Ik dacht 2 keer, en dan vanaf 8j jaarlijks.Die 2 jaarlijkse keuring kan je maar 1x hebben hé. Eenmaal de auto 6j is moet je sowieso weer elk jaar gaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht 2 keer, en dan vanaf 8j jaarlijks.Die 2 jaarlijkse keuring kan je maar 1x hebben hé. Eenmaal de auto 6j is moet je sowieso weer elk jaar gaan.
Zo lang die verzekerd is en geldige nrplaten heeft is dit geen probleem.Een vraagje m.b.t. de autoverzekering van een overleden persoon:
Mag deze geparkeerd blijven staan op de openbare weg? De verzekeringspremie van de overleden persoon in kwestie is betaald t.e.m. oktober 2021.
Indien niet, mag men deze auto op een gehuurde autostaanplaats parkeren en vervolgens de nummerplaat indienen bij de DIV/Bpost?
Klopt idd, tot en met 8 jaar.Ik dacht 2 keer, en dan vanaf 8j jaarlijks.
Na 4j heb je de eerste keer, als je dan 2j hebt is de tweede keer toch na 6j? Of is het voor 4j de eerste keer en 2j later is de auto dan nog geen 6j oud?Ik dacht 2 keer, en dan vanaf 8j jaarlijks.
De tweede keer is de auto in principe net geen 6j omdat je hem moet aanbieden voor de keuring vervalt.Na 4j heb je de eerste keer, als je dan 2j hebt is de tweede keer toch na 6j? Of is het voor 4j de eerste keer en 2j later is de auto dan nog geen 6j oud?
En dan kom je niet meer in aanmerking omdat de auto 6j oud is.
Nee die is niet goed. Hij moet voldoen aan de VW norm.Kan ik 5w30 olie gebruiken (Total quartz ecs) voor een Vw?
Op mijn boekje staat er 5w30 longlife?
Ik had deze moeten kopen
![]()
Total Quartz Ineo Longlife 5W-30 (5 liter) | Motorolien.nl
Total Quartz Ineo Longlife 5W-30 houdt uw motor schoon. A-merk motorolie tegen scherpe prijzen vindt u op motorolien.nlwww.motorolien.nl
Maar in de rapte mij mispakt
![]()
Total Quartz Ineo ECS 5W-30 (5 liter) | Motorolien.nl
Total Quartz Ineo ECS 5W-30 is o.a. geschikt voor Peugeot en Citroen. A-merk motorolie tegen scherpe prijzen vindt u op Motoroliën.nlwww.motorolien.nl
Zo lang die verzekerd is en geldige nrplaten heeft is dit geen probleem.
Als de verzekeraar dit zegt zal dat wel zo zijn zeker.Vreemd, de verzekeraar van mijn overleden vader claimt namelijk dat de auto niet op de openbare weg mag staan omdat de verzekeringsnemer en de hoofdbestuurder overleden is.
Klopt dit?
Die 2 jaarlijkse keuring kan je maar 1x hebben hé. Eenmaal de auto 6j is moet je sowieso weer elk jaar gaan.
InderdaadIk dacht 2 keer, en dan vanaf 8j jaarlijks.
Zoals Landtlord zegt, de keuring is net voordat hij 6 jaar word, tenzij je te laat zou zijn om hem te laten keuren.Na 4j heb je de eerste keer, als je dan 2j hebt is de tweede keer toch na 6j? Of is het voor 4j de eerste keer en 2j later is de auto dan nog geen 6j oud?
En dan kom je niet meer in aanmerking omdat de auto 6j oud is.
De tweede keer is de auto in principe net geen 6j omdat je hem moet aanbieden voor de keuring vervalt.
Je moet dan toch vooraf registreren?Voor de eerste keer de "free flow payage" doorgereden in Italië (https://apl.pedemontana.com/scopri-il-free-flow) , dus zonder tollgate maar enkel nummerplaatherkenning. Dit moeten toch superveel mensen missen? Je moet daarna je toll online betalen, ik vraag me af of ze voor buitenlanders er moeite voor zouden doen?
Nee, er is geen andere optie als de telepass gates, er zijn zelf geen slagbomen.Je moet dan toch vooraf registreren?
Dus die Italianen gaan in de databank je gegevens opzoeken adhb je plaat en dan de rekening opsturen...Nee, er is geen andere optie als de telepass gates, er zijn zelf geen slagbomen.
Dat is effectief een probleem.Beste,
Ik had een klein vraagje en richt me tot jullie aangezien het werkelijk onmogelijk is om de keuring telefonisch te bereiken...
Het zit namelijk zo, ik moet morgen naar de keuring met mijn wagen maar deze vertoont sindskort een storing op het dashboard. Er moet namelijk een nieuwe ABS-sensor in waardoor deze de melding geeft rijstabilisatie beperkt tijdens het rijden. Nu vraag ik me af als ze mijn wagen hiervoor kunnen laten afkeuren zeg maar. Er is een nieuwe sensor besteld die er in de loop van de week in komt maar als ik dan mijn afspraak moet verzetten val ik buiten de termijn van de keuring met boete als gevolg.
Jullie een idee of dit een probleem zou vormen?