Ik heb twee wederkerende thema’s in dromen: mijn lenzen maar niet kunnen indoen (en heel erg van streek geraken erdoor) en niet kunnen luid roepen/schreeuwen.
Toen mijn ouders nog leefden had ik een wederkerende droom dat ons ouderlijk huis vól slangen was, echt overal. Ik geraakte aan een ouderwetse telefoon (zo een zwarte, jaren 40) en belde hen maar ze wilden niet komen.
 
Deze nacht gedroomd dat ik een nieuwe collega had!!!
El Kaouakibi..... Feitelijk wel nog een sexy ding met die krolletjes. :unsure: Maar ze was precies wel wat beschaamd over haar verleden en zei niet veel.

 
Laatst bewerkt:
Net wakker geschoten na een nachtmerrie. Heel rare sensatie gehad, is dit eerste keer (voor zover ik mij kan herinneren) dat ik effectief pijn voelde in een droom.

Mijn droom was dat ik een rechercheur was die op zoek was naar een seriemoordenaar die zijn slachtoffers martelde in de USA. Af en toe had ik een POV van de slachtoffers, waarbij ik de marteling kon voelen.

Kleine mindfuck toch.
 
Ik ging nog eens scheiden van mijn ex, maar deze keer had ik niet 1 maar zowaar 3 kinderen! 😭

Als DAT geen nachtmerrie is! 😱
Geloften hernieuwen van scheiden?

Noice ik leer elke dag nog bij

:unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ik ging nog eens scheiden van mijn ex, maar deze keer had ik niet 1 maar zowaar 3 kinderen! 😭

Als DAT geen nachtmerrie is! 😱
Je wisselt die af, é, altijd twee in de berging en eentje die het gras mag afrijden.

Tegenwoordig zijn mijn dromen altijd nachtmerries en altijd over mijn moeder die mij kennelijk haat. Maar écht haat, zodat je met zo een knoop in je maag ontwaakt. Een stuk minder met slaappillen etc maar nog altijd te frequent.
 
Vannacht was het weer feest in mijn hoofd.

Ik moet volgende week een fertiliteitsonderzoek laten doen, lees: een potje vullen met mini-me's. In mijn droom was ik in het ziekenhuis en spoot ik nogal krachtig en miste ik dus het potje. Ik moest zelf de grond opkuisen. Terwijl ik de grond ben aan het poetsen, gaat de deur open, kijk ik recht in de wachtzaal waardoor ik een hoop collega's, die daar een meeting houden because why not, recht in de ogen kijk terwijl ondertussen een verpleegster luid en duidelijk zegt: "kan je de volgende keer wel in het potje spuiten, meneer?"

:laugh:
 
Vannacht was het weer feest in mijn hoofd.

Ik moet volgende week een fertiliteitsonderzoek laten doen, lees: een potje vullen met mini-me's. In mijn droom was ik in het ziekenhuis en spoot ik nogal krachtig en miste ik dus het potje. Ik moest zelf de grond opkuisen. Terwijl ik de grond ben aan het poetsen, gaat de deur open, kijk ik recht in de wachtzaal waardoor ik een hoop collega's, die daar een meeting houden because why not, recht in de ogen kijk terwijl ondertussen een verpleegster luid en duidelijk zegt: "kan je de volgende keer wel in het potje spuiten, meneer?"

:laugh:

zo een onderzoek is dan ook wel iets dat een bepaalde impact heeft op een man. Een jaar of 11 geleden ook zo een onderzoekje moeten doen en dat is nu eens "awkward" in al zijn facetten. I

- Onderzoek bij de fertiliteitsarts omdat vrouwlief na een jaar "proberen" nog niet zwanger was. "en voor u meneer ga ik een potje meegeven en dat zou je dan even moeten vullen met een verse zaadlozing en binnenbrengen op het labo van het ziekenhuis". Op zich een doodnormaal gegeven en we zijn grote mensen dus giechelen over zaad en sperma, dat deden we dan ook al niet meer maar dan sta je daar in je handen met een doorzichtig potje met een rood dekseltje en denk je toch.... nou nou nou...

