De Mol 2021

De Mol 2021

Kweet niet of het jullie ook is opgevallen maar Philip sprak van 5000 euro bij de laatste proef voor Gilles aankondigde dat die groene knop 5000 was. Vraag is of dat dat ne fuckup van hem of van de montage is

De eerste opdracht vond ik vrij inspiratieloos tbh, zwembadjes in een kamionet en karaokeliedjes zingen...
Ik vond het wel knap hoe het gelinkt was met de foutieve piano toetsen.
Van Annelotte werd er niks getoond btw van haar oefensessie.

Philip als mol? Stond in de eerste aflevering achter Dami om te schieten, daar kon hij weinig invloed hebben. Hij weigerde ook om een tweede keer te communiceren omdat het al zenuwslopend genoeg was.
Hij wist ook alle wijnen te raden.

Kweet niet of het jullie ook is opgevallen maar Philip sprak van 5000 euro bij de laatste proef voor Gilles aankondigde dat die groene knop 5000 was. Vraag is of dat dat ne fuckup van hem of van de montage is
Het was ook Jasmien opgevallen aan de telefoon. Na het gesprek vermeldde ze dat Philip over 5000 praatte en vroeg bevestiging aan de groep of het niet 3000 was.

Mja als hij de mol is en een glaasje teveel binnen heeft kan het mss wel een fuck up van hem zijn. Of was die Bob?

Mja als hij de mol is en een glaasje teveel binnen heeft kan het mss wel een fuck up van hem zijn. Of was die Bob?
Dan zou de productie nooit die verspreking en Yasmine haar reactie in beeld laten komen en dan zou Gilles later gewoon zeggen dat de groene knop voor een verdubbeling zorgt van het bedrag (en niet 5000 euro).

Dan zou de productie nooit die verspreking en Yasmine haar reactie in beeld laten komen en dan zou Gilles later gewoon zeggen dat de groene knop voor een verdubbeling zorgt van het bedrag (en niet 5000 euro).
OK dan blijf ik bij Sven die te vlug liep met die glazen wijn 😁

Het zou me niet verwonderen dat Sven de mol is. Hij dreef daar het tempo enorm op waardoor de anderen hun glazen lieten vallen. + dan konden er minder druiven geplet worden. En het valt ook niet echt op doordat hij wel met 2 volle glazen toekomt maar hij zorgt er op die manier wel voor dat anderen falen.
OK dan blijf ik bij Sven die te vlug liep met die glazen wijn 😁
Anderzijds hadden ze maar 6min over toch? Kan je als Mol ook extra traag stappen en buiten tijd aankomen

Ik vond het wel knap hoe het gelinkt was met de foutieve piano toetsen.
Van Annelotte werd er niks getoond btw van haar oefensessie.

Philip als mol? Stond in de eerste aflevering achter Dami om te schieten, daar kon hij weinig invloed hebben. Hij weigerde ook om een tweede keer te communiceren omdat het al zenuwslopend genoeg was.
Hij wist ook alle wijnen te raden.
Annelotte kan dan ook piano spelen en heeft hier waarschijnlijk niet voor geoefend.

Ik vond trouwens 2 opdrachten écht gevaarlijk. Daar vanachter in die vrachtwagen, het moment dat die recht staat, als de camion daar remt moogt ge naart ziekenhuis he. Hetzelfde met het wandelpad met die plateaus. Daar neemt de regie toch serieuze risico's als je uw kandidaten heelhuids door het programma wil krijgen.

Je gaat een stuk voorbrengen zonder zelf ook wat te oefenen, hoe goed je ook bent? Geloof ik toch niet.
Waarschijnlijk niet mooi voor de montage om te laten spelen, maar je kan er wel wat subtiel mollen.

Je gaat een stuk voorbrengen zonder zelf ook wat te oefenen, hoe goed je ook bent? Geloof ik toch niet.
Waarschijnlijk niet mooi voor de montage om te laten spelen, maar je kan er wel wat subtiel mollen.
Ze moeten geen "stuk" brengen he. Ze moeten kleine stukjes uit 1 van de werken die elke pianist een paar 1000 keer speelt tijdens zijn opleiding spelen.
Om u een voorbeeld te geven, dat 24u concert van Miguel Wiels, dat is zonder repetities gedaan he. Dat is de band die puur van partituren speelt.

Ze moeten geen "stuk" brengen he. Ze moeten kleine stukjes uit 1 van de werken die elke pianist een paar 1000 keer speelt tijdens zijn opleiding spelen.
Om u een voorbeeld te geven, dat 24u concert van Miguel Wiels, dat is zonder repetities gedaan he. Dat is de band die puur van partituren speelt.
Ok dan zeg ik niks. Maar wel Kevin de hele tijd verkeerd sturen tot dat Katrien het zag. "Oe, ben jij nu al de hele tijd verkeerd bezig?"

Anderzijds hadden ze maar 6min over toch? Kan je als Mol ook extra traag stappen en buiten tijd aankomen
Waarom zou je dat doen? Das kei opvallend... dan zit iedereen nadien van "Waarom ging die zo traag? Mol!". Nu gaat hij snel, zorgt hij er voor dat de rest zijn glazen om kapt wat redelijk wat geld uit de pot haalt en ondertussen haalt hij zelf een habbekrats van €400 op door de proef perfect uit te voeren. Dit was een typische mol proef: u best doen om een klein bedrag te scoren en als het even kan links en rechts kleine dingen saboteren zodat er toch serieus wat geld weg vloeit.

Het werd ook wel aangegeven dat ze lennert ( of wast kevin) 2 toetsen verder zijn stuk liet leren.
Ok dan zeg ik niks. Maar wel Kevin de hele tijd verkeerd sturen tot dat Katrien het zag. "Oe, ben jij nu al de hele tijd verkeerd bezig?"
Dat zou wel een mollenstreek kunnen zijn. Al is het moeilijk om dat te beoordelen (kan me inbeelden dat het moeilijk is om "pianoles" te geven als je dat niet gewoon bent. Maar moest het een mollenstreek geweest zijn, dan had het niet in de aflevering gezeten.

Dat zou wel een mollenstreek kunnen zijn. Al is het moeilijk om dat te beoordelen (kan me inbeelden dat het moeilijk is om "pianoles" te geven als je dat niet gewoon bent. Maar moest het een mollenstreek geweest zijn, dan had het niet in de aflevering gezeten.
Of misschien wel.
Remember: Elisabeth die letterlijk in de aflevering met haar vriend zegt : Ja ik ben de mol.
Dat kon toen ook niet, want dat zouden de makers nooit in de aflevering hebben gezet.. en toch.

Maar moest het een mollenstreek geweest zijn, dan had het niet in de aflevering gezeten.

Terug
Bovenaan