, de verdeling van de pasvragen té oneerlijk vinden en uiteindelijk toch voor het geld kiezen.
Om niet verdacht snel naar een stoel te lopen (wat Sven bvb leek te doen, al denk ik niet dat hij de mol is).

Om niet verdacht snel naar een stoel te lopen (wat Sven bvb leek te doen, al denk ik niet dat hij de mol is).
De mol weet op voorhand waar-ie moet staan op dat moment. Sven z'n move zie ik ook eerder als een poging om de mol de pas af te snijden, als het al bewust was. Wie onder grote druk staat neemt soms heel onlogische beslissingen.

Misschien nam Sven gewoon de middelste stoel om het beste overzicht te hebben en moet er niet veel meer achter gezocht worden. Maar het was inderdaad wel opvallend. Eens aan de adem of het gerecht/drankje ruiken langs weerskanten (zoals Philip deed) kan alleen maar helpen.

De mol weet op voorhand waar-ie moet staan op dat moment. Sven z'n move zie ik ook eerder als een poging om de mol de pas af te snijden, als het al bewust was. Wie onder grote druk staat neemt soms heel onlogische beslissingen.
Wie sneed hij dan de pas af? Die blonde met haar bril keek precies wel als enige van 'euh wat doet diene'

Misschien nam Sven gewoon de middelste stoel om het beste overzicht te hebben en moet er niet veel meer achter gezocht worden. Maar het was inderdaad wel opvallend. Eens aan de adem of het gerecht/drankje ruiken langs weerskanten (zoals Philip deed) kan alleen maar helpen.
Wat mij trouwens ook opviel: Jasmien die afkeek bij het invullen van het briefje. Dat vind ik persoonlijk ook maar heel zwak.

Nu heeft schnapps volgens mij geen geur.

Klopt, ze zouden dit seizoen zelfs perfect zonder mol kunnen spelen. Gewoon genoeg pasvragen droppen en ze moeten geen ene cent uitbetalen.
Ik vind ook dat er iets te veel wordt gehoopt op de pasvragen en eigenbelang waardoor iedereen saboteert. Gilles hoeft dan enkel hier en daar een steek uit te halen, de mol komt op het einde nog wat belangrijk doen maar denk dat het zonder ook gelukt was. Ik ga er op voorhand al van uit dat de proef mislukt want tis niet dat ze enorm veel moeite doen. Wel grappig dat ze nadien veelal gefrustreerd zijn dat er geen geld in de pot zit.

plottwist, het is zonder mol 😅
En het prijzengeld gaat naar het goede doel!

Mja Annelotte, ze zit wel vaak op de juiste positie dat is zeker waar. Maar het gewonnen geld spreekt voorlopig toch wat in haar nadeel om mol te zijn.

Ik vond ze de laatste twee afleveringen ook net voel moeite doen om het geld binnen te halen:
- Toen ze zichzelf corrigeerde over het aantal teefjes nam ze toch een risico (moest ze de mol zijn). Als Philip daar in mee gaat, pakken ze het geld. Als het effectief bluf was, is dat wel een hele mooie streek om zichzelf minder verdacht te maken, dat moet gezegd zijn.
- Gisteren tijdens het TV-kijken was zij toch ook de drijvende kracht. Als Katrien daar alleen had gezeten, had ze gewoon 0 euro binnen gehaald, ben ik vrij zeker van. Het is dankzij Lotte dat er 1000 euro verdiend is.

Tijdens de voetbalproef kan je als mol toch beter bij de keepers gezeten hebben, denk ik dan. Uit de laatste proef valt niet zo heel veel af te leiden.

Ik heb ook niet het gevoel dat iemand er veel op tegen had dat Annelotte zich ging bezighouden met de hond. Als er zijn die haar verdenken, zou ik toch meer weerstand verwacht hebben. Al zegt dat niet zo heel veel misschien.

Tijdens de voetbalproef kan je als mol toch beter bij de keepers gezeten hebben, denk ik dan.
nee man, penalty's zijn toch 80% in het voordeel van de aanvaller? zeker tegen ongetrainde keepers. die ene die Philip daar bijna pakt: die Duitsers shotten echt wel goed als de keeper op de juiste plaats stond. daarom dat ge daar in de match zoveel mogelijk moet voorkomen dat ze penalty's mogen trappen, door bvb geen voorzetten te geven aan de tegenstander....

Elk jaar het zelfde geklaag online: slechte proeven, slechte mol, slechte kandidaten ... ik vraag me oprecht af waarom jullie in godsnaam met kijken.

Stop gewoon met kijken, dan hoef je hier ook je frustraties niet neer te komen pennen ;)
Ik vind dat het in vergelijking met andere jaren gewoon minder interessante kandidaten zijn. Dat kan toch wel eens voorkomen. De opdrachten en de locaties zijn wel weer van een hoog niveau. Het is dus zeker de moeite om te kijken.

Ik zat op Katrien sinds vorige week en bij die binge watch opdracht leek het me echt duidelijk, die deed echt niks alles moest van Annelotte komen en ze zat idd heel raar tov die televisie. Soit volledig mis dus en ergens vind ik het niet erg dat ze eruit ligt. De goeie televisie ging duidelijk niet van haar komen.
Bij de voorstellingsfilmpjes op de site zegt ze over zichzelf ik ben:
Spontaan een flapuit en extravert daarom ben ik waarschijnlijk gekozen. Ik heb daar niks van gezien ze was de stille/grijze muis van de groep. Soit niks mis mee maar die kent zichzelf dan toch niet?

