De kleine vraagjes topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil niet opnieuw een topic openen dus vandaar:

KORTRIJK KENNERS , het is aan jullie :)


Ik moet zaterdag met mijn vrouw gaan eten s'avonds om 19.00 in Bissegem.

Aangezien ik van het Brugse moet komen, wil ik er meteen een dagje van maken, en zou
dus ofwel naar Kortrijk centrum gaan, ofwel Kuurne shopping center.

LIEFST VAN AL : GEWOON BEIDEN !!!


Kuurne shopping center lijkt makkelijk aangezien daar wel een gratis parking zal bij zijn.
Maar voor Kortrijk centrum? waar parkeer ik dan best de auto (liefst gratis)?
zodat we op wandel afstand in het centrum geraken? (OV is ook mogelijkheid, vrouw heeft toch abo, en ik heb kaartjes).






EDIT: ik zie dat shoppingcentrum kuurne nu andere naam heeft: RING KORTRIJK.
In principe kan ik dus daar mijn auto parkeren, shoppingcentrum + met bus naar kortrijk stad, en dan gewoon terugkeren met bus naar mijn auto in kuurne. Ja toch?
Mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet iemand waar ik de originele aankoopprijs/cataloguswaarde van mijn (tweedehands) voertuig kan terugvinden?

Google stuurt mij steeds naar de website van Febiac maar daar vind ik dat precies niet terug?!
 
EDIT: ik zie dat shoppingcentrum kuurne nu andere naam heeft: RING KORTRIJK.
In principe kan ik dus daar mijn auto parkeren, shoppingcentrum + met bus naar kortrijk stad, en dan gewoon terugkeren met bus naar mijn auto in kuurne. Ja toch?
Ja.
 
Dus het is niet met tijd slot? dat ze zien hoe laat je bent toegekomen?

Want ik heb nog shopping centra geweten, en je moest dan barcode scannen van een aankoop bij het verlaten van de parking, en die mocht niet ouder zijn dan 4 uur of iets dergelijks......
 
Dus het is niet met tijd slot? dat ze zien hoe laat je bent toegekomen?

Want ik heb nog shopping centra geweten, en je moest dan barcode scannen van een aankoop bij het verlaten van de parking, en die mocht niet ouder zijn dan 4 uur of iets dergelijks......
Dat is gewoon een open gratis parking. Geen bareel ofzo of toch niet de laatste keer dat ik ging. Kunt gewoon op en afrijden zonder ergens iets te moeten tonen.
 
Dat is gewoon een open gratis parking. Geen bareel ofzo of toch niet de laatste keer dat ik ging. Kunt gewoon op en afrijden zonder ergens iets te moeten tonen.
Amai das wel heel handig dan !! Zo zullen we het dus doen. <3
Dank je wel.
 
Amai das wel heel handig dan !! Zo zullen we het dus doen. <3
Dank je wel.

Is nog altijd gewoon een open parking, ben er vorige week nog geweest. Met Buger King, KFC,.. Shopping center in het centrum (de K) vind ik wel meer de moeite dan Kuurne.
Maar in 1 dag weet ik niet of je ze beide gaat kunnen doen.
 
Is nog altijd gewoon een open parking, ben er vorige week nog geweest. Met Buger King, KFC,.. Shopping center in het centrum (de K) vind ik wel meer de moeite dan Kuurne.
Maar in 1 dag weet ik niet of je ze beide gaat kunnen doen.
allé allé, we gaan ook niet ALLE winkels doen hé.

Ik schat dat we 3 uur gaan in kuurne zitten, en 4 uur in kortrijk. dus dat moet toch wel lukken hoop ik.

Nu maar hopen dat die bus van kuurne naar kortrijk, frequent zal zijn. en niet al te lang rijden.
 
Wil niet opnieuw een topic openen dus vandaar:

KORTRIJK KENNERS , het is aan jullie :)


Ik moet zaterdag met mijn vrouw gaan eten s'avonds om 19.00 in Bissegem.

Aangezien ik van het Brugse moet komen, wil ik er meteen een dagje van maken, en zou
dus ofwel naar Kortrijk centrum gaan, ofwel Kuurne shopping center.

LIEFST VAN AL : GEWOON BEIDEN !!!

Kuurne shopping center lijkt makkelijk aangezien daar wel een gratis parking zal bij zijn.
Maar voor Kortrijk centrum? waar parkeer ik dan best de auto (liefst gratis)?
zodat we op wandel afstand in het centrum geraken? (OV is ook mogelijkheid, vrouw heeft toch abo, en ik heb kaartjes).






EDIT: ik zie dat shoppingcentrum kuurne nu andere naam heeft: RING KORTRIJK.
In principe kan ik dus daar mijn auto parkeren, shoppingcentrum + met bus naar kortrijk stad, en dan gewoon terugkeren met bus naar mijn auto in kuurne. Ja toch?
Mvg
Ja, parking Ring Shopping is gratis dus beter kan al niet. Er zijn frequent bussen richting stadscentrum (station is eenvoudigst). Pas alleen op dat je niet die neemt die ook Bissegem aandoet of je zit er een hele tijd op. Lijn 6 is de meest directe. In het centrum betaal je €5.50 per twee uur bovengrondse parking (witte vakken, de groene zijn maar 30 minuten) of je kan ondergronds Parking Schouwburgplein nemen, da’s ook pal in het centrum.
 
Ok hartelijk dank. We maken er een leuk dagje van dankzij je :)
Mocht je toch parkeren in stad, bij bepaalde winkels kan je met aankopen je parkeergeld terugverdienen, maar dat is een inlichting die je daar moet vragen want de precieze voorwaarden weet ik niet meer vanbuiten.
 
Zou het geen leuk idee zijn om een hobby thread aan te maken ?
Met onderverdelingen als bv tuning , driften , ea....
Zelf verzamel ik modelbouw in schaal 1/18.
 
Een klein vraagje (indien fout mogen mods dit natuurlijk altijd verplaatsen). We rijden momenteel met een Volvo V40, 2018 eerste inverkeerstelling. Het zou gaan om dit model: V40 5-dr Hatchback 2012-

Voor onze reis deze zomer (incl kleuter en baby) willen we een dakkoffer huren. Ik zou van een maat zijn rails/koffer mogen gebruiken, maar totaal geen idee of deze passen.

Hij stuurde me door wat hij heeft liggen:
Thule Touring L 780 Anthracite Aeroskin Dakkoffer
Thule WingBar 961 (118 cm) Stangenset
Thule Rapid System 753 Voetenset
Thule Kit 4021 Flush Railing Kitset

Als ik op de site van Thule zoek naar ons automodel zouden deze Wingbar modellen passen:


De eerste vermeldt 2 wingbars van 127 cm, de tweede vermeldt 2 wingbars met andere maat (104 cm en 86 cm).

Kan iemand dit hier verduidelijken? Past die set of niet?
 
Mag je met zo n bierfiets op de kust dijk rijden.?

Ik vermoed van wel zeker. Go carts en fietsen rijden daar toch ook
 
Mag je met zo n bierfiets op de kust dijk rijden.?

Ik vermoed van wel zeker. Go carts en fietsen rijden daar toch ook
Volgens mij horen die op de weg. Alle bierfietsen die ik tegengekomen ben aan de kust reden allemaal op de autobaan en niet op de dijk zelf.
 
Volgens mij horen die op de weg. Alle bierfietsen die ik tegengekomen ben aan de kust reden allemaal op de autobaan en niet op de dijk zelf.
Ik kreeg net per mail te horen, dat dit wel mocht. Word geclassificeerd als go carts zeiden ze.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan