De kans dat ik dan een pak slaag krijg is redelijk groot. Ben altijd eerder wakker dan haar :).

Nee, heeft echt daar niks mee te maken, ik kom quasi nooit wakker met iets dromerigs in gedachten, anders zou ik al lang een boekje naast mezelf gelegd hebben om op te schrijven.

ik dacht dat u pak slaag eerder over het onderwerp van de droom zou gaan ;)
 
Net wakker geschoten, mijn eerste droom ben ik aan hoge snelheid gecrasht met de wagen op een franse snelweg. De weg ging ineens steil naar beneden met een U-turn (heel logisch op een snelweg). Ben in de vangrail gevlogen.

Mijn tweede droom zat ik vast in een 8-bit videospel vol met bugs, waardoor dingen visueel niet correct waren en ik vast kwam te zitten.

Heb gelezen dat dromen een manier zijn van uw hersenen om de dag te verwerken, maar bij mij zijn die zo random en altijd angstig. Raar.
 
Maw ge hebt dus Scarlett Johansson al meerdere keren gepeerd in u dromen. Ik wou dat mijn onderbewustzijn ook zo getalenteerd was.
Ik geraak ni verder dan mijn obese buurvrouw.

Mijn dromen/nachtmerries zijn meestal morbide onsamenhangende echo's van algemene gebeurtenissen rondom mij. Ik heb er meestal geen echt gevoel bij wanneer ik wakker word. Gewoon, tikkeltje verward @ most. Meestal na 15min wakker al grotendeels vergeten.
 
  • Haha
Waarderingen: Musk
Niet echt nee. Heb dat altijd al gehad, ofwel droom ik niet, ofwel droom ik wel, maar steeds angstig.
En wat als die dromen slechts verbeelding zijn bij het wakker worden en geen echte dromen...

Dat of het is omdat ge seks wilt met de mama, als ik Freud goed begrepen heb.
 
Maw ge hebt dus Scarlett Johansson al meerdere keren gepeerd in u dromen. Ik wou dat mijn onderbewustzijn ook zo getalenteerd was.
Ik geraak ni verder dan mijn obese buurvrouw.

Mijn dromen/nachtmerries zijn meestal morbide onsamenhangende echo's van algemene gebeurtenissen rondom mij. Ik heb er meestal geen echt gevoel bij wanneer ik wakker word. Gewoon, tikkeltje verward @ most. Meestal na 15min wakker al grotendeels vergeten.
Ik droom toch meestal ook over vrouwen en in mijn dromen zeggen ze meestal ook géén nee lol.
Mijn vrouw moest het eens weten.

Wel 1x gedroomd dat ik een woedeuitbarsting had en zowat iedereen die ik lief had, afknalde met een machinegeweer.
Toen was ik toch blij dat het maar ne droom was!
 
Ooit al eens gedroomd dat ik een monster was dat heel snel de trap oploopt, naar mijn slaapkamer gaat, ik zie mezelf in mijn bed en begin luid te brullen. Dan schiet ik echt wakker van dat gebrul.
 
Als ik een nachtmerrie heb eindig ik vaak in een claustrofobische situatie (vast in een lift, ergens met duikmateriaal vast in een gezonken boot, op een dak van een verlaten gebouw, ...). Gek, want irl heb ik helemaal geen claustrofobie, maar in mijn onderbewuste komt dit blijkbaar wel naar voren.
 
De kans dat ik dan een pak slaag krijg is redelijk groot. Ben altijd eerder wakker dan haar :).

Nee, heeft echt daar niks mee te maken, ik kom quasi nooit wakker met iets dromerigs in gedachten, anders zou ik al lang een boekje naast mezelf gelegd hebben om op te schrijven.
Ik heb dat ook, ik onthou qausi nooit wat ik droom. De enige dromen die ik mij herrinner zijn nachtmerries waar ik wakker schiet int midden van de nacht (het type met enorme hardkloppingen achteraf). Vroeger ging dat vaak over alle tanden die uitvallen (is blijkbaar een "veel voorkomende") of een zwaar frontaal auto-ongeval (ik deed veel kilometers op de weg). De laatste paar dagen al een paar keer wakker geschoten door tijdens het omdraaien met borstkast op een kussen ofzo uit te komen, en te denken dat ik op onze dochter rol. Ik moet duidelijk nog wat wennen aan het "vaderschap" en minder schrik hebben voor zo'n dingen...
 
Vroeger vaak gedroomd dat ik naar mezelf keek in de spiegel en dat het spiegelbeeld dan anders bewoog dan ikzelf.
Altijd 100% gegarandeerd voos....
 
Ik heb dat ook, ik onthou qausi nooit wat ik droom. De enige dromen die ik mij herrinner zijn nachtmerries waar ik wakker schiet int midden van de nacht (het type met enorme hardkloppingen achteraf). Vroeger ging dat vaak over alle tanden die uitvallen (is blijkbaar een "veel voorkomende") of een zwaar frontaal auto-ongeval (ik deed veel kilometers op de weg). De laatste paar dagen al een paar keer wakker geschoten door tijdens het omdraaien met borstkast op een kussen ofzo uit te komen, en te denken dat ik op onze dochter rol. Ik moet duidelijk nog wat wennen aan het "vaderschap" en minder schrik hebben voor zo'n dingen...