Ik zat op Katrien sinds vorige week en bij die binge watch opdracht leek het me echt duidelijk, die deed echt niks alles moest van Annelotte komen en ze zat idd heel raar tov die televisie. Soit volledig mis dus en ergens vind ik het niet erg dat ze eruit ligt. De goeie televisie ging duidelijk niet van haar komen.
Bij de voorstellingsfilmpjes op de site zegt ze over zichzelf ik ben:
Spontaan een flapuit en extravert daarom ben ik waarschijnlijk gekozen. Ik heb daar niks van gezien ze was de stille/grijze muis van de groep. Soit niks mis mee maar die kent zichzelf dan toch niet?
Bij bekende personen is ze vast al datgene dat ze vernoemt heeft. Vast weinig kennis van zichzelf bij andere niet bekende personen.

nee man, penalty's zijn toch 80% in het voordeel van de aanvaller? zeker tegen ongetrainde keepers. die ene die Philip daar bijna pakt: die Duitsers shotten echt wel goed als de keeper op de juiste plaats stond. daarom dat ge daar in de match zoveel mogelijk moet voorkomen dat ze penalty's mogen trappen, door bvb geen voorzetten te geven aan de tegenstander....

Eigenlijk was enkel die eerste echt goed getrapt. Die ene die Samina(?) eruit haalt was toch ook heel slecht getrapt. Als Mol heb je daar toch de kans om aan te sturen op foute antwoorden.

Akkoord, tijdens de wedstrijd kan je ook iets forceren natuurlijk, al heb je je ploegmaats niet echt in de hand natuurlijk. Beide vrouwen waren daar niet echt opvallend

In de finale komt de proef met Isidoor; Isidoor moet op de rode knop drukken zoniet gaat de hele groepspot terug op nul! :ROFLMAO:

En het prijzengeld gaat naar het goede doel!

Mja Annelotte, ze zit wel vaak op de juiste positie dat is zeker waar. Maar het gewonnen geld spreekt voorlopig toch wat in haar nadeel om mol te zijn.

Ik vond ze de laatste twee afleveringen ook net voel moeite doen om het geld binnen te halen:
- Toen ze zichzelf corrigeerde over het aantal teefjes nam ze toch een risico (moest ze de mol zijn). Als Philip daar in mee gaat, pakken ze het geld. Als het effectief bluf was, is dat wel een hele mooie streek om zichzelf minder verdacht te maken, dat moet gezegd zijn.
- Gisteren tijdens het TV-kijken was zij toch ook de drijvende kracht. Als Katrien daar alleen had gezeten, had ze gewoon 0 euro binnen gehaald, ben ik vrij zeker van. Het is dankzij Lotte dat er 1000 euro verdiend is.

Tijdens de voetbalproef kan je als mol toch beter bij de keepers gezeten hebben, denk ik dan. Uit de laatste proef valt niet zo heel veel af te leiden.

Ik heb ook niet het gevoel dat iemand er veel op tegen had dat Annelotte zich ging bezighouden met de hond. Als er zijn die haar verdenken, zou ik toch meer weerstand verwacht hebben. Al zegt dat niet zo heel veel misschien.
+ het feit dat ze meteen de telefoon overnam van Philip omdat hij 'slecht communiceerde'. En zo zijn er nog wel enkele dingetjes in de voorgaande afleveringen.

Ze is in mijn ogen te fanatiek en te gedreven bezig met het spelletje. Waarom zou je als mol Sven opmerken op die herfstbeelden als Katrien er zelf 0.0 aandacht aan besteed? Als mol zou je dat gewoon negeren en dan wordt er niks verdiend.

Trouwens nog iemand die het antwoord van die GoT vraag zo uit het hoofd wist?

Eigenlijk was enkel die eerste echt goed getrapt. Die ene die Samina(?) eruit haalt was toch ook heel slecht getrapt. Als Mol heb je daar toch de kans om aan te sturen op foute antwoorden.

Akkoord, tijdens de wedstrijd kan je ook iets forceren natuurlijk, al heb je je ploegmaats niet echt in de hand natuurlijk. Beide vrouwen waren daar niet echt opvallend
Het leek ook wel alsof ze na de eerste hebben gezegd "how, ge moogt iets minder shotten ze". Want die eerste, dan mag je daar staan op de exacte plek waar hij komt, met uw armen er al voor. Dan nog is de kans klein dat je hem hebt. Een paar van die anderen waren wel "te pakken" imo.

Ik vermoed dat de mol daar eerder bij de voetbalploeg zit, daar een beetje rondlopen, en dan staat uw ploeg in essentie met een man te weinig. Dan moeten ze kiezen tussen verdedigen en aanvallen en is de kans dat je wint klein. Nu, gezien de onhandigheid van zo'n pak, snap ik niet dat de tactiek niet was "sprinten naar die bal en gewoon direct mikken naar de goal". Kans lijkt me vrij klein dat ze die er zouden uit halen elke keer, en worst case mogen zij terug beginnen, maar van op hun kant ipv halfweg.

Terug
Bovenaan