Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewone band. Ik zie niets verkeerd in elk geval.Runflats? Gewone band?
Zolang er geen ei op zit cva wel. Meestal valt dat ook wel mee
Zelf 1x een gat geraakt en meteen klapband
En 1x ben ik nog van Brugge tot Limburg terug gereden (en achteraf gezien dat er zo'n buil op de flank zat) en enkele dagen later is die pas zachtjes afgegaan. Sindsdien wel veel voorzichter en heb ik het gevoel dat ik 1 beurt kwijt ben bij men engelbewaarder
Hou het gwn wat in de gaten komende dagen.
Velg nie geschuurd?
gaat gewoon nieuwe bumper worden, hopelijk niet meer dan dat.Gisterenavond geparkeerd maar een boomstomp niet gezien en daartegen/erover gereden. Ik dacht dat het de borduur was waar ik opreed, waardoor ik dus niet gelijk in de mot had dat het problematisch was en pas bij een luide krak I knew I f*cked up.
De plastiek van de bumperbedekking (is dat de juiste term?) is vrij zwaar gescheurd en de ganse bumper was aan de ene kant ook uit zijn kliksysteem getrokken, dus die hing er half af. Ik heb die wel terug kunnen vastklikken, en achteraf nog naar huis gereden zonder dat die terug loskwam.
Mensen die een idee hebben hoeveel zoiets zou kosten ongeveer? Ik vermoed dat gans de bumper gewoon vervangen dient te worden.
Dit is de eerste keer dat ik zoiets voorheb, en de verzekering opent pas om 09h maar ben toch wel een beetje ongerust
![]()
![]()
![]()
Ja, is inderdaad niet echt duidelijk. Ik bedoelde echt het centrum. In de Joseph Plateaustraat.Centrum BXL is natuurlijk groot hé. Ik zou een van de randparkings nemen en met de metro gaan. Ceria bvb is gratis als je een MIVB-ticketje hebt.
Iemand een idee waar je de nieuwprijs/cataloguswaarde van je wagen kan opzoeken?
Een Mini Cooper S.Welke auto zouden jullie kopen rekening houdend met de volgende voorwaarden:
Past een tesla in dat budget? Indien wel, zou ik daar wel voor gaan denk ik.Welke auto zouden jullie kopen rekening houdend met de volgende voorwaarden:
- Budget max 30k
- Bouwjaar minimum 2021
- KM max 25k
- Automatisch
- Er moet toch ergens een beetje 'fun' or premium gevoel zijn... ook al is dit subjectief natuurlijk.
Wanneer ik zeer traag rij (bv bij starten wagen) en mijn stuur veel draai, hoor ik een soort geklop onder mijn wielen. Wat zou dit kunnen zijn? Ik zie niets speciaals rondom mijn wielen. Ik heb het alleen als ik bv 90 graden of meer moet draaien.
Dat is chinees voor mij hoorKijk even na of er nog genoeg vloeistof in je reservoir zit voor de stuurbekrachtiging.
Mogelijks staat dat vloeistofpeil wat te laag en dat kan voor vreemde geluiden zorgen als je aan je stuur draait.
ik moet dus water doen in ... euhm ... waar ergens?Dat is chinees voor mij hoorik moet dus water doen in ... euhm ... waar ergens?
Kan ook gewoon de rubber van uw banden zijn die wat wringen door de koudere temperaturen.Wanneer ik zeer traag rij (bv bij starten wagen) en mijn stuur veel draai, hoor ik een soort geklop onder mijn wielen. Wat zou dit kunnen zijn? Ik zie niets speciaals rondom mijn wielen. Ik heb het alleen als ik bv 90 graden of meer moet draaien.