Of veren/ veerlagers gebroken.Alleen bij Volledig afdraaien ??
Cardankop
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of veren/ veerlagers gebroken.Alleen bij Volledig afdraaien ??
Cardankop
Dat was ook mijn vermoeden.Alleen bij Volledig afdraaien ??
Cardankop
Amai sech, precies erger dan ik dacht. Nieuwe wagen met garantie. Ik contacteer die mannen!Of veren/ veerlagers gebroken.
We weten ook niet welk geluid het juist is he.Amai sech, precies erger dan ik dacht. Nieuwe wagen met garantie. Ik contacteer die mannen!
Kan ook gewoon zijn das uw banden verspringen op de asfalt door het torsen.Wanneer ik zeer traag rij (bv bij starten wagen) en mijn stuur veel draai, hoor ik een soort geklop onder mijn wielen. Wat zou dit kunnen zijn? Ik zie niets speciaals rondom mijn wielen. Ik heb het alleen als ik bv 90 graden of meer moet draaien.
Nieuwe wagen?Amai sech, precies erger dan ik dacht. Nieuwe wagen met garantie. Ik contacteer die mannen!

Niet dat ik weet. Verleden jaar volledig laten nakijken en toen was er alvast niks te zien.Geen scheur of gat in de rubber v je cardankop?
TerugkloppenIk heb ook zo een geklopnog niet bij nagedacht dat dat echt een probleem kon zijn. Toch ook maar eens langs de garage gaan.
A3 is wel een pak kleiner dan de mazda 6 meen ik?Ik heb een mazda 6 uit 2019. Ik heb een mooie audi a3 gezien uit 2018.
De mazda houdt zijn waarde niet.
Zou ik het verlies slikken en met opleg voor de audi gaan?
Waarde is een groot deel.A3 is wel een pak kleiner dan de mazda 6 meen ik?
Zijn er nog andere redenen waarom je zou willen wisselen? Of is het voornamelijk de waarde?
Goh ja, in dat geval, doen!Waarde is een groot deel.
Verbruik ( 2 liter tov 1500 benzine) en belastingen.
En doordat hij kleiner is, zal de vrouw er een beetje liever mee rijden... is een sedan, geen break.
En mijn eerste keuze toen ik hem kocht, zou ook een a3 zijn geweest maar toen vond ik er geen naar mijn zin.
De verleiding is groot.Goh ja, in dat geval, doen!
Als ik nog een tip mag meegeven, kijk zeker ook eens op de jong-tweedehands markt van Duitsland! Scheelt bij Audi's (en andere Duitse merken) vaak duizenden euro's.
Check op spritmonitor.de eens het reële verbruik. Persoonlijk hecht ik niet al te veel belang aan die opgegeven waarden.Waarde is een groot deel.
Verbruik ( 2 liter tov 1500 benzine) en belastingen.
En doordat hij kleiner is, zal de vrouw er een beetje liever mee rijden... is een sedan, geen break.
En mijn eerste keuze toen ik hem kocht, zou ook een a3 zijn geweest maar toen vond ik er geen naar mijn zin.