De tandendroom is heel herkenbaar. Mijn onderkaak en tanden die afbrokkelen en op de grond vallen.
 
Die vind ik net cool, ik begin op een bepaald moment te beseffen van dit is te absurd, dit moet een droom zijn. En dan kan ik alles doen wat ik wil.
Alleen begin ik dan te helder te worden en word ik meestal vrij snel wakker.
heb ik ook vaak, meestal in combinatie met de lotto winnen :p. alleen lukt het me nooit om te doen wat ik wil als ik droom.
als ik dat door heb denk ik altijd "komaan reverse gangbang" maar ik droom helaas nooit over seks.

meestal als ik droom over snowboarden, heb ik het snel door, aangezien zwaartekracht niet bestaat in dromen.

heb ook al eens geprobeerd zoals in "inception" met een voorwerp controleren of ik droomde. zonder succes.

de droom die het vaakst terug komt, is dat mijn tanden terug loskomen (zoals melktandjes) verschrikkelijk
 
Boeiend om te lezen :)

Wat ik me nog herinner van mijn dromen vroeger, is dat als ik wou dat het stopte (soms was ik me daar wel van bewust precies), dat je dan van iets hoog naar beneden moest springen. Zo al heel vaak van de brug over de autostrade naar beneden gesprongen omdat ik dan wist dat ik ging wakker worden XD

Ook bizar is hoe traag je bent om van iets weg te lopen in een droom. Echt slakkentempo terwijl er iets u achterna zit ^^

Laatste tijd droom ik precies niet meer zo hard :(
 
heb ik ook vaak, meestal in combinatie met de lotto winnen :p. alleen lukt het me nooit om te doen wat ik wil als ik droom.
als ik dat door heb denk ik altijd "komaan reverse gangbang" maar ik droom helaas nooit over seks.

meestal als ik droom over snowboarden, heb ik het snel door, aangezien zwaartekracht niet bestaat in dromen.

heb ook al eens geprobeerd zoals in "inception" met een voorwerp controleren of ik droomde. zonder succes.

de droom die het vaakst terug komt, is dat mijn tanden terug loskomen (zoals melktandjes) verschrikkelijk

De "lichtschakelaar" is een manier om te weten of je in een droom bent of niet want je hersens hebben het moeilijk om licht te simuleren. (Heb ik ooit eens gelezen.)

Geen raytracing bij dromen :p.
 
De "lichtschakelaar" is een manier om te weten of je in een droom bent of niet want je hersens hebben het moeilijk om licht te simuleren. (Heb ik ooit eens gelezen.)

Geen raytracing bij dromen :p.
Dat zijn trucjes om te zien of je in een droom bent. Maar de meeste mensen schieten wakker op de moment dat ze het beseffen.
 
Al heel veel gedroomd dat ik mijn diploma niet gehaald heb of dat ik een examen moet doen en niet geleerd heb. Ondertussen is het al 8 jaar geleden dat ik mijn diploma gehaald heb.

Ook de tandendroom komt hier dikwijls voor.
 
Ook bizar is hoe traag je bent om van iets weg te lopen in een droom. Echt slakkentempo terwijl er iets u achterna zit ^^
Of dat je gewoon effectief achteruit gaat ipv vooruit. En net als dat monster met die enorme tanden u dan poogt op te eten, dan schrik je wakker.

Al heel veel gedroomd dat ik mijn diploma niet gehaald heb of dat ik een examen moet doen en niet geleerd heb. Ondertussen is het al 8 jaar geleden dat ik mijn diploma gehaald heb.
Ik was onlangs nog op weg naar examens (vreemd want ik ben al bijna 46 hé). Ineens zegt een andere student: Hey Makila kan het zijn dat je vergeten bent je kleren aan te trekken? Ik kijk naar mijzelf en ik ben poedelnaakt en ik antwoord doodleuk terug: Fuck ja ik ben dat door gehaast te zijn vergeten! En toen schrok ik wakker.

Zoiets zou ik niet eens ter plekke verzinnen. Dromen zijn soms erg vreemd sé.
 
In mijn jonge jaren dagelijks de nachtmerrie gehad dat ik in een zandgroeve aan het vluchten was voor zo een reuze vrachtwagen.
Die droom eindigde dan altijd met in een put te vallen. Dag na dag opnieuw.
Uiteraard schoot in dan heel hard wakker en rechtopzittend nam ik de matras vast.

Nu herinner ik nooit mijn dromen behalve flarden van een nachtmerrie laatst.
Iets meteen heks zoals die vrouw uit the ring maar dan zwart gekleed en het was klaarlichte dag en de wereld verging.
Je zag de nacht zo uit de horizon verschijnen in de stijl van een kernbom dat afgaat en de drukverplaatsing recht naar u trekt.
Wakkergeschoten en letterlijk ieder haartje op mijn lichaam heeft zeker 10 min kaarsrecht gestaan. Pure angst, zalig. :love:
Zo moet een horrorfilm voelen gv*
 
Terug
Bovenaan