De Mol 2021

De Mol 2021

We krijgen te weinig informatie vaak in dit programma om echt de Sherlocks te kunnen uithangen. Welke info hadden de kandidaten in de mais? Wisten ze dat er 3 zones waren? Wisten ze dat er een beperkt aantal kogels waren? Wisten ze dat er tussen hun een mol zat. Zonder die info kun je eigenlijk weinig realistische scenarios op poten zetten als kijker. Als ze wisten dat er maar 40 kogels waren, dan blijf je in de put langer zitten, weet je dat niet dan zou ik toch ook met de meute mee springen en hopen dat de kogels die voor u raken en dat je puur op snelheid de auto haalt.

De Mol heeft ondertussen ook hun spotify playlist gedropt. Wel vooral de soundtrack van tijdens de afleveringen, niet de lijsten van de kandidaten.
Daar zullen ook wel volop mensen beginnen met analyses uit te halen 😜

Dat mensen nog niet doorhebben dat Dami de Mol is.

Dat is nu nog duidelijker dan bij Axel en Jolien in de vorige seizoenen :unsure: .

Goed gelachen al met die wijnproeverij dingen die een was duidelijk teut en dan die stampers die stammen voor hun leven :D . Karaoke had ook zen charmes.

Mijn kandidaat mollen zijn in alle eerlijkheid nog nog, Lottiepoes, Dami, vaatchirurg en de Kempenaar maar vooral de eerste drie wel.

Laatst bewerkt:
Die gast wist al op voorhand dat het 5000 euro was :)
Én dat de code in de doos zat

Ik zit momenteel op Jasmien en Philipe. Jasmien wist er niet beter op om haar glas leeg te drinken als ze nog den berg af moest 🤡 en na het proeven en ze waren fout: "kga nu toch keer proeven".. ja dat moest ervoor al gebeuren he 🤡

Maar Philip speelt dan wel 1000 euro met piano wat vreemd is en bij keuze wijn was hij correct

Die blondines vertrouw ik allebei niet :p
En zeker die op de piano die het fout aan het aanleren was

Dat mensen nog niet doorhebben dat Dami de Mol is.

Dat is nu nog duidelijker dan bij Axel en Jolien in de vorige seizoenen :unsure: .

Goed gelachen al met die wijnproeverij dingen die een was duidelijk teut en dan die stampers die stammen voor hun leven :D . Karaoke had ook zen charmes.

Mijn kandidaat mollen zijn in alle eerlijkheid nog nog, Lottiepoes, Dami, vaatchirurg en de Kempenaar maar vooral de eerste drie wel.
Oei ze is al weg :p

Ons lottiepoes blijft toch nog steeds mijn verdachte nr1. Vandaag zat die bij opdracht 1 opnieuw op de meest tactische plaats om te mollen. (Piano,zorgen dat Kevin vaak op de verkeerde toets drukt waardoor de vrachtwagen moet remmen)

Ons lottiepoes blijft toch nog steeds mijn verdachte nr1. Vandaag zat die bij opdracht 1 opnieuw op de meest tactische plaats om te mollen. (Piano,zorgen dat Kevin vaak op de verkeerde toets drukt waardoor de vrachtwagen moet remmen)
Maar dan bij de volgende opdracht zichzelf aanbieden en zeggen dat ze ervaring heeft om dan na 50 meter haar beiden glazen te laten? Te makkelijk imo.

Maar dan bij de volgende opdracht zichzelf aanbieden en zeggen dat ze ervaring heeft om dan na 50 meter haar beiden glazen te laten? Te makkelijk imo.
Veel kon je daar ook niet anders mollen. Enigste wat de mol kon doen was het tempo hoog leggen. Zowel voor de anderen hun glazen te laten vallen als te weinig tijd geven aan de druivenstampers.

Bij de eerste proef was bij de piano the sleutelplaats. Zingen is sowieso moeilijk en weinig geld te verdienen, zeker als je weet dat je kan laten remmen.

Wat een topaflevering opnieuw.
Leuk ook om beide teams het spel hard te zien spelen en geen naïef gedoe.

Op Sven na - die deze aflevering beter te verteren viel - ook gewoon een hele toffe groep mensen.
Hopelijk draait Sven nog volledig bij.

Edit: GoPlay werkte ook supergoed. Moest ad blocker uitzetten, dat ik er zeker wou bij nemen. Maar slechts één keer 30 seconden reclame gehad. Heel vreemd, maar mooi zo :)

Terug
Bovenaan