De Mol 2021

De Mol 2021

Noah kan de mol zijn, maar ik vind het heel onwaarschijnlijk. Ten eerste zou dat betekenen dat Jens de 'andere' mol was, en ik vond dat niet direct een mol-type precies. En ten tweede moet die Noah dan wel heel veel chance gehad hebben om niet geraakt te zijn bij dat paintballen (zelfs als hij op voorhand een strategie had tijdens die paintballproef). Want ja, het enige dat ge kunt doen dan is niet zelf op die toren klimmen om de autosleutel te pakken, en bij de allerlaatste rush net iets langer wachten vanachter tot hopelijk de kogels op zijn. M.a.w. er komt nog altijd heel veel chance bij. Komt nog bij dat Noah toch echt wel extreem jong is om de mol te zijn. Alina vorig jaar was met haar 20 al de jongste mol ooit.
Uw 2e reden maakt het niet minder onwaarschijnlijk dan voor de andere kandidaten om de mol te zijn he. Blijft gewoon 1 kans op 10 dat het net de mol was die in de auto geraakte i.p.v. een "gewone" kandidaat, niet meer of niet minder waarschijnlijk.

Doe ik ook niet. Ik volg altijd het enige wat telt, namelijk het geld. 😅 Zo zit je in de Belgische versie zo goed als altijd wel juist als ze nog met zes zijn. Enkel Elisabeth was de uitzondering daarop. Die sliep met die slang voor 500 euro, deed aan dat diner een opdracht voor 700 euro en loste keiveel puzzels op op die boot voor 4000 euro. Zat ik toen even goed fout. 😂

Haar opdracht bij het diner was (zeer expres) mislukt. Ik had het jaar met Alina als mol, Alina na de eerste aflevering afgeschreven omdat die na 5 minuten proberen, 30 seconden voor het einde de bel ringde en zo 4000 euro redde. Ik dacht toen: "een mol zou dat nooit doen, die zou der evenwicht verliezen en vallen op het moment dat er waarschijnlijk niet genoeg tijd was voor een nieuwe poging".

Heeft iemand dat rocknummer herkend dat in de auto speelde en blijkbaar keuze van Philip was?
Proberen Shazammen, maar helaas...

Dat is volgens mij nog altijd dé reden waarom dit in de jaren '90/ 00 op VRT een succes is geworden.
Die namen toen zowaar Erik Van Looy mee als regisseur! :D
ondanks Erik Van Looy was dat dan toch nog een goed programma.

was het niet bij Magda Ral dat beide eindkandidaten dachten dat het de andere was ipv de mol?

Uw 2e reden maakt het niet minder onwaarschijnlijk dan voor de andere kandidaten om de mol te zijn he. Blijft gewoon 1 kans op 10 dat het net de mol was die in de auto geraakte i.p.v. een "gewone" kandidaat, niet meer of niet minder waarschijnlijk.
Nah ze zullen wel gezorgd hebben dat de eliminatie test van de mol na dat spel geslaagd was he, zodat hij/zij zijn plek niet moet wisselen met de auto kaper, lijkt me toch meer logisch dan de kans dat de mol geswitched word ;)

Voorlopig zit ik op Kevin. Heeft wel die dinosauriërnaam maar wuift het direct weg door osp z'n vriend te focussen. Vind niet dat hoefijzer al is dat waarschijnlijk framing. Het lijkt wel of hij die 3 minuten daar tss dat hooi aan het zoeken was. In werkelijkheid heeft hij daar misschien 15 seconden geweest en de andere kandidaten misschien ook zonder dat ze 1 beeld ervan getoond hebben.

Die 1e proef geeft wel superveel weg.
De mol wist op voorhand dat ie kan afvallen(en dat weten de kandidaten ondertussen) en wilt sowieso zorgen dat hij de andere mol (die hij al ontmoet heeft) koste wat kost elimineren. De enige manier is dus om in fase 3 zelf te schieten.
Ik weet niet meer hoe er afgesproken is die wat gaat doen. Heeft iemand zelf aangeboden om te schieten?

Die 1 proef geeft wel superveel weg.
De mol wist op voorhand dat ie kan afvallen(en dat weten de kandidaten ondertussen) en wilt die sowieso zorgen dat hij de andere mol (die hij al ontmoet heeft) koste wat kost elimineren. De enige manier is dus om in fase 3 zelf te schieten.
Ik weet niet meer hoe er afgesproken is die wat gaat doen. Heeft iemand zelf aangeboden om te schieten?
Of hij weet welk mol boekje hij met die pijlen moet wegschieten.

Bwa, het zou mij toch sterk lijken mocht Noah de mol zijn hoor.

Verder vind ik Katrien en Sven te obvious aan het streven om de mol te zijn.

Tenslotte verwacht ik dat men dit seizoen voor een man gaan kiezen. Dus ik heb nog 4 verdachten momenteel :)

Die 1e proef geeft wel superveel weg.
De mol wist op voorhand dat ie kan afvallen(en dat weten de kandidaten ondertussen) en wilt sowieso zorgen dat hij de andere mol (die hij al ontmoet heeft) koste wat kost elimineren. De enige manier is dus om in fase 3 zelf te schieten.
Ja want met allemaal hetzelfde pak aan herken je die meteen? Mss als het een grote was dat je dan nog de kleine kon doorlaten ofzo dat wel
Maar idd voor te mollen lijkt me 1 vd 3 schieters wel beste positie. Zou de 2e mol zijn cijfercode gekend hebben eigenlijk?

Dat die aan drone zou zitten zou me idd wel straf lijken dus ik sluit Noah toch al uit.
Of hij weet welk mol boekje hij met die pijlen moet wegschieten.
Die molboekjes waren toch gewoon pakken? En niet per persoon dat je 1 specifieke had?

Ja want met allemaal hetzelfde pak aan herken je die meteen? Mss als het een grote was dat je dan nog de kleine kon doorlaten ofzo dat wel
Maar idd voor te mollen lijkt me 1 vd 3 schieters wel beste positie. Zou de 2e mol zijn cijfercode gekend hebben eigenlijk?

Dat die aan drone zou zitten zou me idd wel straf lijken dus ik sluit Noah toch al uit.

Die molboekjes waren toch gewoon pakken? En niet per persoon dat je 1 specifieke had?
Sommige van die 10 vielen toch wel op qua lichaamsbouw...

Ze moesten daar met pijl en boog een mol boekje weg schieten. Ieder mol boekje had zijn eigen icoon. Dus kon de mol bvb al maanden trainen om te schieten met pijl en boog, de vragen al weten om vervolgens de mol van het andere team zijn boekje weg te schieten.

Ze moesten daar met pijl en boog een mol boekje weg schieten. Ieder mol boekje had zijn eigen icoon. Dus kon de mol bvb al maanden trainen om te schieten met pijl en boog, de vragen al weten om vervolgens de mol van het andere team zijn boekje weg te schieten.
Het leek in de aflevering toch dat elke aanvaller gewoon een willekeurig boekje kon nemen.

Die tekst in het groot op uw scherm "3 weken geleden in Liederkeke " hebde ook al gemist?

Terug
Bovenaan