brandon
Well-known member
Uw 2e reden maakt het niet minder onwaarschijnlijk dan voor de andere kandidaten om de mol te zijn he. Blijft gewoon 1 kans op 10 dat het net de mol was die in de auto geraakte i.p.v. een "gewone" kandidaat, niet meer of niet minder waarschijnlijk.Noah kan de mol zijn, maar ik vind het heel onwaarschijnlijk. Ten eerste zou dat betekenen dat Jens de 'andere' mol was, en ik vond dat niet direct een mol-type precies. En ten tweede moet die Noah dan wel heel veel chance gehad hebben om niet geraakt te zijn bij dat paintballen (zelfs als hij op voorhand een strategie had tijdens die paintballproef). Want ja, het enige dat ge kunt doen dan is niet zelf op die toren klimmen om de autosleutel te pakken, en bij de allerlaatste rush net iets langer wachten vanachter tot hopelijk de kogels op zijn. M.a.w. er komt nog altijd heel veel chance bij. Komt nog bij dat Noah toch echt wel extreem jong is om de mol te zijn. Alina vorig jaar was met haar 20 al de jongste mol ooit.
Zo zit je in de Belgische versie zo goed als altijd wel juist als ze nog met zes zijn. Enkel Elisabeth was de uitzondering daarop. Die sliep met die slang voor 500 euro, deed aan dat diner een opdracht voor 700 euro en loste keiveel puzzels op op die boot voor 4000 euro. Zat ik toen even goed fout.