De Landskampioen

Wat Was Jij Aan Het Doen Toen FCB Voor De 17de Keer Landskampioen Van België Werd?


  • Totaal aantal stemmers
    10
Heeft Zweedvoet mooie ellebogen?

Die stonden in close-up op de ontvangen foto's en ik - die er denk ik toch met een kennersoog over kan oordelen - vond dat die er best mochten zijn. Totaal geen eeltige plekken of welke andere minpunten dan ook. Kortom een 10/10 en waar voor zijn geld.

Ja, echt, zoiets zie je ni vaak.
 
club brugge olé olé

Brugge (Frans en Engels: Bruges; Duits: Brügge) is de hoofdstad en naar inwonertal grootste stad van de Belgische provincie West-Vlaanderen en van het arrondissement Brugge. De stad, gelegen in het noordwesten van het land, is tevens de hoofdplaats van het kieskanton Brugge, telt zelf vier gerechtelijke kantons en is de zetel van het bisdom Brugge en van een hof van assisen.

Ben ik nu onbedoeld op de Beyopedia-website terecht gekomen? Allemaal door naar die foto's te kijken.
 
Die stonden in close-up op de ontvangen foto's en ik - die er denk ik toch met een kennersoog over kan oordelen - vond dat die er best mochten zijn. Totaal geen eeltige plekken of welke andere minpunten dan ook. Kortom een 10/10 en waar voor zijn geld.

Ja, echt, zoiets zie je ni vaak.
Dat geld heb ik precies toch nog niet ontvangen. :unsure:
 
ik ben int slaap gevallen op de zetel

keuzemogelijkheid:

Conings gecamoufleerd in het stadion van Anderlecht tijdens de match.

toegevoegd

De "chips eten en Duvels drinken samen met" vergeten te copy-paste
Jah.. Dan heb je het verkeerd gedaan. Ik stem dus op "iets anders"
 
Misschien is de Jurgen nu in net pak (opdat ze hem ni zouden herkennen) in zijn kazerne nog wat wapens aan het inladen. Kazerne toch volledig verlaten, iedereen zit in 't bos.
 
syd08mm7yl071.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan