Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dat ook nog nooit voorgehad. Lijkt me toch vreemd.Net de zomerwielen gepoetst alvorens ze op te bergen. Vielen mij alle plakloodjes er zo vanaf bij het poetsen van de binnenkant van de velg. Kan dat door de iron-X komen ofzo? Heb dat nog nooit voorgehad bij andere sets.
Dat wordt sowieso opnieuw balanceren dus.
Ik heb van die m performance hoezen gekocht. Ik maak de velgen proper en doe zo een of andere dressing erop om het rubber te voeden, dan leg ik ze op zolder.Ik heb dat ook nog nooit voorgehad. Lijkt me toch vreemd.
Ik gebruik geen iron-x, maar iron out van autofinesse. (verwacht daar geen verschil in)
Hoe berg jij u banden op? Ik ben opzoek naar iets nieuw, mijn oude velgenboom is kapot.
Door Iron-X zal dat zeker niet komen. Gebruik dat vaak en nog nooit voor gehad.Net de zomerwielen gepoetst alvorens ze op te bergen. Vielen mij alle plakloodjes er zo vanaf bij het poetsen van de binnenkant van de velg. Kan dat door de iron-X komen ofzo? Heb dat nog nooit voorgehad bij andere sets.
Ze hebben dat bij dat prutsgarageke dat lood met tuttefrut vastgehangen jongen!Net de zomerwielen gepoetst alvorens ze op te bergen. Vielen mij alle plakloodjes er zo vanaf bij het poetsen van de binnenkant van de velg. Kan dat door de iron-X komen ofzo? Heb dat nog nooit voorgehad bij andere sets.
Ja, ik begin het te denken.. zodra de koffersensor geïnstalleerd is volgende week zien ze mij daar niet meerZe hebben dat bij dat prutsgarageke dat lood met tuttefrut vastgehangen jongen!

Yeah I know, vandaar dat ik de vraag stel4-deurs mx-5 kan niet want die heeft maar 2 zetels.
.Ik was net toevallig achter hetzelfde aan het zoeken: https://www.amazon.nl/gp/product/B07YKV9C1F/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3VRZPLKUQATN6&psc=1Iemand ervaringen met achteruitrij camera's die niet aangesloten dienen te worden op uw achterlicht? Via Google vind ik bv de Garmin BC40, iemand daar ervaringen mee? Of enige alternatieven (google is daar wat minder behulpzaam)?
Ik was net toevallig achter hetzelfde aan het zoeken: https://www.amazon.nl/gp/product/B07YKV9C1F/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3VRZPLKUQATN6&psc=1
Andere mogelijkheid is om die camera aan te sluiten op de nummerplaat verlichting. Dan werkt ie natuurlijk wel continu.

Had jij geen nieuwe Kia of Hyundai gekocht? Raar dat dat er niet op zit.
Dichtste dat ik vind voor mezelf, is deze: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B09FDJ85MD/ref=cm_cr_arp_d_product_top?ie=UTF8
Probleem is dat mijn wagen zelfs geen aux-aansluiting heeft![]()
Kan het zijn dat al jouw ritjes kort zijn? De roetfilter heeft eventjes nodig om alles op te branden, dus een lange rit doen zou dit probleem oplossen denk ik.Ik krijg de melding dat de roetfilter vol is, en na wat zoeken kwam ik DPF reiniger tegen voor toe te voegen aan de brandstof tank: aan te raden?
Dat is een beetje hetzelfde principe als iemand die leert manueel rijden en de koppelingsplaat nog niet echt goed beheerst. Op een bepaald moment wordt de kracht te groot en valt de motor uit.Ik switch door de dag heen soms van een wagen met automatische versnellingsbak naar een manuele en omgekeerd.
Al 2 keer in geslaagd om zonder koppeling in te drukken de vitesse in achteruit te steken. Dat geeft dan een enorme BAM en ik verschiet mij een bult. Gezond zal het niet zijn, maar welke schade kan het voertuig hiervan oplopen? Tanden die gewoon direct afbreken?
Geen idee eigenlijk of de motor stilvalt. Ik verschiet er altijd zodanig van. Ik ben zo goed als nooit stilgevallen sinds ik mijn rijbewijs heb (wat nu toch ongeveer 15 jaar is). En sinds kort door te wisselen tussen automatisch en manueel, op een maandag met een hoofd dat niet al te helder is, ben ik precies iemand die pas leert rijden sommige keren.Kan het zijn dat al jouw ritjes kort zijn? De roetfilter heeft eventjes nodig om alles op te branden, dus een lange rit doen zou dit probleem oplossen denk ik.
Dat is een beetje hetzelfde principe als iemand die leert manueel rijden en de koppelingsplaat nog niet echt goed beheerst. Op een bepaald moment wordt de kracht te groot en valt de motor uit.
Ik neem aan dat jouw motor ook gewoon uitvalt indien je dit doet?
In jouw geval heb je dan nog 2 extra belastende factoren.
Jij doet het in 1x, terwijl een leerling dit nog in combinatie met de koppelingsplaat doet waardoor er toch enige vertraging is van de krachtoverbrenging.
En je doet het in achteruit, de achteruitversnelling is een extra tandwiel die tussen de bestaande tandwielen gestoken wordt, dus net wat fragieler dan bij de 1e versnelling.
Welke schade het precies zal zijn weet ik niet, maar ik zou gokken op tandwielen die afbreken of de 'armen' die de tandwielen dragen beginnen te plooien ofzo. En dan kijk je wel tegen serieuze kostenposten aan.
Zolang de levensverzekering hoog genoeg is, zie ik daar weinig problemen meeZo ben ik al los op de rem met links gegaan bij den automatique ook. M'n vrouw door de voorruit.