- op een ochtend een beetje vroeger opstaan om dan te mompelen tegen de echtgenote "ik ga mijn potje vullen" waarop die begint te gieren van het lachen met "de situatie" en mij bemoedigend naroept "veel succes er mee". Nu ben ik normaalgezien wel te vinden voor een sessie met de eensnarige banjo zo nu en dan maar die was met voorsprong de moeilijkste om tot een resultaat te komen. Net niet uitgeput de klus geklaard en dan moet je binnen een half uur in dat labo staan want het staal moet vers zijn.

Voor diegene die denken "ewel, dat ze een een handje meehelpt". Dat ging niet en ik wou het ook niet. Zo een staaltje prepareren gaat ook niet over seks of initmiteit maar over een wetenschappelijke taak tot het aanleveren van spermatozoiden. Anders gezegd, de vrouw moest mij gerust laten en ik deed de d ingen die ik moest doen "voor de wetenschap" en niet uit een bron van geilheid.

- Vooraf niet echt goed nagedacht hoe je dat deftig vervoert. Zo een doorzichtig potje op het onthaal afsmijten met de melding "kben hier met mijn zaad" leek me niet de aangewezen weg. Dan maar een plastiek zakske van de slager gepakt , in de auto gestapt en mijn kameraden naast mij gelegd op de passagierszetel.

- Dan schuifel je daar binnen, wandel je in de richting avn het onthaal en bedenk je al verschillende mogelijke scenario's die allemaal even "lichtjes ambetant" zijn om dan te horen. "Aha, meneer is er vroeg, bij, goeiemorgen, wat kan ik voor u doen"..."ja euhm, kben hier met een staaltje van euhm...ja euhm.. een zaadlozing". "Ahzo, dan gaan we het best rap in ontvangst nemen. Het is toch verteld dat het staal niet ouder mag zijn dan 30 minuten" . "Ja hoor,..... (in mijn hoofd, shit die weet nu dat ik minder dan 30 minuten geleden nog enthousisast stond te handkarren. Uiteraard gaan die daar hyperprofessioneel mee om, en finaal, 'tis maar een potteke zaad maar qua "deel eens een intiem moment én de gevolgen er van met een vreemde" komt dit toch aardig in de buurt.


Drie kinderen later durf ik er nog altijd eens aan terugdenken.
 
Deze ochtend nog en intense droom, mijn overleden Vader komt terug thuis uit het ziekenhuis.
Hij probeert zijn grote slinger klok in gang te steken, ik doe het dan maar even voor hem.
Daarna gaat hij een boterham eten aan de eettafel. Ik kuis de koer verder op en word wakker.
 
Mensen uit mijn leven veranderen constant van zetel op zo'n vloer zoals die van in de clip Virtual Insanity.
Ze duwen elkaar van zetels, helpen elkaar op zetels, nemen soms afscheid voor ze van de zetel springen...
Da's een droom die nu al 20 jaar af en toe opduikt.
 
Vannacht was het weer feest in mijn hoofd.

Ik moet volgende week een fertiliteitsonderzoek laten doen, lees: een potje vullen met mini-me's. In mijn droom was ik in het ziekenhuis en spoot ik nogal krachtig en miste ik dus het potje. Ik moest zelf de grond opkuisen. Terwijl ik de grond ben aan het poetsen, gaat de deur open, kijk ik recht in de wachtzaal waardoor ik een hoop collega's, die daar een meeting houden because why not, recht in de ogen kijk terwijl ondertussen een verpleegster luid en duidelijk zegt: "kan je de volgende keer wel in het potje spuiten, meneer?"

:laugh:
Beetje laat met mijn vraag ... maare ... heb jij tijdens die droom effectief een natte droom gehad? :D
 
Terug
Bovenaan